Gå til innhold

På knærne etter date'n min :-) Hva nå?


Hana

Anbefalte innlegg

Dating handler om sex. Ved å si nei til, eller ikke ta initiativ til sex, signaliserer du noe som enten kan tolkes som "jeg vil vente litt" eller som "jeg er ikke interessert i deg på den måten"/"jeg vil bare ha oppmerksomhet/bekreftelse". Hvis du absolutt vil ha sex med ham, men vente litt, er det lurt å sørge for at mannen vet dette. Hvis ikke risikerer du at han gir opp og går videre/mister interessen.

Anonymous poster hash: 5bdfd...6d6

Du snakker tydeligvis utifra din erfaring. Og trekker konklusjoner utifra det. Fortsett med den tankegangen, og jeg skjønner at damer ikke ønsker å gå videre med deg.

Anonymous poster hash: a6dae...f76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi du har gitt ham de signalene hele veien

Anonymous poster hash: fcff9...31f

Bullshit! Menn uten noe tålmodighet, er turnoff!

Kjære ts : følg alltid hjertet ditt og gjør det som føles rett for DEG!

Anonymous poster hash: a6dae...f76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dating handler om sex. Ved å si nei til, eller ikke ta initiativ til sex, signaliserer du noe som enten kan tolkes som "jeg vil vente litt" eller som "jeg er ikke interessert i deg på den måten"/"jeg vil bare ha oppmerksomhet/bekreftelse". Hvis du absolutt vil ha sex med ham, men vente litt, er det lurt å sørge for at mannen vet dette. Hvis ikke risikerer du at han gir opp og går videre/mister interessen.

Anonymous poster hash: 5bdfd...6d6

Feil. ONS og fuckfriend-forhold handler om sex. Dating handler om å finne en mulig kjæreste og kanskje partner for livet.

Dersom du dropper ei dame som ikke spriker for deg etter å ha kjent deg i 5-6 timer så er det definitivt ikke hun som er problemet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jenta virker seksuelt uinteressert kan man jo spørre seg hvor lenge det vil vare. Surt å vente i ukevis mens man egentlig er friendzoned for evigheter siden.

Anonymous poster hash: 5bdfd...6d6

Hvordan kan du mene at ei som koser seg med klining og klåing på tredje date sender ut signaler om at hun er seksuelt uinteressert?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for guds skyld, kvinne, hvis du vil ha sex med han så har du sex med han! Hvis du vil vente, så venter du. Ikke gi han noe "om og hvis"-holdning.

Menn sitter sikkert og ler av oss fordi vi er så påpasselige med å vente med sex. Ja, det finnes drittsekker der ute som hadde dumpet deg uansett om du hadde ligget med han 1. eller 10. date, men blant disse drittsekkene finnes det faktisk gode menn som ikke bryr seg om sånt.

Ja, sex i et forhold er viktig, men du skal først og fremst gjøre det fordi du vil, ikke fordi samfunnet sier at du skal gjøre ditt og datt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen her som har sagt noe om at TS bør ha sex før hun er klar, bare at ved å la være sender hun et signal, og det signalet er det verdt å være obs på. Det holder lenge å f.eks. forklare ståa for fyren, så han vet han hva han er for henne.

Anonymous poster hash: 5bdfd...6d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir helt deprimert av denne tråden. For meg er det bare ukomfortabelt å ligge med en fyr etter 3-4.dates, vi kjenner hverandre ikke og jeg blir så redd for at han skal miste interessen. Men jeg har visst misforstått alt?

Anonymous poster hash: c103a...a9f

jeg lå med min type på 2 daten men etter det så føler jeg at han mistet forelskelsen selv om vi er fortsatt sammen. Jeg føler også at han blir mer og mer uinteressert i meg.

Anonymous poster hash: cadec...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en mann virkelig er interessert i ei jente, mister han ikke interessen etter 3 hyggelige dater uten sex. Langt ifra.



Anonymous poster hash: b10e9...f53
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en mann virkelig er interessert i ei jente, mister han ikke interessen etter 3 hyggelige dater uten sex. Langt ifra.

Anonymous poster hash: b10e9...f53

Det er jo heller ingen som har sagt det! Folk sier at han kan tro hun har mistet interessen i ham, eller aldri har vært interessert i ham til å begynne med, og at det kan være lurt å sørge for at han ikke blir usikker.

Anonymous poster hash: 5bdfd...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. ONS og fuckfriend-forhold handler om sex. Dating handler om å finne en mulig kjæreste og kanskje partner for livet.

Er ikke sex en ganske vesentlig del av kjærester og partnere for livet da?

Anonymous poster hash: 5bdfd...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en mann virkelig er interessert i ei jente, mister han ikke interessen etter 3 hyggelige dater uten sex. Langt ifra.

Anonymous poster hash: b10e9...f53

Vanskelig på sex, vanskelig i et forhold.

Anonymous poster hash: 947e5...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet til 4.date, og fyren er like på knærne etter meg nå som da - 3 års samboerskap inn. Han sier at han var glad jeg holdt ham litt på avstand, da det fikk ham til å tenke at jeg ikke lå med hvem som helst (noe som jo er sant).

TS: Jeg tror han fremdeles er kjempeinteressert, og at han faktisk fikk uventet besøk. Dette kommer til å gå kjempebra :blomst:



Anonymous poster hash: fb2ba...a6f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle og takk for spark bak, gode råd og support. Det var overveldende at så mange ukjente ville engasjere seg i saken min.

Takk til de som fortalte meg hvor skapet skulle stå og til de som ga meg guts til å kaste meg ut på det dype havet.

Jeg behøvde bare gi han et kyss på kinnet....

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Endret av Hana
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke sex en ganske vesentlig del av kjærester og partnere for livet da?

Anonymous poster hash: 5bdfd...6d6

Definitivt. Men dating handler ikke KUN om sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

I følge menn på KG er damer damned if they do og damned if they don`t. Ligger du med en date for tidlig, er du løs, og hvert fall ikke kjærestemateriale. Ønsker du å vente med sex, mister de interessen, og går videre til neste. Så da lurer jeg virkelig på hva en skal gjøre?

Godt at det ordet seg for deg, TS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt. Men dating handler ikke KUN om sex.

Det er det heller ingen som har sagt. Det er som om jeg skulle sagt "Katter har fire bein." og noen svarer "Feil. De har hale og."

Anonymous poster hash: 5bdfd...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I følge menn på KG er damer damned if they do og damned if they don`t. Ligger du med en date for tidlig, er du løs, og hvert fall ikke kjærestemateriale. Ønsker du å vente med sex, mister de interessen, og går videre til neste. Så da lurer jeg virkelig på hva en skal gjøre?

Godt at det ordet seg for deg, TS :)

Jeg tror mange av kvinnene her leser det veldig feil. Såvidt jeg forstår på det menn skriver her vil de bare være sikre på at hun er interessert. Hvis hun ikke tar initiativ til intimitet, og avviser forsøk på intimitet, er det vanskelig å vite om hun vil vente eller rett og slett ikke er interessert i mannen på den måten. Det er surt å bruke mye tid, energi, penger og ikke minst følelser for å si finne ut at hun ikke vil ha deg som kjæreste, men bare kafékompis.

Det vesentlige er å være obs på at man sender ut et signal ved å avvise, og, om man selv er interessert, komme det signalet i forkjøpet. Man kan jo for eksempel fortelle fyren hva man vil, så løser hele problemet seg selv.

Kvinner trenger å vite at mannen ikke bare er interessert i sex, det har jeg full forståelse for. Men mannen trenger også å vite at kvinnen er interessert i sex, om ikke akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Back to basic, så er det sånn:

Kvinner vil vite om mannen er interessert og hvis hun føler at han er det, så vil hun ha sex.

Mannen vil gjerne vite om det blir sex og hvis det blir det, så kan han gjerne bli interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Back to basic, så er det sånn:

Kvinner vil vite om mannen er interessert og hvis hun føler at han er det, så vil hun ha sex.

Mannen vil gjerne vite om det blir sex og hvis det blir det, så kan han gjerne bli interessert.

Korrekt.

Problemet for kvinner flest er at sex er lettere å få for menn generelt, enn et forhold for kvinner. Så det som skjer da er at de gjerne har sex en periode i håp om at han forplikter seg. Han blir bedre kjent og finner ut han ikke vil satse på dama. Dama sier den kjente frasen:

Menn vil bare ha sex.

Er ikke datinglivet herlig?

Anonymous poster hash: fcff9...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på date rett etter jul. Spiste og koset oss ute en stund, og når han spurte om jeg ville bli med han hjem klarte jeg ikke si nei. Han var vakker, morsom, smart og fascinerende, og det eneste jeg ville etter den kvelden, var å være naken med den mannen. Vi bor et stykke fra hverandre så og jeg ble bare i den byen to dager. Vi hadde en super kveld også hjemme hos han. Det var så lenge siden jeg hadde hatt sex at jeg klarte ikke si nei når en som han ville ha meg, og merkelig nok sendte han melding dagen etter og for å møtes en gang til før jeg reiste hjem.

Får fremdeles melding fra han hver dag, og vi møtes når vi har mulighet. Han har kommet hit noen ganger, og jeg har kommet ditt.

Jeg lå med han første kvelden fordi det var noe jeg hadde genuint lyst til.

Anonymous poster hash: f5072...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...