Gå til innhold

Har lyst å bli eskortejente/ prostituert..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For all del. Du tror det er glamorøst.

Bare gled deg til jeg kommer som kunde. Jeg er inder med curryånde og svette som stinker hvitløk. Gled deg til når jeg ser på kroppen din og forsyner meg som om det skulle vært et måltid. Gled deg til å se de tynne armene mine og se at de uflidde hendene mine tafser på deg.

Du skjønner, det har sin pris. Det er ikke alle kunder som er slik de mennene du har pult før. De mennene du har pult før får seg noe regelmessig. DE ser bra ut. Det er en grunn til at du vil ha sex med de.

Disse mennene, slik som meg, er de som absolutt ikke får seg noe. Vi er ikke attraktive. Vi er sultne på sex. Det er en grunn til at vi betaler.

Men på en annen side, om du klarer legge vekk følelsene og at det er ekkelt, så er det helt klart lukrativt. Jeg hadde selv gjort det om jeg var en attraktiv dame. Det handler om å maksimere sin økonomiske profitt. Om det finnes menn der ute slik som meg, som er villige til å betale overpris for et middels ligg, så hvorfor ikke? 8 timer i kassa på rema, eller 1 time med en svett inder? Jeg hadde valgt det sistnevnte.

Lykke til i ditt valg. Husk at alt har sin pris.



Anonymous poster hash: c4d6c...111
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lenge fantastert om å få betalt for sex.. Noe med å føle seg så attraktiv og deilig at menn er villige til å betale for det. I tillegg den følelsen av at mannen har makten, og man må levere som forventet.. Tenner på å være litt submissive. Har hatt denne drømmen siden jeg var ganske ung, kanskje 17- 18. I dag er jeg over 30. Jeg har ikke vært så mye singel disse årene, så det har ikke vært aktuelt å realisere "drømmen".

Nå er jeg singel, og jeg tenker veldig på denne muligheten nå.. Jeg har god økonomi, så pengene er ikke hovedmotivet. Men jeg synes det virker så spenningsfylt og forlokkende! Tenk å tjene masse penger bare for å fiffe seg opp for date, være en attraktiv selskapsdame på fine fester, spise på dyre restauranter og ha sex!! Elsker tanken på å bli skjemt bort av en litt eldre rik mann! Få litt mer luksus i hverdagen, som designerkjoler, sko og vesker, og litt mer kosmetiske operasjoner. Til tross for at jeg har god økonomi, så er det likevel mange ting jeg ønsker meg, som jeg ikke har råd til..

Veldig seksuell av meg. Elsker å ha sex, og er god til det.. Jeg er pen, har en flott, veltrent kropp. Slank og nett, men sterk. Driver med fitness. Kler meg sexy, men ikke trashy.

Det har gått til helvete med alle forholdene jeg har gått seriøst inn for at skal vare livet ut. Jeg tenker: hvorfor ikke tjene noen penger på det da viss det bare er sexen og "partygirl-me" som får mennene til å holde ut så lenge som 7 år før de finner ut at jeg er for sprø til å satse på??

Anonymous poster hash: 20c00...8ad

Kvinneguiden er ikke stedet å spørre om råd om dette. Kun hvis du ønsker fordømmelse.

Skaff deg heller en bruker på noresk.com. Der vil du kunne spørre de som driver med dette direkte om hvordan det er, hvordan du skal gå frem osv.

Anonymous poster hash: 0542d...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du virkelig så underernært på kos att du selger musa di for småpenger ??? Menn som kjøper kos er ikke i stand til å finne noen på vanlig måte og betaler når rognposen er så full att det renner over.Da er dem så desperate att dem kan finne på hva som helst.Bare tanken på att du vil selge musa di gjør meg kvalm .

Burde vel ikke la meg provosere når jeg VET att bak denne tråden sitter det ikke en kvinne som ønsker å fylle opp sine hull med ukjent stake men en middelaldrende bleikfeit skallet mann med kulemage og dype depresjoner :-) Halleluja for KG.



Anonymous poster hash: 7fac7...b54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge fantastert om å få betalt for sex.. Noe med å føle seg så attraktiv og deilig at menn er villige til å betale for det. I tillegg den følelsen av at mannen har makten, og man må levere som forventet.. Tenner på å være litt submissive. Har hatt denne drømmen siden jeg var ganske ung, kanskje 17- 18. I dag er jeg over 30. Jeg har ikke vært så mye singel disse årene, så det har ikke vært aktuelt å realisere "drømmen".

Nå er jeg singel, og jeg tenker veldig på denne muligheten nå.. Jeg har god økonomi, så pengene er ikke hovedmotivet. Men jeg synes det virker så spenningsfylt og forlokkende! Tenk å tjene masse penger bare for å fiffe seg opp for date, være en attraktiv selskapsdame på fine fester, spise på dyre restauranter og ha sex!! Elsker tanken på å bli skjemt bort av en litt eldre rik mann! Få litt mer luksus i hverdagen, som designerkjoler, sko og vesker, og litt mer kosmetiske operasjoner. Til tross for at jeg har god økonomi, så er det likevel mange ting jeg ønsker meg, som jeg ikke har råd til..

Veldig seksuell av meg. Elsker å ha sex, og er god til det.. Jeg er pen, har en flott, veltrent kropp. Slank og nett, men sterk. Driver med fitness. Kler meg sexy, men ikke trashy.

Det har gått til helvete med alle forholdene jeg har gått seriøst inn for at skal vare livet ut. Jeg tenker: hvorfor ikke tjene noen penger på det da viss det bare er sexen og "partygirl-me" som får mennene til å holde ut så lenge som 7 år før de finner ut at jeg er for sprø til å satse på??

Anonymous poster hash: 20c00...8ad

Jeg har selv erfaring med dette "yrke". Jeg er mann og selger tjenester til kvinner, så helt likt er det ikke. Kjenner også flere kvinner som jobber med dette.

Det er stor variasjon på hvordan man opplever dette og hvordan det er å jobbe. Mye avhenger av innstilling og personlighet. Det kan være gode dager og mindre gode dager, som alt annet. Det som er viktig er å være bevist på man man ønsker og ikke ønsker, ikke minst være forsiktig.

Trenger du mer råd, så ta gjerne kontakt på PM.

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts kjører på med trening, Botox og Restylane. Veldig liten og nett, blondt langt hår og grønnturkise øyne. Ser ikke ut til å være en dag over 25.. Drevet med dans og beveger seg på en feminin måte. Men om jeg ville tatt sjansen på å dra til Dubai er en annen sak. At jeg innfrir de utseendemessige ønskene til en asiatisk forretningsmann er det ingen tvil om. Har ikke tenkt på dette, men takk til den som tipset meg! Må undersøke dette litt tror jeg :) Dollartegn i øynene, hi hi ;-)

Anonymous poster hash: 20c00...8ad

Beveger seg på en feminin måte? Jeg tror jeg dør. :skratte: Dette må være tull.

Anonymous poster hash: e2ca7...287

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var litt sånn jeg hadde det når jeg startet. Var så dritlei av å bli "brukt" for sex, at jeg like gjerne kunne begynne å ta meg betalt. Var også en seksuell fantasi jeg hadde hatt noen år og hadde et åpent syn på prostitusjon fra før av. De fleste hadde godt over gjennomsnittet god økonomi, gift, velstelt. Lukseriøse penger, han eine som jeg møtte et par ganger tilbudde meg etterhvert å bli med han på utenlandsreiser, dekke husleien min og diverse, høres luksus ut men takket fint nei.

Stoppet pga jeg fant kjærligheten. Jeg slet ikke psykisk med noe av det når det sto på, faktisk følte jeg meg veldig sterk, og uovervinnelig. Følte jeg hadde all kontroll og drev min egen lille buisness. dette var samtidig som jeg hadde to andre godt betalte jobber. Men var vanskelig å takle når man havnet i et forhold. Det som spesieltødela var sex-følelsen. Sex som prostituert for min del var som å putte fingern i nesa, helt følelsesløst, og slet med å få opp igjen godfølelsen i etterkant, noe som ble veldig frustrerende. Og etterhvert kom nedturen over hva jeg faktisk hadde gjort. Og det var vanskelig å takle, følte meg veldig ekkel. Var også vanskelig å leve et dobbelt-liv, blitt stalket av kunder i etterkant og selv om jeg har flyttet til ny by så er jeg fortsatt redd for å bli oppsøkt, telefonen ringer og det går rykter. Det er vanskelig å se foreldrene mine i øynene selv om de ikke vet noe.

Bare å sende pm om du lurer på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender du meg melding kan vi sikkert gjøre noe med den fantasien din ; )

Har ikke du dame, da?

Anonymous poster hash: 24cee...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på hvis det er dette du vil, men ikke kom å lag syte innlegg her i ettertid at det var så fælt osv ;)

Ikke skjønner jeg hvordan noen kan ha sex med hvem som helst frivillig. Er du virkelig villig til å ha sex med en mann på 60 som er tykk og lukter svette? Bare for å ta et eksempel. Hva tror du familie og venner kommer til å tenke når dette kommer ut en dag? Kan vel ikke holde det skjult for alltid. Nå har ikke jeg vært en prostituert, men dette er nok ikke så gøy og glamorøst som du tror. Men kjør på hvis det er dette du vil..

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på hvis det er dette du vil, men ikke kom å lag syte innlegg her i ettertid at det var så fælt osv ;)

Ikke skjønner jeg hvordan noen kan ha sex med hvem som helst frivillig. Er du virkelig villig til å ha sex med en mann på 60 som er tykk og lukter svette? Bare for å ta et eksempel. Hva tror du familie og venner kommer til å tenke når dette kommer ut en dag? Kan vel ikke holde det skjult for alltid. Nå har ikke jeg vært en prostituert, men dette er nok ikke så gøy og glamorøst som du tror. Men kjør på hvis det er dette du vil..

Det er mange prostituerte som selv velger hvem de vil ha sex med. De trenger ikke ta " hvem som helst"

Anonymous poster hash: c198a...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange prostituerte som selv velger hvem de vil ha sex med. De trenger ikke ta " hvem som helst"

Anonymous poster hash: c198a...c02

Jeg som ikke-etnisk nordmann kan skrive under på denne. Jeg blir valgt bort av norske damer, men også enkelte horer, både norske og utenlandske. Men jeg skal ikke klage, er nok av nigerianske damer der ute for meg.

Anonymous poster hash: c4d6c...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...