Gå til innhold

Tinder, har disse trykket "liker" på meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hørt det er slik at noen av de første som dukker opp på Tinder når du åpner appen, har likt deg.

Har noen erfaring med dette? At dersom dere sveiper til høyre på de første som dukker opp, så får man match?

Stemmer dette? I så fall hvor mange?
Er det 1-2 stk, eller er det 1-4 stk? Eller?



Anonymous poster hash: e9e2b...cd0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er slik tinder fungerer=). Eller deler av algorithmen

Ja, men lurer på ca hvor mange av de øverste man kan regne med at har likt deg.

Anonymous poster hash: 096a2...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EspenAskeladd

de som har trykket like på deg vil kunne utgjøre ca 30% av de øverste matchene dine. Så om 30 har liket deg, så vil 30 av de første hundre være de som har likt deg. Men det trenger ikke være den første

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp til 30%. Hvis ingen liker deg vil ingen av disse matche.



Anonymous poster hash: 2af1b...04e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om det bare er 1 som popper opp da? Før jeg får "Det er ingen i nærheten".

Hvor stor sannsynlighet er det for at han har likt meg da?

Anonymous poster hash: 096a2...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om det bare er 1 som popper opp da? Før jeg får "Det er ingen i nærheten".

Hvor stor sannsynlighet er det for at han har likt meg da?

Anonymous poster hash: 096a2...1d0

Hvis du virkelig vil begynne å regne sannsynlighet så må vi ha med en del faktorer. Vi kaller mannen for Y og vi kaller SveipH for SH og SveipV for SV. X er da sannsynlighet. X = SH(Y-SV). Da med tall som folk har sagt som er 30% = 0.30 = 0.3 som er din sjanse for at han liker deg. X = 0.3(0.3-SV). Jeg vet ikke hvor mange du har SV så vi kan si at det er f.eks 40 stk. X = 0.3(0.3-40). Med tanke på at menn faktisk liker alle kvinner så må vi legg til 100 på Y og SH.

X = 100.3(100.3-40)

X =10050,09-4012

X = 6038,09

Så da er sannsynligheten for at han liker deg er 6038,09% (Vi kan ta den enkle versjonen og si at sannsynligheten er på 60%.)

Endret av Shamkriss92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke vite sikkert uansett. Og det er det som er bra på Tinder, at hvis en du liker ikke liker deg tilbake, så får vedkommende aldri vite at du likte han. Man slipper å tape ansikt.



Anonymous poster hash: 7d869...bcd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men lurer på ca hvor mange av de øverste man kan regne med at har likt deg.

Anonymous poster hash: 096a2...1d0

I gjennomsnitt 4-5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig vil begynne å regne sannsynlighet så må vi ha med en del faktorer. Vi kaller mannen for Y og vi kaller SveipH for SH og SveipV for SV. X er da sannsynlighet. X = SH(Y-SV). Da med tall som folk har sagt som er 30% = 0.30 = 0.3 som er din sjanse for at han liker deg. X = 0.3(0.3-SV). Jeg vet ikke hvor mange du har SV så vi kan si at det er f.eks 40 stk. X = 0.3(0.3-40). Med tanke på at menn faktisk liker alle kvinner så må vi legg til 100 på Y og SH.

X = 100.3(100.3-40)

X =10050,09-4012

X = 6038,09

Så da er sannsynligheten for at han liker deg er 6038,09% (Vi kan ta den enkle versjonen og si at sannsynligheten er på 60%.)

Hvis du virkelig vil begynne å regne sannsynlighet, så vil jeg anbefale en anelse mer matematikk/statistikk..

Anonymous poster hash: e12a1...75b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig vil begynne å regne sannsynlighet, så vil jeg anbefale en anelse mer matematikk/statistikk..

Anonymous poster hash: e12a1...75b

Enig i det du sier. Mye mulig det er sent for meg og at hjernen min er kokt, men det jeg leste av matematisk resonnering fra han fyren ga ingen mening akkurat nå.

Anonymous poster hash: 4f7ba...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er ett komplisert SPILL,tro på det om du vil.....



Anonymous poster hash: 72b0f...be5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...