Gå til innhold

Date Ronaldo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg svarte på et enkelt "ja-/nei-spørsmål" i mine øyne relatert til om jeg ville date Ronaldo. Trodde ikke det var behov for å måtte overbevise noen om hvorfor ikke...

Vel, jeg finner ikke fyren kjekk overhodet og tviler på at vi ville vært noen god match rent personlighetsmessig heller. Om jeg da hadde gjort det for spenningens skyld om ikke annet? Igjen må jeg skuffe deg med å si at nei, jeg hadde ikke villet date Ronaldo - ikke engang for spenningens skyld.

Hvis du tror penger og berømmelse er alt her i verden kan jeg informere om at det ikke er tilfelle for alle. Skulle jeg noengang date en kjendis igjen skulle det vært til tross for og ikke på grunn av for min del. Kjendisstempel kan være vel så mye turn off for noen som det åpenbart er turn on for mange. Sier ikke at jeg aldri ville tatt sjansen, men jeg ville definitivt ikke date Ronaldo i så tilfelle hvis jeg kunne velge. Believe it or not :glare:

Er det vanskelig å skjønne at du må gi en svært spesiell troverdig begrunnelse på hvorfor du ikke ville date Ronaldo ? - det er vel egentlig meget spesielt å si blankt "Nei" til det. Da må du isåfall overbevise meg om at du har noen svært spennende eventyrrike alternativer å velge mellom

...sånn hva skal du gjøre denne helgen?

Nemigirl: Nei blir vel å se noen TV-serier og henge litt her inne på #KG, ble spurt ut av Ronaldo på date men gadd ikke det, han er ikke helt min type liksom

For å sette det litt mer i perspektiv så hadde du faktisk blitt invitert på direkten til de største talk-show programmene på kloden og blitt flydd i privatfly både her og der etter et slikt avslag - penger og berømmelse ? - tja du hadde etter all sannsynlighet blitt meget mer berømt og famous etter avslaget in any case.

Ettersom du ikke reflekterer stort selv - så føler jeg at ved en og annen sjelden anledning at jeg må påta meg det ansvaret for enkelte her inne når det blir for gale.

Anonymous poster hash: fcb2e...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det vanskelig å skjønne at du må gi en svært spesiell troverdig begrunnelse på hvorfor du ikke ville date Ronaldo ? - det er vel egentlig meget spesielt å si blankt "Nei" til det. Da må du isåfall overbevise meg om at du har noen svært spennende eventyrrike alternativer å velge mellom

...sånn hva skal du gjøre denne helgen?

Nemigirl: Nei blir vel å se noen TV-serier og henge litt her inne på #KG, ble spurt ut av Ronaldo på date men gadd ikke det, han er ikke helt min type liksom

For å sette det litt mer i perspektiv så hadde du faktisk blitt invitert på direkten til de største talk-show programmene på kloden og blitt flydd i privatfly både her og der etter et slikt avslag - penger og berømmelse ? - tja du hadde etter all sannsynlighet blitt meget mer berømt og famous etter avslaget in any case.

Ettersom du ikke reflekterer stort selv - så føler jeg at ved en og annen sjelden anledning at jeg må påta meg det ansvaret for enkelte her inne når det blir for gale.

Anonymous poster hash: fcb2e...369

Det er ihvertfall soleklart hvem som vektlegger penger og berømmelse mest i denne diskusjonen. Og fordi det åpenbart betyr så mye for deg, tillegger du at det gjør det også for alle kvinner. Dette synes du å la deg provosere voldsomt av, hvilket synes å være en rimelig selvforskyldt provokasjon i mine øyne.

Så til spørsmålene dine;

1. Ja, jeg synes det er vanskelig å forstå hvorfor jeg må gi en svært spesiell troverdig begrunnelse på hvorfor jeg ikke vil date Ronaldo.

2. Ser ikke hvorfor jeg behøver å måtte overbevise deg om noe som helst vedrørende eventuelle "svært spennende eventyrrike alternativer å velge mellom". Jeg har da aldri sagt noe om det? Hva hvis jeg enkelt og greit opererer med Ronaldo som eneste alternativ og fortsatt ikke er interessert? Jeg finner virkelig ingenting interessant ved fyren. Hvorfor skal jeg da på død og liv måtte være interessert i å date han kun fordi han er rik og berømt og DU synes han er kjekk og dermed mener jeg (og alle andre kvinner uavhengig av alder, interesser og andre preferanser) er nødt til å mene det samme?

Når det gjelder evnen til å reflektere synes du fullstendig akterutseilt.

Du evner virkelig ikke å reflektere deg frem til at ikke ALLE kvinner fantaserer om Ronaldo - eller penger og berømmelse, for den saks skyld??!? :klo:

Endret av Nemigirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han er for kjekk. Tenk så slitsomt å måtte jage vekk alle de andre damene hele tiden! Hadde blitt gal.

Anonymous poster hash: 706ad...ed7

Dette! Han er så kjekk at han setter 99,999% av alle jenter i skyggen. De ville følt seg som en strandet hval på siden av denne veltrente hunken. Face it..

Anonymous poster hash: ec368...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemigirl: Nei blir vel å se noen TV-serier og henge litt her inne på #KG, ble spurt ut av Ronaldo på date men gadd ikke det, han er ikke helt min type liksom

Anonymous poster hash: fcb2e...369

:skratte:

Anonymous poster hash: c4144...d27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja synes jeg ser du hadde avslått det tilbudet ...skal vi se enten kan vi oppleve en 1-1 date med C.Ronaldo eller skal vi si pent "Nei takk" og heller gå tilbake til vår ellers så spennende hverdag og heller se hva utvalg Tinder gir oss i mils omkrets :fnise:

Anonymous poster hash: fcb2e...369

:skratte:

Tipper som sier blankt nei takk, sikkert hadde dratt ut på date med han hvis han faktisk hadde spurt de ;) Trenger ikke å leke så kostbare.

Anonymous poster hash: 554a3...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanskelig å skjønne at du må gi en svært spesiell troverdig begrunnelse på hvorfor du ikke ville date Ronaldo ? - det er vel egentlig meget spesielt å si blankt "Nei" til det. Da må du isåfall overbevise meg om at du har noen svært spennende eventyrrike alternativer å velge mellom

...sånn hva skal du gjøre denne helgen?

Nemigirl: Nei blir vel å se noen TV-serier og henge litt her inne på #KG, ble spurt ut av Ronaldo på date men gadd ikke det, han er ikke helt min type liksom

Anonymous poster hash: fcb2e...369

Syns jeg ser det for meg :skratte:

Anonymous poster hash: 554a3...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke gått på date med han. Han er ikke min type overhode sånn utseendemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gått på date med han. Han er ikke min type overhode sånn utseendemessig.

Hva er stygt mener du? Ansiktet eller kroppen?

Anonymous poster hash: c4144...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gått på date med han. Han er ikke min type overhode sånn utseendemessig.

Ville du ikke synes det var spennende å gå ut og bli kjent med en som har kommet så langt og oppnådd så mye som han? Kun fordi han ikke er din type utseendemessig? Snakk om å være overflatisk. Er det mulig.

Anonymous poster hash: 1ef9b...151

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville i hvert fall gått på èn date med han hvis jeg fikk muligheten, selv om han ikke nødvendigvis er min type. Tror han har levd et interessant liv, og det hadde vært spennende å kunne snakke med han!

Edit: Og så hadde sikkert sekstenårige meg blitt forbanna hvis jeg takket nei :fnise:

Endret av lizzie_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Hadde sikkert blitt med ut en gang, bare fordi nysgjerrigheten hadde tatt overhånd. Men sånn generelt er ikke hans livsstil noe som passer eller appellerer til meg i det hele tatt. Hadde nok bare følt meg fryktelig malplassert. Om han ikke ville bli med hjem å se film og ta en øl da ;)

Utseendemessig er han heller ikke drømmetypen, egentlig. Ikke stygg, bare ikke noe jeg går for vanligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du ikke synes det var spennende å gå ut og bli kjent med en som har kommet så langt og oppnådd så mye som han? Kun fordi han ikke er din type utseendemessig? Snakk om å være overflatisk. Er det mulig.

Anonymous poster hash: 1ef9b...151

Selvfølgelig er ikke utseende alt, men det må være en fysisk tiltrekning også.

Det er mange andre menn som også har kommet langt og opplevd mye i livet, som jeg heller kunne tenke meg å date.

Jeg trenger ikke å forsvare svaret mitt. Det virker som om noen her ikke syns det er greit at andre har andre meninger enn dem selv. Dette er ikke kun ment til deg jeg siterer, men flere som deltar i diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall soleklart hvem som vektlegger penger og berømmelse mest i denne diskusjonen. Og fordi det åpenbart betyr så mye for deg, tillegger du at det gjør det også for alle kvinner. Dette synes du å la deg provosere voldsomt av, hvilket synes å være en rimelig selvforskyldt provokasjon i mine øyne.

Så til spørsmålene dine;

1. Ja, jeg synes det er vanskelig å forstå hvorfor jeg må gi en svært spesiell troverdig begrunnelse på hvorfor jeg ikke vil date Ronaldo.

2. Ser ikke hvorfor jeg behøver å måtte overbevise deg om noe som helst vedrørende eventuelle "svært spennende eventyrrike alternativer å velge mellom". Jeg har da aldri sagt noe om det? Hva hvis jeg enkelt og greit opererer med Ronaldo som eneste alternativ og fortsatt ikke er interessert? Jeg finner virkelig ingenting interessant ved fyren. Hvorfor skal jeg da på død og liv måtte være interessert i å date han kun fordi han er rik og berømt og DU synes han er kjekk og dermed mener jeg (og alle andre kvinner uavhengig av alder, interesser og andre preferanser) er nødt til å mene det samme?

Når det gjelder evnen til å reflektere synes du fullstendig akterutseilt.

Du evner virkelig ikke å reflektere deg frem til at ikke ALLE kvinner fantaserer om Ronaldo - eller penger og berømmelse, for den saks skyld??!? :klo:

Greia her er at du klarer ikke være ærlig ...det samsvarer ikke med det som er realistisk å forvente.

Blir som å starte en tråd\avstemmning som går på dette -> hva du hadde gjort hvis du fant en lommebok med et skrapt flakslodd som eieren hadde vunnet 1million kroner på ? ..hadde du tatt lommeboka selv eller levert den tilbake ?

Alle hadde selvsagt svart sistnevnte mer eller mindre ..men det er ikke så realistisk å tro at de faktisk hadde valgt det fremfor å ta millionen selv. Det er litt av det samme poenget mitt til deg her, at det er liten vits i å være med i en slik tråd som dette med mindre du ikke er villig til å svare litt etter hva DU hadde gjort istedenfor hva du hadde gjort som ser best ut fra utsiden.

Som sagt, det er vel flere som har bemerket seg litt av det samme som meg her.

Anonymous poster hash: fcb2e...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er altfor jålebukk for meg. Ville heller vært på date med Paul walker om han levde.

Jeg liker heller ikke jålebukker.

Ville heller ha datet Grigori Rasputin om han levde.

Anonymous poster hash: c4144...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia her er at du klarer ikke være ærlig ...det samsvarer ikke med det som er realistisk å forvente.

Blir som å starte en tråd\avstemmning som går på dette -> hva du hadde gjort hvis du fant en lommebok med et skrapt flakslodd som eieren hadde vunnet 1million kroner på ? ..hadde du tatt lommeboka selv eller levert den tilbake ?

Alle hadde selvsagt svart sistnevnte mer eller mindre ..men det er ikke så realistisk å tro at de faktisk hadde valgt det fremfor å ta millionen selv. Det er litt av det samme poenget mitt til deg her, at det er liten vits i å være med i en slik tråd som dette med mindre du ikke er villig til å svare litt etter hva DU hadde gjort istedenfor hva du hadde gjort som ser best ut fra utsiden.

Som sagt, det er vel flere som har bemerket seg litt av det samme som meg her.

Anonymous poster hash: fcb2e...369

Greia her er at du ikke klarer å håndtere at noen ærlig talt ikke finner Ronaldo tiltrekkende!!!

Jeg har gjentatt gang på gang at jeg ikke ville date han. Dette er mitt ærlige svar fullstendig uavhengig av hva som ser best ut fra utsiden. Hvorfor skulle jeg føle trang til å lyve om dette?

Hadde du kunne hostet opp flere alternativer du var nysgjerrig på er det godt mulig jeg kunne dratt på date med en eller flere av disse, men altså ikke Ronaldo. Beklager hvis mitt syn på Ronaldo ikke samsvarer med dine såkalte realistiske forventninger av meg som kvinne. Alle er ikke like, dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja kjenner du han ? ..femidott? er det pga hårsveisen du sier det eller ? ..hvordan media skaper en personlighet ut av han har intet med hvem han egentlig er ;)

Du burde forøvrig har mye mer respekt over hva enkelte mennesker klarer å realisere fra eget potensiale når de starter fra vilkår som er langt dårligere enn hva du har fått i Norge. Selv om du er veldig misunnelig på hva han har klart å oppnå i livet iforhold til deg selv - så kan du spare deg for å håne han som en "femidott" ..det er veldig avslørende for hvem du egentlig er selv.

Anonymous poster hash: fcb2e...369

Nei, men det gjør du? Med med tanke på mengden gele, spray-tan, nappede øyebryn og klærne hans (LV-veske, liksom) syns jeg han er rimelig femi, er ikke akkurat noe "media" har skapt, han klarer det fint selv. Trenger du flere eksempler på hvorfor jeg syns han er for femi for meg til å gå på date med han?

Hvorfor blander du inn det der? LOL. All ære til han for suksessen hans, for all del. Men ville jeg gått på date med han? NEI.

Endret av Prorsum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du dratt på date med Ronaldo hvis han ba deg ut? Ser ut til at han drar damer som bare det. Innrømmer du at penger og kjendisstatus trekker opp?

http://www.side2.no/underholdning/disse-bildene-av-ronaldo-og-cara-delevingne-vekker-oppsikt/3422791177.html

Anonymous poster hash: 75aa7...110

Han er homofil og jeg gidder ikke å være en skaphomses skjegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er homofil og jeg gidder ikke å være en skaphomses skjegg.

Han er heteroseksuell og er med planetens vakreste damer.

Anonymous poster hash: c4144...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...