Gå til innhold

Hvordan finne seg en jente som ikke skal blande seg i alt jeg foretar meg?


Mannin

Anbefalte innlegg

Lyst på dame igjen men føler det er så voldsomt vanskelig å finne noen. Har vært på en god del dater med jenter jeg treffer både på byen og via tinder.

Har aldri hat sex med noen av dem for jeg liker å vente litt av prinsipp men det virker umulig å finne en avslappet jente som ikke skal blande seg inn i hvordan jeg lever mitt liv.

Jeg liker å ta en joint en sjelden gang her og der, liker å ta meg noen øl, liker å leve spontant og liker å trene. Hvorfor må så mange av de jeg møter for livet av seg blande seg i hvordan jeg lever mitt liv?.

Er fullt klar over at noe må jeg ofre for et forhold men det blir så fort ramaskrik og drama føler jeg hvis ikke jeg gjør som de sier. Har store problemer med å finne en avslappet og gøyal jente.

Har dere noe tips til hva jeg skal se etter for å finne en avslappet og snill, gøyal jente som for livet ikke skal blande seg så voldsomt hva jeg driver med?. Alt jeg vil er å ha det fint og kose meg.

Endret av Mannin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bare å fortsett å lete. Det finnes mange av oss ;)



Anonymous poster hash: e84f6...af9
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok truffet jenter som er feil med tanke på din livsstil. Personlig kunne jeg ikke datet en som røyker hasj, og du skal ikke se bort i fra at mange jenter har samme oppfatning.

Utover det, så håper jeg det løser seg. Du skal ikke endre den du er for noen andre, men det er fullt mulig å inngå kompromiss! :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hjørnet av Karl Johan?

Anonymous poster hash: 5f7fa...917

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok truffet jenter som er feil med tanke på din livsstil. Personlig kunne jeg ikke datet en som røyker hasj, og du skal ikke se bort i fra at mange jenter har samme oppfatning.

Utover det, så håper jeg det løser seg. Du skal ikke endre den du er for noen andre, men det er fullt mulig å inngå kompromiss! :)

Ærlig sak at noen ikke liker hasj men jeg gjør det og jeg røyker kanskje en gang vær andre måned for å slappe av litt.

Føler jeg har truffet alle mulige type damer, en ting har de ihvertfall til felles og det er at de veldig fort skal blande seg i hvordan jeg lever. Jeg er da ikke helt utenfor å kjører, har en god jobb og mange gode venner og stor familie som er glad i meg og likeså.

Jeg driver da ikke å blander meg borti hvordan de damene jeg prøver meg på eller de prøver seg på meg skal leve. Alt jeg ber om at at vi kan ha noe til felles. Greit at man har preferanser men kan bare ikke skjønne hvorfor de må være så kontrollerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hjørnet av Karl Johan?

Anonymous poster hash: 5f7fa...917

Er dessverre ikke i oslo, syntes den byen er litt skitten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dessverre ikke i oslo, syntes den byen er litt skitten.

Men det er fler damer enn menn der, så gode odds. Du vil også finne et stort antall ulike typer miljøer, og hvis du liker å ta deg en joint er det garantert noen damer der som også liker det.

Anonymous poster hash: 228ad...0a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er fler damer enn menn der, så gode odds. Du vil også finne et stort antall ulike typer miljøer, og hvis du liker å ta deg en joint er det garantert noen damer der som også liker det.

Anonymous poster hash: 228ad...0a9

Er horder av damer som røyker joints, er jo ikke det jeg er ute etter i sinn helhet. Da missforstår du litt. Kan godt røyke men det er ikke det som er poenget.

Jada, har vært i oslo en del ganger. Men liker virkelig ikke den byen så godt. Menneskene er hyggelig men byen er forferdelig.

Jeg er ute etter en forklaring på hvorfor på død og liv de jentene jeg har holdt på med og datet skal på død og liv prøver å ta kontroll over mitt liv og diktere hvordan jeg skal leve. Jeg gjør da ikke det med dem?. Jeg vil jo bare i bunn og grunn ha det fint og kose meg sammen med hun uten unødvendig drama. Og jeg streber med å finne meg en slik.

Har oppegående gode venner som greier å finne seg slike damer, men jeg ender alltid opp med kontroll freakene.

Endret av Mannin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig sak at noen ikke liker hasj men jeg gjør det og jeg røyker kanskje en gang vær andre måned for å slappe av litt.

Føler jeg har truffet alle mulige type damer, en ting har de ihvertfall til felles og det er at de veldig fort skal blande seg i hvordan jeg lever. Jeg er da ikke helt utenfor å kjører, har en god jobb og mange gode venner og stor familie som er glad i meg og likeså.

Jeg driver da ikke å blander meg borti hvordan de damene jeg prøver meg på eller de prøver seg på meg skal leve. Alt jeg ber om at at vi kan ha noe til felles. Greit at man har preferanser men kan bare ikke skjønne hvorfor de må være så kontrollerende.

Dette er flott for din del. Du skal få lov til å leve ditt liv, men da regner jeg med at du respekterer de kvinnene som ikke ønsker å date en som røyker hasj. Sånn er det bare, og det er nok slik for en del.

I så fall kan du finne en som enten driter i om du gjør det, eller ei som gjør det selv.

Allikevel får jeg følelsen av at det ikke er kun hasjen kvinnene du dater reagerer på? Eller er jeg helt på bærtur?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eksisterer ikke.



Anonymous poster hash: e81c8...e69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får rett og slett være mer direkte på forhånd i dine datingprofiler om at du er en useriøs type som ikke ønsker at noen skal blande seg inn i dine livsstilsvalg. Du får nok noen færre matches, men de matchene du får er jo mer likely litt mer i din gate. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er flott for din del. Du skal få lov til å leve ditt liv, men da regner jeg med at du respekterer de kvinnene som ikke ønsker å date en som røyker hasj. Sånn er det bare, og det er nok slik for en del.

I så fall kan du finne en som enten driter i om du gjør det, eller ei som gjør det selv.

Allikevel får jeg følelsen av at det ikke er kun hasjen kvinnene du dater reagerer på? Eller er jeg helt på bærtur?

De vil jo gjerne være en del av mitt liv, men jeg klarer da ikke å være sammen med en person som skal prøve å kontrollere meg. Jeg er helt opp for kompromisser men å ta kontroll og kreve at jeg slutter med ditt og at jeg ikke skal gjøre slik og slik blir for dumt. Og av en eller annen grunn ender jeg opp med horder av disse damene.

Syntes du fikk en liten hissig undertone her frøken.

Jeg vet ikke hva de reagerer på men de prøver ihvertfall å få meg til å lystre dem som en hund og det er slik jeg mener et forhold skal være. Når jeg sier horder så mener jeg en veldig stor part av dem jeg har vært med men ikke alle-

Endret av Mannin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jo bare generalisering, men er det noe ved livsstilen din de reagerer på? Utenom hasjrøykingen (som hadde vært en dealbreaker for meg). Fremstår du som ansvarsløs, umoden? Ikke klar for et forhold?

Jeg har truffet menn i 30-årene som jeg ikke syns er modne nok. Men jeg gidder ikke legge meg opp i deres liv, jeg går heller videre.



Anonymous poster hash: 4e1da...e00
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får rett og slett være mer direkte på forhånd i dine datingprofiler om at du er en useriøs type som ikke ønsker at noen skal blande seg inn i dine livsstilsvalg. Du får nok noen færre matches, men de matchene du får er jo mer likely litt mer i din gate. :)

Har nå prøvd det, får langt færre matcher men dette gjelder damer jeg treffer på byen også egentlig. Går ikke så alt for ute ut lengre men når jeg gjør det kommer jeg jo gjerne i snakk veldig lett med dem og prøver å gå der jeg vet det ihvertfall er noenlunde oppegående damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går vel kanskje på en type damer da? En type dame som gjerne vil stifte et perfekt hjem med "love" og "home"-bokstaver og alt skal være i hvitt :P

Prøv å se deg om etter litt utradisjonelle damer.



Anonymous poster hash: 27a28...0c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jo bare generalisering, men er det noe ved livsstilen din de reagerer på? Utenom hasjrøykingen (som hadde vært en dealbreaker for meg). Fremstår du som ansvarsløs, umoden? Ikke klar for et forhold?

Jeg har truffet menn i 30-årene som jeg ikke syns er modne nok. Men jeg gidder ikke legge meg opp i deres liv, jeg går heller videre.

Anonymous poster hash: 4e1da...e00

Har fast jobb og tjener godt over 700.000 i året. Kler meg bra, er vell stelt, er veldig forhold type som trives best slik. Har nesten alltid vært i et forhold uten om en periode på to år nå jeg har fokusert litt på meg selv og reist litt og slik, og siste året har jeg prøvd å finne meg en jente igjen men var fast bestemt på å ikke gå i den kontroll fellen med en jente. Er 24 år gammel. Er vell som alle andre på min alder tenker jeg med tanke på umodenhet.

Kunne sikkert sluttet å røyke om det var nødvendig, men jeg liker ikke at personer skal fortelle meg hva jeg skal og ikke skal til og diktere at jeg SKAL forandre meg ellers sånn og sånn.

Rett og slett kontrollere. Men å gå med på ett kompromiss er jeg helt for og jeg vet at noe må man ofre. Er bare måten mange jenter legger det frem på og krever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du går vel kanskje på en type damer da? En type dame som gjerne vil stifte et perfekt hjem med "love" og "home"-bokstaver og alt skal være i hvitt :P

Prøv å se deg om etter litt utradisjonelle damer.

Anonymous poster hash: 27a28...0c6

Jeg, har jo datet alt fra jenter med rhasta fletter til blondiner med store pupper. Jeg er nok bare født uheldig når det kommer til damer tror jeg. Kan liksom ikke helt vite hvordan de er før det har gått en liten periode og deres indre person og personlighet kommer litt mer frem.

Endret av Mannin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre ikke i oslo, syntes den byen er litt skitten.

Oslo er skitten? Og dette kommer fra han som bruker narkotika... :daane:

Jeg tenker som så at hvis det er et gjentakende problem at folk henger seg opp i hvordan du lever, er det sannsynligvis fordi det er noe galt med livsstilen din, ikke fordi det er noe galt med alle kvinner du møter.

Anonymous poster hash: 877f3...af2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fast jobb og tjener godt over 700.000 i året. Kler meg bra, er vell stelt, er veldig forhold type som trives best slik. Har nesten alltid vært i et forhold uten om en periode på to år nå jeg har fokusert litt på meg selv og reist litt og slik, og siste året har jeg prøvd å finne meg en jente igjen men var fast bestemt på å ikke gå i den kontroll fellen med en jente. Er 24 år gammel. Er vell som alle andre på min alder tenker jeg med tanke på umodenhet.

Kunne sikkert sluttet å røyke om det var nødvendig, men jeg liker ikke at personer skal fortelle meg hva jeg skal og ikke skal til og diktere at jeg SKAL forandre meg ellers sånn og sånn.

Rett og slett kontrollere. Men å gå med på ett kompromiss er jeg helt for og jeg vet at noe må man ofre. Er bare måten mange jenter legger det frem på og krever.

Men hvor mye du tjener og at du er velstelt sier ingenting om hvor moden du er. Syns faktisk kommentaren din om røyk vitner om litt umodenhet. Både hasj og vanlig røyk er dealbreaker for meg. Hasj fordi det er kriminelt og jeg har ingen tro på at det er så uskyldig som mange skal ha det til (skal ikke starte en diskusjon om det nå). Vanlig røyk fordi det er helseskadelig og lukter drit. Jeg er ganske allergisk og kan ikke være sammen med en som røyker. Når noen skal kline med kjeften din og ligge tett inntil deg, så er det ikke snakk om kontroll når de ber deg slutte å røyke.

Anonymous poster hash: 4e1da...e00

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo er skitten? Og dette kommer fra han som bruker narkotika... :daane:

Jeg tenker som så at hvis det er et gjentakende problem at folk henger seg opp i hvordan du lever, er det sannsynligvis fordi det er noe galt med livsstilen din, ikke fordi det er noe galt med alle kvinner du møter.

Anonymous poster hash: 877f3...af2

Ikke gjør dette til en rus debatt er du snill. Ja, det er min personlige mening. Nok om det nå fokuser på problemet og ikke føl deg truffet fordi jeg har personlige preferanser om oslo. Takk

Hvorfor er det et problem med hvordan jeg lever?. Jeg koser jo meg ihjel. Alt jeg mangler er en snill og god dame som ikke på død og liv skal blande seg i alt jeg foretar meg. Har ikke sagt det er noe gale med damene jeg treffer bare at de har en voldsom trang til å kontrollere meg og de fleste vil jo holde på med meg men jeg greier bare ikke å et forhold som basere seg på kontroll

Endret av Mannin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...