Gå til innhold

Smerteoverføring..?


Anbefalte innlegg

Håper jeg har truffet rett emne her, men siden det jeg nå skal spørre om er så merkelig at jeg ikke forstår det selv er jeg litt usikker.. la gå.

 

Det jeg lurer på er om det er noen her som har erfaringer i forhold til smerteoverføring? Altså da å føle andre menneskers smerte (ikke empatismerter eller hva det nå kalles, men fysisk smerte)?

 

Selv er jeg 19, og var forleden kveld hjemme alene sammen med broren min på 15. Jeg hadde gått og lagt meg, mens han var ute og gikk seg en tur sammen med en kompis. Prøvde og sove, men fikk det ikke til fordi jeg hadde så inderlig vondt i det ene benet, fra kneet og nedover hele leggen. Det ble bare verre og verre, og til slutt ga jeg opp sovingen. En stund etterpå hører jeg broren min komme inn gjennom ytterdøren, og han ropte på meg og bad meg komme ned. Når jeg kom ned satt han og holdt om det ene benet sitt, hvor han hadde fått en andregrads forbrenning (konstatert av legen dagen etter) etter at kameraten hans tente på en liten skvett bensin, hvorpå selve bensinkanna også tok fyr (ren idioti, og livsfarlig ikke minst, men heldigvis gikk det bra med dem begge). 

 

Jeg fikk sjokk da jeg så at skadene hans var på akkurat samme sted på hans ben, som på mitt hvor jeg hadde hatt så voldsomme smerter bare en liten stund tidligere. Vet dette høres sykt ut, og at mange er skeptiske til det overnaturlige og derfor ikke tror på slike ting, men jeg har opplevd såpass mye rart og skremmende i forbindelse med det overnaturlige i løpet av mitt relativt korte liv, at dette er noe som egentlig ikke lyder helt umulig for meg... Så derfor spør jeg;  er det noen av dere som har noen erfaring med denne typen.. fenomen, og som vet om det i det hele tatt er mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan skulle det være mulig? 



Anonymous poster hash: 559a2...347
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ingenting vi vet i dag som skal tilsi at noe slikt er mulig. Akkurat som at noen ganger tenker man på en person og like etter ringer den personen, det er et tilfeldig sammentreff. Det kan være pussig noen ganger, men ikke å la deg skremme. :)



Anonymous poster hash: af762...865
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bare et sammentreff. Men, tro kan flytte fjell



Anonymous poster hash: 618b9...e9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Ja det er mulig. Det heter voooodooooo. Jeg pleier å utføre voodoo om natta. Det starter med at jeg lager en dukke som skal forestille anonymbruker. Deretter stikker jeg ulike skarpe gjenstander i benet på dukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mulig. Det heter voooodooooo. Jeg pleier å utføre voodoo om natta. Det starter med at jeg lager en dukke som skal forestille anonymbruker. Deretter stikker jeg ulike skarpe gjenstander i benet på dukken.

Vil gjerne være med på neste anonym vodoo kvelden din  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman

Vil gjerne være med på neste anonym vodoo kvelden din  :fnise:

Det må du gjerne :) Du kan ta med hårspray. Jeg har allerede fyrstikker, så da kan anonymbruker få varmet seg muhahahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du gjerne :) Du kan ta med hårspray. Jeg har allerede fyrstikker, så da kan anonymbruker få varmet seg muhahahah

Jeg fikser hårspray, tar den sterkeste jeg har med mest "hold" og futt i! Så blir det varmt vettu  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Jeg fikser hårspray, tar den sterkeste jeg har med mest "hold" og futt i! Så blir det varmt vettu  :danse:

Glimrende! Da har vi hårspray + fyrstikker, en halv flaske plumbo og sikringsskapet. Dette er en meget god start! Vi får lage en moderatordukke, hvis de prøver å redde anonymbruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende! Da har vi hårspray + fyrstikker, en halv flaske plumbo og sikringsskapet. Dette er en meget god start! Vi får lage en moderatordukke, hvis de prøver å redde anonymbruker.

Skal huske på å file de skarpe gjenstandene jeg vil bruke også. 

Høres ut som en god plan!  :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Skal huske på å file de skarpe gjenstandene jeg vil bruke også. 

Høres ut som en god plan!  :vin:

Ja det må du gjøre. Vi er trossalt profesjonelle og vi har derfor et rykte å ta vare på :jolie:

 

En mesterplan om jeg må få si det selv. Skål  :ol:  Media vil kalle oss "Voodoo-ligaen". 

Endret av Cartman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må du gjøre. Vi er trossalt profesjonelle og vi har derfor et rykte å ta vare på :jolie:

En mesterplan om jeg må få si det selv. Skål :ol: Media vil kalle oss "Voodoo-ligaen".

Skål for voodoo ligaen! 🏆

Dette blir bra, og profesjonelle ja, det er vi. De kommer til å merke det 🔪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Skål for voodoo ligaen!

Dette blir bra, og profesjonelle ja, det er vi. De kommer til å merke det

Absolutt. Vi blir voodooversjonen av jigsaw. Skal prøve å legge meg, men først skal jeg plassere anonymbruker dukken i fryseren. :sove:  :sno:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt. Vi blir voodooversjonen av jigsaw. Skal prøve å legge meg, men først skal jeg plassere anonymbruker dukken i fryseren. :sove::sno:

Haha, genialt! 😄 Godnatt. Ser frem til kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, det er ingenting vi vet i dag som skal tilsi at noe slikt er mulig. Akkurat som at noen ganger tenker man på en person og like etter ringer den personen, det er et tilfeldig sammentreff. Det kan være pussig noen ganger, men ikke å la deg skremme. :)

Anonymous poster hash: af762...865

 

jeg så faktisk et program om forskning på tvillinger der de hadde sett slike fenomener. At den ene kan føle den andres smerte osv. Og TS er i grunn søster til sin bror, så tror ikke vi skal avskrive dette her

Anonymous poster hash: b2b43...086

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja det er mulig. Det heter voooodooooo. Jeg pleier å utføre voodoo om natta. Det starter med at jeg lager en dukke som skal forestille anonymbruker. Deretter stikker jeg ulike skarpe gjenstander i benet på dukken.

Vis litt respekt og voks opp! 

Anonymous poster hash: 58e3c...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

jeg så faktisk et program om forskning på tvillinger der de hadde sett slike fenomener. At den ene kan føle den andres smerte osv. Og TS er i grunn søster til sin bror, så tror ikke vi skal avskrive dette her

Anonymous poster hash: b2b43...086

 

 

Program som åndenes makt?

Anonymous poster hash: 95cb7...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Program som åndenes makt?

Anonymous poster hash: 95cb7...3aa

 

Tydeligvis har ikke du sett på åndenes makt! Så utrolig mange dumme folk, som skal kommentere å være "vittige" her. utrolig unødvendig å skulle latterliggjøre personer over nettet. 

Anonymous poster hash: 58e3c...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

 

Vis litt respekt og voks opp! 

Anonymous poster hash: 58e3c...576

 

Fikk du vondt i natt :( ? Stakar liten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du vondt i natt :( ? Stakar liten....

helt utrolig! 

Anonymous poster hash: 58e3c...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...