Gå til innhold

Jeg har forlatt Islam


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg ble født i en muslimsk familie, og var inntil midten av 20-årene muslim. Jeg oppdaget etterhvert at det fins ingen bevis for at Islam er sann. Så da klarte jeg ikke å tro på Islam lenger.

 

Nå må dere muslimer lære å tolerere oss som har forlatt islam. Det fins ingen bevis for at Islam er sann. Ønsker dere å tro på det, så er det fint, men mange av oss andre ønsker ikke det.

 

Dere finner mange likesinnede som meg på disse nettstedene. Mange som forlater islam fordi det fins ingen bevis på at islam er sann.

 

http://www.exmna.org/

http://www.councilofexmuslims.com/index.php?action=forum

 

Hilsen

Mann 32


Anonymous poster hash: 7007c...cc9



Anonymous poster hash: 7007c...cc9
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har all min forståelse. Selv har jeg kristne familiemedlemmer som ber for meg og vil at jeg skal finne gud og jesus fordi jeg sa at jeg ikke tror på sånt skriveri. Jeg er ikkeeksisterende for dem nå.

Anonymous poster hash: 036c0...e5b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har all min forståelse. Selv har jeg kristne familiemedlemmer som ber for meg og vil at jeg skal finne gud og jesus fordi jeg sa at jeg ikke tror på sånt skriveri. Jeg er ikkeeksisterende for dem nå.

Anonymous poster hash: 036c0...e5b

Jeg som er kristen synes det er leit noen fanatikere oppfører seg på denne måten. Og ikke minst hyklersk.

 

Good riddance, kanskje?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra gjort, Ts.

 

Og det finnes jo ikke et himla bevis for at denne jesus eksisterte heller, samme hvor fanatiske folk velger tro, så vær stolt av at du har valgt din egen vei, fri for trolldom, andres skam, skyld og trosfølelse, fordi noen har kludret i en bok en gang:)

 

Vær sterk, bli vis og nyt ditt liv:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har all min støtte. Religion er ondskap. Hjernevasker mennesker å får de til å gjøre mye vondt "bare fordi" en eventyr bok tolkes slik.

Anonymous poster hash: ca2fe...57d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi lever i 2015 og det ikke finnes spor av bevis på noen som helst Gud så er det bra noen våkner :)

Hjernevaskede tullinger hele gjengen, skremmer meg hvor dumme enkelte mennesker er



Anonymous poster hash: 562c4...2df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.hvordan skal en kvinne føde uten å ha sex??

Anonymous poster hash: 9a872...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når vi lever i 2015 og det ikke finnes spor av bevis på noen som helst Gud så er det bra noen våkner :)

Hjernevaskede tullinger hele gjengen, skremmer meg hvor dumme enkelte mennesker er

Anonymous poster hash: 562c4...2df

 

Viktig å ha respekt for andres tro vettu!!

Skremmer meg hvor intolerante enkelte mennesker er

Anonymous poster hash: 9fe1b...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lakrispia

Bra gjort, Ts.

 

Og det finnes jo ikke et himla bevis for at denne jesus eksisterte heller, samme hvor fanatiske folk velger tro, så vær stolt av at du har valgt din egen vei, fri for trolldom, andres skam, skyld og trosfølelse, fordi noen har kludret i en bok en gang:)

 

Vær sterk, bli vis og nyt ditt liv:)

Veldig enig det du sier bortsett fra dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv muslim og tåler at du har forlatt islam. :hug:



Anonymous poster hash: f1782...520
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei,

 

Jeg ble født i en muslimsk familie, og var inntil midten av 20-årene muslim. Jeg oppdaget etterhvert at det fins ingen bevis for at Islam er sann. Så da klarte jeg ikke å tro på Islam lenger.

 

Nå må dere muslimer lære å tolerere oss som har forlatt islam. Det fins ingen bevis for at Islam er sann. Ønsker dere å tro på det, så er det fint, men mange av oss andre ønsker ikke det.

 

Dere finner mange likesinnede som meg på disse nettstedene. Mange som forlater islam fordi det fins ingen bevis på at islam er sann.

 

http://www.exmna.org/

http://www.councilofexmuslims.com/index.php?action=forum

 

Hilsen

Mann 32

Anonymous poster hash: 7007c...cc9

Anonymous poster hash: 7007c...cc9

 

 

Ingen religionstilhørligehet er den beste religionstilhørlighet.

 

Folk må gjerne tro på hva de vil, men religion generelt er menneskehetens kreftsvulst og burde vært forbudt.

 

Lykke til, om folk forkaster deg fordi du ikke lenger ønsker å tilhøre sekten de tilhører, så finnes det andre mennesker der ute som er mer fornuftige. ^^

Anonymous poster hash: 5fc56...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...