Gå til innhold

Hvordan finne seg en jente som ikke skal blande seg i alt jeg foretar meg?


Mannin

Anbefalte innlegg

Har du prøvd å si klart og tydelig ifra at du ikke vil bli diktert? :) Kommunikasjon fører ofte med seg gode ting. Og ikke si det på en anklagende måte, men få frem at vet hvordan du vil leve og at du håper hun kan akseptere deg for den du er.

Samboeren min har i alle fall gjort det veldig klart og tydelig at det er han som bestemmer over han. Så jeg har ikke prøvd å endre noe.

Det kan også være at byen og tinder ikke er stedet du treffer de damene du vil treffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvor mye du tjener og at du er velstelt sier ingenting om hvor moden du er. Syns faktisk kommentaren din om røyk vitner om litt umodenhet. Både hasj og vanlig røyk er dealbreaker for meg. Hasj fordi det er kriminelt og jeg har ingen tro på at det er så uskyldig som mange skal ha det til (skal ikke starte en diskusjon om det nå). Vanlig røyk fordi det er helseskadelig og lukter drit. Jeg er ganske allergisk og kan ikke være sammen med en som røyker. Når noen skal kline med kjeften din og ligge tett inntil deg, så er det ikke snakk om kontroll når de ber deg slutte å røyke.

Anonymous poster hash: 4e1da...e00

Hvordan forklarer man moden da?. Det er jo ingen fasit svar på det?. Voldsomt fokus på den røykingen min annen vær måned da. Skjønner at mange har et stort problem med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å si klart og tydelig ifra at du ikke vil bli diktert? :) Kommunikasjon fører ofte med seg gode ting. Og ikke si det på en anklagende måte, men få frem at vet hvordan du vil leve og at du håper hun kan akseptere deg for den du er.

Samboeren min har i alle fall gjort det veldig klart og tydelig at det er han som bestemmer over han. Så jeg har ikke prøvd å endre noe.

Det kan også være at byen og tinder ikke er stedet du treffer de damene du vil treffe.

Takk for svar, hyggelig å høre at det er noen slik som jeg.

Nei, men hvor ellers treffer jeg jenter da?. Venninner er jo utelukket for de kjenner jeg for godt og er alt for gode venner. Er ikke så veldig masse å velge mellom lengre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan forklarer man moden da?. Det er jo ingen fasit svar på det?. Voldsomt fokus på den røykingen min annen vær måned da. Skjønner at mange har et stort problem med det.

Du forklarer det i alle fall ikke med årsinntekt. For meg gjenspeiler modenhet at man har livserfaring, er åpne for andres meninger, ikke har samme humor som da man var 12 år, finner muligheter, ikke sladrer/baksnakker, kan diskutere samfunnspørsmål på en reflektert måte. Etc..

Ja, jeg har et stort problem med hasjrøyking. Du bagatelliserer det = vitner om umodenhet for min del. Så punkt en blir nok å finne en jente som ikke har problemer med det. Skal ikke være moralsk og rette pekefingeren mot deg, du gjør akkurat det du vil med ditt liv. :) Jeg bare påpeker at for meg er dette en dealbreaker og det er det nok for mange andre jenter og.

Anonymous poster hash: 4e1da...e00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, har jo datet alt fra jenter med rhasta fletter til blondiner med store pupper. Jeg er nok bare født uheldig når det kommer til damer tror jeg. Kan liksom ikke helt vite hvordan de er før det har gått en liten periode og deres indre person og personlighet kommer litt mer frem.

Som de så pent sier "Er det noe galt med alle andre, så burde man ta en titt på seg selv."

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du nevne at du røyker da? Hvis det er så sjelden som du sier, så er det vel bare å røyke en dag du er alene, eller med de du røyker med til vanlig? Skjønner virkelig ikke hvorfor du lager et problem ut av det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan jo skjønne at jenter blir irritert dersom du feks trener hver kveld (når dere egentlig kunne vært sammen), drikker hver helg, og røyker hver helg. Men du bør kanskje sitte deg ned med jenten og komme frem til en løsning. Når passer det best for deg å trene? Kan dere trene/gå tur sammen? Kan du holde deg til en fest annenhver helg og ikke hver helg? Drikke litt mindre, så hun ikke blir redd for deg? Ta henne med på fest?

Eller kanskje dere bare kan kose dere hjemme og se en film og ta noen øl/vin.

Det beste er å snakke sammen og bli enig. Kanskje kan dere sette av en kveld i uken/helgen til deres egne venner? Og sette av et par kvelder hvor bare dere to skal være sammen og finne på noe kjekt/gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du nevne at du røyker da? Hvis det er så sjelden som du sier, så er det vel bare å røyke en dag du er alene, eller med de du røyker med til vanlig? Skjønner virkelig ikke hvorfor du lager et problem ut av det.

Jeg nevner det da ikke, fyrer nå en opp når det passer meg. Men er det virkelig et så stort problem å røyke altså?. Føler alle gjør det nå til dags og jeg er jo moderat røyker. Greit det er deal breaker for noen men det er jo ikke hoved problemet. Hoved problemet er jo at de vil kontrollere. Skjønner ikke hvorfor dere hele tiden vinkler det inn på røykingen, må nesten le litt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo skjønne at jenter blir irritert dersom du feks trener hver kveld (når dere egentlig kunne vært sammen), drikker hver helg, og røyker hver helg. Men du bør kanskje sitte deg ned med jenten og komme frem til en løsning. Når passer det best for deg å trene? Kan dere trene/gå tur sammen? Kan du holde deg til en fest annenhver helg og ikke hver helg? Drikke litt mindre, så hun ikke blir redd for deg? Ta henne med på fest?

Eller kanskje dere bare kan kose dere hjemme og se en film og ta noen øl/vin.

Det beste er å snakke sammen og bli enig. Kanskje kan dere sette av en kveld i uken/helgen til deres egne venner? Og sette av et par kvelder hvor bare dere to skal være sammen og finne på noe kjekt/gøy.

Jeg har alltid prioritert dem jeg skal være sammen med og prøver å få dem med på ting og tang. Greier som regel å skvise inn det jeg har lyst til også før jeg eventuelt skal treffe den jeg holder på med.

Men kanskje jeg bør prøve å formidle og kommunisere litt bedre og virkelig snakke ut da, men det er på en måte litt vanskelig når de allerede etter en liten stund prøver å få meg til å adlyde dem osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevner det da ikke, fyrer nå en opp når det passer meg. Men er det virkelig et så stort problem å røyke altså?. Føler alle gjør det nå til dags og jeg er jo moderat røyker. Greit det er deal breaker for noen men det er jo ikke hoved problemet. Hoved problemet er jo at de vil kontrollere. Skjønner ikke hvorfor dere hele tiden vinkler det inn på røykingen, må nesten le litt:P

Røyker du foran den du dater da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyker du foran den du dater da?

Nei går ut på terrassen, røyker kun hjemme og alltid ute.

Men nå orker jeg rett og slett ikke å svare på spørsmål kun rettet mot røyking. Er ikke det denne posten gikk ut på:S

Endret av Mannin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør dette til en rus debatt er du snill. Ja, det er min personlige mening. Nok om det nå fokuser på problemet og ikke føl deg truffet fordi jeg har personlige preferanser om oslo. Takk

Jeg føler ikke at jeg gjorde noe av det du anklager meg for her.

Problemet ditt er at du prøver å uskyldiggjøre dine kriminelle handlinger. Istedenfor å slutte med noe du sier selv at du ikke er avhengig av, velger du å påstå at problemet ligger hos damer som vil "kontrollere" deg.

Anonymous poster hash: 877f3...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke at jeg gjorde noe av det du anklager meg for her.

Problemet ditt er at du prøver å uskyldiggjøre dine kriminelle handlinger. Istedenfor å slutte med noe du sier selv at du ikke er avhengig av, velger du å påstå at problemet ligger hos damer som vil "kontrollere" deg.

Anonymous poster hash: 877f3...af2

Har du fått med deg at det handler om kontroll og ikke rus og ihvertfall ikke bare rus, skulle aldri nevnt det så hadde vell dere siktet dere inn på en annen spesifikt ting jeg nevnte og ikke felles nevneren og hoved temaet ?.

Jeg gir opp jeg rett og slett haha:P. Dere er jammen meg ikke enkle.

Til dere som svare konstruktivt og prøver å finne ut av problemet takk. Og ikke fokuserte kun på rus som denne posten ikke handlet om.

Nå sier jeg takk og farvel til fanatikerne;). Får finne ut av dette selv på en eller annen måte. Har ihvertfall fått noe innspill og pekepinner med gode tips.

Endret av Mannin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei går ut på terrassen, røyker kun hjemme og alltid ute.

Men nå orker jeg rett og slett ikke å svare på spørsmål kun rettet mot røyking. Er ikke det denne posten gikk ut på:S

Men problemet ditt var jo at jenter hadde et problem med røykinga di. Så hvis du røyker uten at de er der, så da skjønner ikke jeh problemet ditt. Da er det du selv som lager et problem. Til å tjene så mye penger (noe jeg ikke tror på), så er du ikke spesielt smart. Og da tenker jeg på måten du skriver til andre i denne tråden. Du har jo ingen selvinnsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har ikke noe problem med røyking, selv om jeg ikke driver med det selv. Men meg har du ikke vært på date med ;) kan det tenkes at du rett og slett går etter feil damer? Noe sier meg at du f eks aldri i verden hadde spurt meg ut på date, og da er det jo ikke så rart du forbli singel haha



Anonymous poster hash: a4c22...169
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men problemet ditt var jo at jenter hadde et problem med røykinga di. Så hvis du røyker uten at de er der, så da skjønner ikke jeh problemet ditt. Da er det du selv som lager et problem. Til å tjene så mye penger (noe jeg ikke tror på), så er du ikke spesielt smart. Og da tenker jeg på måten du skriver til andre i denne tråden. Du har jo ingen selvinnsikt.

Jeg har ikke sagt de har et problem med generelt det?. Det er dere som sier dere har et problem med det. Nei vi tjener virkelig dårlig i oljen;)

Ja jeg har sikkert dårlig selvinnsikt, takk. Da har vi fått det ut av verden.

Hvorfor er du så aggressiv egentlig?. Hat en dårlig dag eller ?

Endret av Mannin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, jeg har ikke noe problem med røyking, selv om jeg ikke driver med det selv. Men meg har du ikke vært på date med ;) kan det tenkes at du rett og slett går etter feil damer? Noe sier meg at du f eks aldri i verden hadde spurt meg ut på date, og da er det jo ikke så rart du forbli singel haha

Anonymous poster hash: a4c22...169

Hvordan vet du det?. Kan godt hende jeg hadde det. Kommer helt an på, er du grei snill og kan gå med på kompromisser og ikke kontrollere hadde jeg lett datet deg.

Endret av Mannin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men problemet ditt var jo at jenter hadde et problem med røykinga di. Så hvis du røyker uten at de er der, så da skjønner ikke jeh problemet ditt. Da er det du selv som lager et problem. Til å tjene så mye penger (noe jeg ikke tror på), så er du ikke spesielt smart. Og da tenker jeg på måten du skriver til andre i denne tråden. Du har jo ingen selvinnsikt.

Man ser jo på folk at de har røykt så det hjelper ikke å bare røyke ute om man ikke vil bli tatt. Kan vel også diskuteres hva som er greit å gjøre bak ryggen på kjæresten.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med kontrollerende damer, forresten? At de sier at "denne helgen skal vi være sammen" eller "jeg vil at du skal sove over hos meg" eller hva går det i? Bestemmer de hva du skal spise og ha på deg og hva du skal bruke tid og penger på?

Du har et problem med at de bestemmer over deg, og det skjønner jeg jo. Jeg vil heller ikke bestemmes over. Jeg vil heller ikke bestemme over et annet voksent menneske. Men, så er det dette med å finne ut en felles plattform å stå på da...

Men, hva er det disse damene bestemmer som gjør at du steiler og rygger ut av forholdet før det i det hele tatt har begynt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid prioritert dem jeg skal være sammen med og prøver å få dem med på ting og tang. Greier som regel å skvise inn det jeg har lyst til også før jeg eventuelt skal treffe den jeg holder på med.

Men kanskje jeg bør prøve å formidle og kommunisere litt bedre og virkelig snakke ut da, men det er på en måte litt vanskelig når de allerede etter en liten stund prøver å få meg til å adlyde dem osv.

Da må du nesten bare fortelle det du sier her. Mange jenter har det med å blande seg litt for mye....

Men en god "regel" er å gi beskjed i god tid før du skal noe, eller si at du kanskje kommer til å finne på noe på sparket i helgen feks. Da er hun hvertfall forberedt, og da kan hun ikke akkurat si så mye på det. Kanskje de ikke har så mye å finne på selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...