Gå til innhold

Når tror dere Jesus kommer tilbake?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enda en? Det kriges jo hele tiden. Eller gidder ikke Gud å telle annet enn verdenskriger? Hvis vi er Guds barn, burde barnevernet vært kontaktet for lenge siden.

Det jeg mener at en 3.verdenskrig kommer og tar slutt før Jesus kommer igen. Ser ut som du er kristen?

Anonymous poster hash: 5704f...c62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Åja, det var det du mente. Men kan jo  hende at det blir en krig til før Jesus kommer igjen da. Ingen som vet det

Anonymous poster hash: 5704f...c62

 

Guds Ord har mye å si om tiden før Jesus kommer igjen. Bare i tilfelle du er nysgjerrig liksom  :ironi:  Om det blir noen atomkrig, det er jeg ikke så veldig sikker på akkurat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det jeg mener at en 3.verdenskrig kommer og tar slutt før Jesus kommer igen. Ser ut som du er kristen?

Anonymous poster hash: 5704f...c62

 

Hvorfor tror du jeg er kristen? Jeg er agnostisk ateist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

 

Det jeg mener at en 3.verdenskrig kommer og tar slutt før Jesus kommer igen. Ser ut som du er kristen?

Anonymous poster hash: 5704f...c62

 

 

Tredje verdenskrig har allerede skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på snart mens jeg enda er ung og vakker:) har store planer om å forføre Jesus 💏

Anonymous poster hash: c7f5d...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grow up....

Hvis du sammenligner troen på jesus og troen på julenissen, så ser du at det er stort sett samme logikken bak begge....

Anonymous poster hash: 0dcc7...0ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg tror han velger seg et rundt tall, og kommer tilbake i år 3000.

Ganske sikkert ;-)

Anonymous poster hash: ec779...a48 [/acron

 

 

 

Hvorfor skulle Guds sønn og førsteskapte gi et pøtt for å følge en kalender innført av en katolsk pave for 500 år siden?

 

Når det er sagt så kom Jesus tilbake som konge i sitt rike i 1914 - ihvertfall iflg Bibelen som visstnok er den kristne boken selv om kristenheten ikke ser ut til å bruke den så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle Guds sønn og førsteskapte gi et pøtt for å følge en kalender innført av en katolsk pave for 500 år siden?

 

Når det er sagt så kom Jesus tilbake som konge i sitt rike i 1914 - ihvertfall iflg Bibelen som visstnok er den kristne boken selv om kristenheten ikke ser ut til å bruke den så mye

 

Ifølge Jehovas vitner det, ikke BIBELEN... ;)

Anonymous poster hash: e2ad5...96f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ifølge Jehovas vitner det, ikke BIBELEN... ;)

Anonymous poster hash: e2ad5...96f

 

 

Regnet med den ville komme - så hvis jeg viser deg dokumentasjon kun basert fra Bibelen så er det fortsatt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ingen som hadde skjønt hvem Jesus var hvis han kom tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Jesus faktisk har eksistert (i så fall som en historisk person) er det omkring 2000 år siden, så han er død. I likhet med andre døde er det umulig at han skulle "komme tilbake". Jeg hadde likt å hilse på Napoleon, men han er død han også.



Anonymous poster hash: 99fec...a6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derom strides de lærde. Eller, det gjør de vel strengt tatt ikke. Derom strides enkelte. De lærde er stort sett enige.



Anonymous poster hash: 99fec...a6c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:  :fnise:  Hvordan klarer dere å tro på sånne eventyr? Det er akkurat det samme som julenissen og  påskeharen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Jeg er på vei folkens. Slapp av. Det er bare den jævla tunge steinen foran hulen :sur: Kan noen hjelpe meg. Jeg spandere vin på mine hjelpere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cartman

:fnise:  :fnise:  Hvordan klarer dere å tro på sånne eventyr? Det er akkurat det samme som julenissen og  påskeharen. 

Så du tror ikke på meg :trist: Jeg som døde for deg og sto opp igjen. Nå regjerer jeg ved min fars side. Stakkars meg. Nei jeg får gjøre vann til vin og drikke meg drita. Skål :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Jeg er jo her allerede?  :vetikke: Makan.

Og hvem er du? Jeg er Jesus! Du må være en falsk profet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror ikke på meg :trist: Jeg som døde for deg og sto opp igjen. Nå regjerer jeg ved min fars side. Stakkars meg. Nei jeg får gjøre vann til vin og drikke meg drita. Skål :vin:

Du må be faren din slutte med drikkinga, se på alle i verden som lider fordi han var sinnafull.  :sjokkert:  Og så skylder han på satan da, for en feiging. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Derom strides de lærde. Eller, det gjør de vel strengt tatt ikke. Derom strides enkelte. De lærde er stort sett enige.

Anonymous poster hash: 99fec...a6c

 

Og hvem bestemmer hvem som er de "lærde"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...