Gå til innhold

Tinder og flørting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan får dere samtalen til å gå videre fra hei og småprat, egentlig? Får en del treff, prater litt med folk, men det blir liksom bare med det.

Anonymous poster hash: b4769...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen klikker jeg med, de aller fleste ikke. I begynnelse var jeg veldig aktiv og har nok snakket med mer enn 50 stykker. Det er to jeg har endt opp med å møte. Så ganske dårlige odds.

De gangene det har blitt en bra samtale har vi gjerne funnet en felles interesse. Jeg endte plutselig på å snakke dirty om desserter til en fyr (det kunne tolkes dirty), og det virket som han syns det var superfestlig. Nå har vi intern humor på sjokolade.

De beste samtalene er også der man klarer å styre unna kjedelig info som man lett spør om. Begge de to jeg traff ante jeg ikke hva drev med, men visste vi hadde felles interesser.



Anonymous poster hash: be3f6...e7d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ofte bra samtaler altså, har enkelte jeg har hatt mye kontakt med både der og senere på Facebook, men blir aldri noe mer enn det.

Anonymous poster hash: b4769...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ofte bra samtaler altså, har enkelte jeg har hatt mye kontakt med både der og senere på Facebook, men blir aldri noe mer enn det.

Anonymous poster hash: b4769...950

Da tenker jeg du må få møtt dem i virkeligheten! :) Jeg snakker ikke mer enn 2-3 dager før jeg spør om å møtes.

Anonymous poster hash: be3f6...e7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang dette her.. har skrevet litt med en tinder fyr, og det siste han skrev visste jeg ikke helt hva jeg skulle svare på, det var liksom ikke noe åpenbart svar.. så jeg svarte med en smiley.. Og nå er jeg litt usikker på om det kanskje kan tolkes som at jeg ville avslutte pratinga? Hva tror dere? Er det min tur til å sende mld neste gang? Blir helt tullerusk av dette her :rodme:



Anonymous poster hash: 6ca80...3d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svare med en smiley..? Hadde ikke kjent meg så lysten på å svare på den, akkurat.



Anonymous poster hash: 33e16...495
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svare med en smiley..? Hadde ikke kjent meg så lysten på å svare på den, akkurat.

Anonymous poster hash: 33e16...495

Fordi? Hva syntes du jeg bør gjøre nå?

Anonymous poster hash: 6ca80...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svare med en smiley..? Hadde ikke kjent meg så lysten på å svare på den, akkurat.

Anonymous poster hash: 33e16...495

Glemte å legge til at han ikke spurte et spørsmål.. hvis det har noe å si

Anonymous poster hash: 6ca80...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva sier dere? Slenger plutselig inn en sexkommentar?



Anonymous poster hash: b4769...950
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva sier dere? Slenger plutselig inn en sexkommentar?

Anonymous poster hash: b4769...950

Hvem spør du?

Anonymous poster hash: 6ca80...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem spør du?

Anonymous poster hash: 6ca80...3d4

Dere som klarer å flørte på Tinder. :P

Anonymous poster hash: b4769...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...