Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler deg truffet av at han beskrev hun som tjukk? Alle tjukke kvinner burde skjermes? Det er fakta at tjukke jenter som utgir seg for å være tynne lurer menn på samme måte som noen er en annen person på nettet enn i virkeligheten...

Anonymous poster hash: dc122...888

Det er jo egentlig veldig naturlig. Alle i hele Norge er opptatt av å være tynn, sunn og topptrent. Når man overhodet ikke passer det imaget der er det fristende å pynte på sannheten. Kanskje ta noen bilder ovenifra slik at dobbelthaken forsvinner og droppe helfigurbilder. Jeg sier ikke at det er lurt, men jeg påstår at det er forståelig.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(...) iGirl: Ja, jeg gjør vel det, .. selv om jeg må innrømme at...

date avbryter: Hva liker du best, pepsi eller cola???? Jeg er SKIKKELIG colaslave! Helt villt liksom!!!

...slik satt vi i et par timer.

Stakar, han hørtes jo bare veldig nervøs ut?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Stakar, han hørtes jo bare veldig nervøs ut?

Altså, dette var en kar som elsket å høre seg selv snakke. Fikk overhode ikke inntrykket av at han var nervøs.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dette var en kar som elsket å høre seg selv snakke. Fikk overhode ikke inntrykket av at han var nervøs.

Man kan fort bli lurt av slike ting. Noen mennesker blir bråkjekke og for stor selvtillit av å være nervøse, andre introverterer inn i skallet sitt. Kanskje ikke ting kom helt heldig ut? Kanskje han bare forsøkte å holde praten flytende? kanskje han tilogmed hadde laget seg en mental liste over ting han ville spørre deg om?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Man kan fort bli lurt av slike ting. Noen mennesker blir bråkjekke og for stor selvtillit av å være nervøse, andre introverterer inn i skallet sitt. Kanskje ikke ting kom helt heldig ut? Kanskje han bare forsøkte å holde praten flytende? kanskje han tilogmed hadde laget seg en mental liste over ting han ville spørre deg om?

Tja, jeg satt igjen med et inntrykk av at dette var en dude som var mest interessert i å være på date med seg selv. Det spiller egentlig ingen rolle for meg hvorfor han oppførte seg som han gjorde, jeg skylder ikke ham noenting, så jeg gidder ikke se gjennom fingrene på noe som er såpass drøyt for å la tvilen komme ham til gode.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, dette var en kar som elsket å høre seg selv snakke. Fikk overhode ikke inntrykket av at han var nervøs.

Hadde noen avbrutt meg gjentatte ganger ville jeg sagt ifra. Det er utrolig slitsomt. Kjenner en som gjør det ofte. Og det er mer enn en gang jeg har sagt "la meg snakke ferdig, nå avbryter du".

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Hadde noen avbrutt meg gjentatte ganger ville jeg sagt ifra. Det er utrolig slitsomt. Kjenner en som gjør det ofte. Og det er mer enn en gang jeg har sagt "la meg snakke ferdig, nå avbryter du".

Ja, med venner eller familie ville jeg nok sagt fra, men jeg gidder ikke "oppdra" en date liksom.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg satt igjen med et inntrykk av at dette var en dude som var mest interessert i å være på date med seg selv. Det spiller egentlig ingen rolle for meg hvorfor han oppførte seg som han gjorde, jeg skylder ikke ham noenting, så jeg gidder ikke se gjennom fingrene på noe som er såpass drøyt for å la tvilen komme ham til gode.

Jeg kan ikke si noe om hvordan det egentlig var, jeg bare forsøker å problematisere ensidigheten i fremstillingen din ;) Han hørtes jo helt grusom ut. Jeg tenker naturlig at det burde ligge noen bedre forklaringer der bak enn at han var en usosial ego-ape. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med venner eller familie ville jeg nok sagt fra, men jeg gidder ikke "oppdra" en date liksom.

Men du lot ham konsekvent avbryte deg i et par timer, som du selv skriver. Men jeg tenker du kunne sagt ifra. Ikke fordi at du skal "oppdra" en date, men for egen del. Hvorfor gidde å utsette seg selv for noe så irriterende som å konsekvent og ofte å bli avbrutt? For det er ganske slitsomt i lengden.

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, han høres ut som min bror. Veldig ivrig og klarer ikke konsentrere seg om en ting i mer enn 8 sekunder. Kanskje han hadde ADHD...



Anonymous poster hash: c8766...ec6
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Men du lot ham konsekvent avbryte deg i et par timer, som du selv skriver. Men jeg tenker du kunne sagt ifra. Ikke fordi at du skal "oppdra" en date, men for egen del. Hvorfor gidde å utsette seg selv for noe så irriterende som å konsekvent og ofte å bli avbrutt? For det er ganske slitsomt i lengden.

Altså, dette er mange år siden. iGirl slik jeg kjenner henne i dag hadde ikke orket dette i 2 minutter engang.. men 20 år gamle iGirl var nok ikke "tøff" nok til å si noe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært på en date med en fyr som hadde løyet med bildene.

Dvs han hadde gamle bilder fra den tiden han var slank og kjekk.

Hva tror de da, at man ikke merker noe når man møtes?

Han hadde tydelig komplekser siden han satt og dro ut t-skjorten hele tiden.

Hadde han hatt bilder fra real time så hadde jeg ikke truffet ham i utgangspunktet, blir jo bare bortkastet tid fra begges side. Han var jo hyggelig men det blir jo på falske premisser.



Anonymous poster hash: c8766...ec6
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også vært på en date med en fyr som hadde løyet med bildene.

Dvs han hadde gamle bilder fra den tiden han var slank og kjekk.

Hva tror de da, at man ikke merker noe når man møtes?

Han hadde tydelig komplekser siden han satt og dro ut t-skjorten hele tiden.

Hadde han hatt bilder fra real time så hadde jeg ikke truffet ham i utgangspunktet, blir jo bare bortkastet tid fra begges side. Han var jo hyggelig men det blir jo på falske premisser.

Anonymous poster hash: c8766...ec6

Å lyve er en ting, men å lyve på noe så konkret som utseende gjennom bilder, eller på alder, er jo helt tåpelig. De som gjør slikt, tror de egentlig at det ikke vil komme for en dag? For det vil det garantert. Skjønner ikke logikken bak det. Selv passer jeg på å ha bilder på eks. Tinder som er konsistente med sånn jeg faktisk ser ut. Nettopp fordi jeg ikke vil "lure" til meg treff. Vil jo at folk skal ha lyst til å treffe meg fordi de liker det de ser, sånn det faktisk ser ut.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Hehe, har hatt noen treff som ikke akkurat var så morsomme, ja :P

For mange år siden, før nettdating kom på banen, var det noe som het kontakttelefonen. Der ble jeg kjent med en kar, og vi avtalte å møtes på en kafè. Han hadde beskrevet seg som ganske høy, mørk og kjekk mann. Han jeg møtte hadde knapt hår, det lille han hadde, var langt, pistrete og grått. Han var liten og tjukk og manglet mange tenner. Snodig å prate med var han også. Til alt overmål hadde jeg fortalt en venninne om denne daten, og hun gikk "tifeldigvis" forbi kafeèn mens vi satt der. Hun gikk nærmest tvekroket videre i latterkrampe. Jeg ønsket meg et hull i gulvet!

En annen gang traff jeg en kar på dansegulvet under siste dansen kl 2 om natta. Jeg var ganske svingstang, og ble begeistret. Ga han telefonnummeret mitt. Venninna mi som var med meg, lurte på om jeg virkelig likte han, og jeg bare "Ja, han er jo sååå kjekk!".

Han ringte meg og inviterte meg på middag. Da jeg sto utenfor restauranten og ventet og så han kom gående, sank hjertet ned i magen. Han hadde alt for kort og alt for trange jeans, hvite tennissokker og sånne spisse "tupp-meg-i-ræva-sko, skinnjakke og rullings bak øret! I tillegg hadde han en svær utvekst på halsen, og jeg klarte ikke ta blikket vekk fra den...
Jeg ønsket meg langt vekk, men måtte jo bare gjennomføre middagen. Jeg var hørflig og snakket, men brøt opp så fort som mulig, uten å være uhøflig.

Etterpå ringte han meg ned, pepret meg med sms, og ga seg ikke. Jeg måtte til slutt bli ganske krass, og si at jeg er overhodet ikke interessert. Da dukket han opp på døra mi med en rosebukett! Jeg ble helt forferdet, og ville ikke åpne. Da sto han ute og skreik at han elsket meg. Herregud.... :flau:

Siste dårlige date, var for et par måneder siden. Det var en jeg fikk kontakt med på en nettdatingside. Han så helt ok ut på bildet, og vi snakket greit sammen. Vi avtalte å møtes, men jeg kunne ikke se han noe sted da jeg ankom møtestedet. Da kommer det en mann bort til meg og sier at han er "Thomas" fra nettdatingsiden. Ikke for mitt bare liv hadde jeg kjent han igjen fra bildet. Det måtte minst være 10 år gammelt og 50 kilo siden. Jeg dro etter 10 minutter. Løgnere gidder jeg ikke.

Nå er datingen lagt ettertrykkelig på is en stund :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinderdate. Vi møttes på Starbucks, så ville han absolutt ut å gå. Dette var midt på vinteren, i skikkelig sørpevær, så var ikke så keen, men han insisterte. Endte opp med at vi gikk til en kino, og han ville se film. Vi så en elendig skrekkfilm, og før filmen "intervjuet" han meg nesten, og stilte masse kleine spørsmål, typ "hva er favorittfilmen din" "spise is til frokost resten av livet eller leve uten mobiltlf" Etter filmen var ferdig tenkte jeg at den fæle daten endelig skulle være over. NEiiida, han insisterte på å dra på BURGERKING. Er veldig dårlig på å motsi, men prøvde å si at jeg egentlig ville dra hjem, men det hørte han ikke på. Etter en uendelig lang date med en fyr jeg hadde null kjemi med, var det jo blitt ganske sent, så han begynte å styre med hvordan han skulle komme seg hjem. Han prøvde seg på at det ikke gikk flere tog, å hinta til om han kunne komme til meg, men der nekta jeg haha. Vet ikke hvordan han kom seg hjem til slutt egentlig.



Anonymous poster hash: 8aab1...051
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Resturant der han stakk av fra regninga. Jeg spiste ikke så jeg gadd ikke å stresse med det, men de ansatte kom såklart løpende etter.En annen gang, en som skrøt så sykt mye av pengene sine. Han fikk tilfeldigvis(?) telefon fra banken og omtrent ropte ut hele samtalen om sparekontoen sin og etterpå måtte han skravle lenge om beløpet og hva det gjaldt osv, og til slutt viste det seg at han hadde fått alt av foreldra og gjennom en jobb foreldra hans hadde skaffa han, som han senere sa han stort sett brukte på MDMA og pga det så var han så forferdelig deprimert (mdma ødelegger serotoninnivået i hjernen så man ber jo om det når man bruker det mye) og jeg tenkte bare herregud da får du slutte å bruke pengene til foreldra dine på det da, ikke sitte her å sutre over hvor fælt du har det!En annen gang, ble hentet i bil og vi kjørte bare rundt hadde nada å snakke om så vi hørte egentlig bare på musikk , så stoppa han for at vi skulle gå ut å ta oss en røyk men selv ikke da hadde vi noe å snakke om utenfor bilen. Når han kjørte meg hjem igjen sa jeg bare hadet bra og gikk ut, uten å gi klem eller noe.En annen gang, ikke date men en jeg møtte på byen og snakket med hele kvelden fordi jeg ikke var i humør til å snakke med de jeg var ute med, alle winga han til å følge meg hjem men det ville jeg ikke, så jeg sa ved hver vei der veien skiltes at "du skal jo bort der, det blir omvei om du går lenger denne veien nå" og til slutt dro han, da sa han "håper vi snakkes i morgen da" (han hadde fått nr mitt av noen av de andre) og jeg sa "eller snakkes aldri".Sikkert en del kleine ting jeg har gjort også, ler stadig vekk av meg selv når jeg kommer på diverse ting jeg har sagt eller gjort mot folk jeg har datet og facepalmer å tenker herregud at det går ann xDTing som å sitte på buss stasjonen å løfte opp bena fra benken å si "tenk om jeg hadde sitti i en usynlig flyvende automobil som så ut som en segway nå" osv haha Anonymous poster hash: f0ea2...a5d

. Herregud, vi må ha datet samme fyr, han som skrøt av pengene! Alt er likt som med en jeg traff <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tunge.gif' alt=':P'> han og stakk av en regning på en vinflaske, skrøt av pengene sine, ringte banken (?) fikk penger av foreldrene osv, haha

Anonymous poster hash: 316f6...687

Anonymous poster hash: 316f6...687

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dette er mange år siden. iGirl slik jeg kjenner henne i dag hadde ikke orket dette i 2 minutter engang.. men 20 år gamle iGirl var nok ikke "tøff" nok til å si noe.

Godt å høre. Sånt skal man overhodet ikke finne seg i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste var en fyr som ble sint på meg fordi jeg ikke ville ligge med ham. Det er en lang historie, men essensen er at han var kjempesint og sa ting som "jeg har faktisk takket nei til å knulle noen andre i kveld fordi jeg skulle knulle deg."

Nummer to på lista var ikke helt krise, men litt kjedelig. Vi matchet på Tinder og gikk en tur sammen. Han var en helt vanlig kjekk og hyggelig fyr. På Tinder hadde han bare bilder med solbriller eller øynene igjen/vendt fra kamera, så jeg ble ganske overrasket da det viste seg at han hadde glassøye og skjelte noe voldsomt. Ikke noe stort problem, men jeg følte meg litt lurt. Han var uansett veldig hyggelig og vi hadde grei kjemi, men jeg valgte å ikke treffe ham igjen fordi jeg rett og slett ikke forstod hva han sa. Han var fra et annet land og snakket så dårlig engelsk at jeg konstant måtte be ham gjenta seg selv. I tillegg snakket jeg for "avansert" engelsk til at han ikke fikk med seg hva jeg sa.



Anonymous poster hash: 5483d...47b
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro på date med en jeg hadde pratet med en stund på Tinder, og han virket veldig kul. Vi bestemte oss for å dra på kino, og at vi skulle velge film der. Da vi møttes, var det første han sa når han så mobilen min at iPhone suger og begynte å gi meg en leksjon om at Apple er noen drittsekker... Så drar vi på kino, og han insisterer på å se en barnefilm... Da sier jeg at jeg ikke er så gira, så vi endte opp med en som hadde fått terningkast 5 av VG osv., og jeg syntes den var kjempebra. Han derimot, syntes den var elendig, og prøvde i 30 min å spørre meg ut om hvordan den filmen kunne være bedre enn en animasjonsfilm... I tillegg så fortalte han meg at han hadde gått uten sex i 6 mnd, og det var SANNELIG på tide.

Nei, huff, treffer ikke han noe mer for å si det slik.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...