Gå til innhold

Blir kontaktet av yngre jenter på datingsider


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er selv i tredveårene, men jenter som kontakter meg på datingsider er gjerne helt i begynnelsen av tjueårene. Mange er jo både pene og interessante, men jeg føler meg litt slesk, liksom. På den annen side er det jo de som kontakter meg, ikke omvendt. Bare å kjøre på, eller blir det for grisete?



Anonymous poster hash: 14a69...a6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selv i tredveårene, men jenter som kontakter meg på datingsider er gjerne helt i begynnelsen av tjueårene. Mange er jo både pene og interessante, men jeg føler meg litt slesk, liksom. På den annen side er det jo de som kontakter meg, ikke omvendt. Bare å kjøre på, eller blir det for grisete?

Anonymous poster hash: 14a69...a6d

Alle vet at menn i 30-årene er populære. Vi har god økonomi, fortsatt ungdommelig, fin kropp så lenge man trener å spiser sundt. Har det på samme måten. Nyter til det fulle at dette er alderen der damer kommer etter meg og ikke motsatt.;)

Anonymous poster hash: 8d476...3a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 år gammel kvinne og jeg blir kontaktet av gutter mellom 18 og 24 som vil ha et forhold med meg. Jeg går ikke etter dem da jeg anser dem for for unge.



Anonymous poster hash: 5fc84...fee
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

keep on dreaming oldtimers.

En og annen overdrivelse på nettet gjør underverker for selvtiliten eller hva!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 år gammel kvinne og jeg blir kontaktet av gutter mellom 18 og 24 som vil ha et forhold med meg. Jeg går ikke etter dem da jeg anser dem for for unge.

Anonymous poster hash: 5fc84...fee

Nå er det vel strengt tatt en stor forskjell på 40 år og en mann i (antageligvis starten av) 30 årene.. Kvinner i starten av 20 årene og en mann i 30 årene er ganske vanlig faktisk.

Ts kan så klart date disse kvinnene, så lenge han er ærlig om hva han er ute etter og ikke. Jeg hadde ikke hatt noe imot å date en kvinne i 20 årene, selv om jeg er noen år eldre. Når man begynner bli 40 og over, ville jeg satt grensen på 30.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

keep on dreaming oldtimers.

En og annen overdrivelse på nettet gjør underverker for selvtiliten eller hva!

Hva mener du?

Anonymous poster hash: 14a69...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man begynner bli 40 og over, ville jeg satt grensen på 30.

Jeg har grensen på 30, for jeg vil ikke date noen som er yngre. Men hva gjør man da når det mases noe inn i helvete om å møtes? Jeg fikk en på døra som hadde funnet ut hvor jeg bodde, og nå blir jeg ikke kvitt mennesket før jeg går på en date med ham. :sjokkert:

Hva hadde du gjort der?

Anonymous poster hash: 5fc84...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du?

Anonymous poster hash: 14a69...a6d

Han har bare vært ekstremt uheldig på datingsider ;)

Men er jo ett kjent fenomen at yngre jenter går etter eldre menn og at yngre gutter vil ha eldre kvinner :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har bare vært ekstremt uheldig på datingsider ;)

Men er jo ett kjent fenomen at yngre jenter går etter eldre menn og at yngre gutter vil ha eldre kvinner :)

Jeg vil i utgangspunktet ha jenter på egen alder, men mange av dem er litt...kjedelige. Mye grå mus, "basic girl" look, fokus på jobb og selvrealisering. De yngre tør i større grad å skille seg ut både på interesser og utseende.

Anonymous poster hash: 14a69...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En merkelig skrytetråd, men for all del - gratulerer!

Anonymous poster hash: c8c35...a26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En merkelig skrytetråd, men for all del - gratulerer!

Anonymous poster hash: c8c35...a26

Det er ikke en skrytetråd, men er ærlig spørsmål. Virker det virkelig så skrytete? Er dette så uvanlig?

Anonymous poster hash: 14a69...a6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en skrytetråd, men er ærlig spørsmål. Virker det virkelig så skrytete? Er dette så uvanlig?

Anonymous poster hash: 14a69...a6d

Du er på et kvinneforum nå, og det er i den sammenheng et sårt tema du har tatt opp. Prøvd VGdebatt heller, så får du mer seriøse svar.

Anonymous poster hash: f9e3b...a75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet mange unge jenter er ute etter sex med menn i 30 årene. Mange som har daddy fantasier. (Jeg har det ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er på et kvinneforum nå, og det er i den sammenheng et sårt tema du har tatt opp. Prøvd VGdebatt heller, så får du mer seriøse svar.

Anonymous poster hash: f9e3b...a75

Et sårt tema?

Anonymous poster hash: d2b3c...663

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår de unge jentene. Har selv likt menn i 30 årene siden jeg ble 20, for mange av dere er virkelig fine. Hilsen kvinne 27

Anonymous poster hash: 5dc22...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sårt tema?

Anonymous poster hash: d2b3c...663

Det er mange her som begynner å synge på siste verset, og da er det sårt å se menn på trådstarters alder bli klam i boxeren over at unge, yppige kvinner tar kontakt på nettdating. Og i og med at han samtidig er ute etter sosial godkjenning for å forfølge disse yngre interessentene, er neppe Kvinneguiden det rette stedet for ham å spørre etter tillatelse.

Anonymous poster hash: f9e3b...a75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 25 og dater gjerne menn i tredveåra, dog har jeg satt et tak på 35. Over det synes jeg de blir for gamle;)

Anonymous poster hash: 25afe...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har grensen på 30, for jeg vil ikke date noen som er yngre. Men hva gjør man da når det mases noe inn i helvete om å møtes? Jeg fikk en på døra som hadde funnet ut hvor jeg bodde, og nå blir jeg ikke kvitt mennesket før jeg går på en date med ham. :sjokkert:Hva hadde du gjort der? Anonymous poster hash: 5fc84...fee

Jeg hadde truet med å anmelde han for stalking.

Anonymous poster hash: 25afe...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange her som begynner å synge på siste verset, og da er det sårt å se menn på trådstarters alder bli klam i boxeren over at unge, yppige kvinner tar kontakt på nettdating. Og i og med at han samtidig er ute etter sosial godkjenning for å forfølge disse yngre interessentene, er neppe Kvinneguiden det rette stedet for ham å spørre etter tillatelse.

Anonymous poster hash: f9e3b...a75

Mange som begynner å synge på siste verset? :ler:

Anonymous poster hash: d2b3c...663

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

keep on dreaming oldtimers.

En og annen overdrivelse på nettet gjør underverker for selvtiliten eller hva!

Eller kanskje det rett og slett svir for deg å bli gjort klar over at å være i 20 årene ikke betyr alt :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...