Gå til innhold

Singel igjen som 27 åring..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har akkurat gått ut av et langvarig forhold som jeg trodde skulle vare livet ut. Vi var sammen siden vi var 20..

Det jeg er mest redd for nå er at jeg ender opp alene og aldri får barn..

Tror dere at jeg kan finne noen å bli mor innen jeg er 30 år??



Anonymous poster hash: c5461...c41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada slapp av..

Anonymous poster hash: 51027...f4b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et ganske typisk tankesett til noen som nærmer seg slutten av tyveårene. Man tror livet er over fordi "planen" (og slutten på ens eget liv) liksom var barn på datoen 30.

Livet er ikke over kjære TS! Det har bare såvidt begynt. Du er så ung, så ung. Hva er forskjellen på å bli singel som 27 og 47? Vel, som 27 har du fortsatt alle kortene på hånden. Du er ung, barnløs, singel, fri, så attraktiv som du overhodet kan bli i løpet av din levetid, og alle de store valgene ligger foran deg, ikke bak deg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke engang nådd alderen hvor du kan score høyest, og det er uansett hun som bør være under 30, ikke du. Så slapp av.



Anonymous poster hash: 29930...48c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du bli mor? Og hvorfor innen du fyller 30?



Anonymous poster hash: 701c5...e2d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ krise! Neida. Det går nok helt fint, du er jo i din beste alder! Nyt livet, ta ting som det kommer. Du har livet foran deg kjære, og drømmemannen kommer alltids når du minst forventer det. Trist å høre at forholdet tok slutt, men alt skjer for en grunn. Ta vare på deg selv, gjør alt det du har lyst til og ikke minst - nyt singeltilværelsen. Håper du innser at du ikke skal tenke på tiden, ikke stress i det hele tatt. Så klart blir du mor, og hva så om du er 35-40 når du blir mamma? Flott å ha hele livet på stell først. Du er fornuftig! Lykke til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du virker som en typisk kjærestejente så du får sikkert en ny mann før sommeren er over

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av.. Jeg ble frivillig singel for 10 år siden snart... Var sikker på at jeg ville bli singel til jeg var førti. Året etter når jeg var 27 møtte jeg drømmemannen. Vi fikk raskt 2 barn og ble gift. Prøv og nyt singeltilværelsen , og ikke hopp på den første og beste. Det vil straffe seg som regel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke engang nådd alderen hvor du kan score høyest, og det er uansett hun som bør være under 30, ikke du. Så slapp av.

Anonymous poster hash: 29930...48c

Eeee, TS er en hun, hun spør jo om hun kommer til å bli MOR innen hun er 30. Følg med.

TS, ikke bekymre deg! 27 er ingen krisealder. Gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende i Oslo ligger på 33, så etter den standarden har du 6 år på å finne en ny, og få barn med han. Nyt livet, og før du vet ordet av det har du sikkert møtt en super mann.

Anonymous poster hash: 83e8b...e41

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeee, TS er en hun, hun spør jo om hun kommer til å bli MOR innen hun er 30. Følg med.

TS, ikke bekymre deg! 27 er ingen krisealder. Gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende i Oslo ligger på 33, så etter den standarden har du 6 år på å finne en ny, og få barn med han. Nyt livet, og før du vet ordet av det har du sikkert møtt en super mann.

Anonymous poster hash: 83e8b...e41

Ops. Misforstod siste setning i åpningsinnlegget ("finne noen å bli mor"). Hvordan graver jeg meg ut av denne da? :klo:

Anonymous poster hash: 29930...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er også 27 og aldri hatt kjæreste, kommer nok ikke til å få noen heller på minst 5-10 år. Hvem av oss har det værst?
Du vet ihvertfall hvordan man skal oppføre seg i et forhold og hvordan man mottar og gir nærhet og kjærlighet, så oddsene dine er ganske høye :)



Anonymous poster hash: e8531...803
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er også 27 og aldri hatt kjæreste, kommer nok ikke til å få noen heller på minst 5-10 år. Hvem av oss har det værst?Du vet ihvertfall hvordan man skal oppføre seg i et forhold og hvordan man mottar og gir nærhet og kjærlighet, så oddsene dine er ganske høye :)Anonymous poster hash: e8531...803

Er du en feminist?

Anonymous poster hash: 24a49...fa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? Hva har det med saken å gjøre?
Jeg driver toppidrett 1 divisjon og derfor ikke en egnet livssituasjon for kjæreste.



Anonymous poster hash: e8531...803
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei? Hva har det med saken å gjøre?

Jeg driver toppidrett 1 divisjon og derfor ikke en egnet livssituasjon for kjæreste.

Anonymous poster hash: e8531...803

Det er rart åssen andre toppidrettsutøvere har kjærester, ektefelle og barn... Hvordan får de det til? Kanskje fordi de ikke er feminister eller har kjip personlighet

Anonymous poster hash: f6267...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Haha, de unges bekymringer! 

Når jeg var 27 hadde jeg ikke engang vært i mitt første forhold. 

Du har ikke dårlig tid til å få barn, man kan få dette utover i førti årene. 

Men ja du finner deg sikkert en kjæreste før du er 30 hvis du er veldig redd for å være singel, bare pass på å velg en ordentlig bra mann og ikke ta til takke med en dårlig en bare fordi du ikke vil være alene.

Anonymkode: 8eece...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Haha, de unges bekymringer! 

Når jeg var 27 hadde jeg ikke engang vært i mitt første forhold. 

Du har ikke dårlig tid til å få barn, man kan få dette utover i førti årene. 

Men ja du finner deg sikkert en kjæreste før du er 30 hvis du er veldig redd for å være singel, bare pass på å velg en ordentlig bra mann og ikke ta til takke med en dårlig en bare fordi du ikke vil være alene.

Anonymkode: 8eece...0a9

Da jeg var 27 var jeg ferdig med min første bachelor, eide egen leilighet og var rukket å bli alenemor.

(Forøvrig gift og tobarnsmor nå)

Anonymkode: 825eb...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da jeg var 27 var jeg ferdig med min første bachelor, eide egen leilighet og var rukket å bli alenemor.

(Forøvrig gift og tobarnsmor nå)

Anonymkode: 825eb...f3e

Ok hva så? Det viser jo bare hvor forskjellige menneskelige individer er! Heldigvis er vi individer og ingen lever etter samme mal og oppskrift, vi har alle vårt eget liv!

Anonymkode: 8eece...0a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Da jeg var 27 var jeg ferdig med min første bachelor, eide egen leilighet og var rukket å bli alenemor.

(Forøvrig gift og tobarnsmor nå)

Anonymkode: 825eb...f3e

Wow! Alenemor i en alder av 27? Skikkelig imponerende altså.

Anonymkode: 5fd8c...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Wow! Alenemor i en alder av 27? Skikkelig imponerende altså.

Anonymkode: 5fd8c...392

Akuratt her må jeg ta henne i forsvar. Det er ikke ok å shame alenemødre eller ha negativt syn på alenemødre. I de fleste tilfeller er det mannen som velger å være en fraværende far og kvinner skal ikke shames eller ses ned på for at menn ikke stiller opp som fedre. Kvinner skal helles ikke shames eller ses ned på i de tilfeller der de selv har satt grenser for menn som ikke er gode farsemner, f eks kuttet kontakt med voldelig barnefar osv. 

På tide at stigmaet rundt det å være alenemor opphører! 

Anonymkode: 8eece...0a9

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...