Gå til innhold

Mann i ditt neste liv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Hvorfor skal alltid det at kvinner setter grenser eller ytrer meningene sine forbindes med PMS? Diskriminering!

Anonymous poster hash: cbffd...0f1

 

 

Fordi enkelte menn liker å føle seg "over" kvinner. Siden mange kvinner sliter med PMS så er det en enkel hersketeknikk å bruke for å rakke ned på meninger/grenser, og samtidig vise at de ikke vil ta deg seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Nok en mann som KUN ser kvinner som en stygg eller digg gjenstand!

Har ikke tenkt over at det kan være interessant emosjonelt, psykisk og rent praktisk å være kvinne da? Ja selv en stygg en (styggdom finnes ikke, noen er alltid vakre for noen). Det å føle hvordan kvinner blir forelsket, hva man tenker første gang man får blod i trusa, oppleve å kunne gråte på skolen uten å bli kalt pingle, kjenne kvinnelig orgasme og serieorgasme, ha tilgang til sin egen silkemyke hud døgnet rundt og bare det å stryke på den når man vil, se pupper når man vil, føde og tilknytte seg til et eget barn osv ososvosv da.

Anonymous poster hash: cbffd...0f1

 

 

Det er mer praktisk å være mann. Kvinnekroppen er generelt veldig upraktisk, med mindre man selv trives med å være utstyrt som vandrende inkubator/matstasjon med de ulempene det innebærer. 

 

Stryke på seg selv/pupper er ikke akkurat særlig interessant som kvinne. Og det er en mye større fordel å knytte seg til sitt eget barn og slippe å føde og den risikoen og konsekvensene det innebærer. Far er like mye forelder som mor. Han slipper bare alt gørret, smerten og evt skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

 

Hvorfor skal alltid det at kvinner setter grenser eller ytrer meningene sine forbindes med PMS? Diskriminering!

Anonymous poster hash: cbffd...0f1

 

Jeg bare vet sånt. Hvis du ikke er enig med meg nå, så sender jeg en reinkarnert PMS-gal Angry Man på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Fordi enkelte menn liker å føle seg "over" kvinner. Siden mange kvinner sliter med PMS så er det en enkel hersketeknikk å bruke for å rakke ned på meninger/grenser, og samtidig vise at de ikke vil ta deg seriøst.

HAHAHAHA!!! Dette var en dyp og god analyse. Så hvis en mann diskuterer midøstenkonflikten med kona og de ikke blir enige, så sier han "Hold kjeft kjerring. Du har PMS og har derfor ikke noe du skulle sagt. Jeg er over deg" Når ble en tilstand til en hersketeknikk. Tror mange menn sliter når kona har PMS, så en og annen PMS-spøk er på sin plass. Du behøver ikke å være så fordømt alvorlig hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA!!! Dette var en dyp og god analyse. Så hvis en mann diskuterer midøstenkonflikten med kona og de ikke blir enige, så sier han "Hold kjeft kjerring. Du har PMS og har derfor ikke noe du skulle sagt. Jeg er over deg" Når ble en tilstand til en hersketeknikk. Tror mange menn sliter når kona har PMS, så en og annen PMS-spøk er på sin plass. Du behøver ikke å være så fordømt alvorlig hele tiden.

 

Det er forskjell på en spøk og det jeg beskrev over. Samboeren min har selv tullet slik med meg. Misforsto du med vilje, eller forsøk på å være morsom?

 

Og jo, jeg er alltid alvorlig. Ble dessverre født slik :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Det er forskjell på en spøk og det jeg beskrev over. Samboeren min har selv tullet slik med meg. Misforsto du med vilje, eller forsøk på å være morsom?

 

Og jo, jeg er alltid alvorlig. Ble dessverre født slik :P

Forsøker alltid å være morsom, men humoren er veldig spesiell. Kan ikke forvente at alvorlige mennesker forstår meg, da vi er på motsatt ende av skalaen (Alvorlig/ikke alvorlig) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...