Gå til innhold

Ungkarspappaen på TVNorge.


monja

Anbefalte innlegg

Noen som har sett dette programmet?

Hva hadde du gjort dersom dine barn skulle velge ut din neste partner for deg, og de ikke tok hensyn til dine egne ønsker i det hele tatt?

Eller hvordan hadde du likt å velge ut din mor/fars neste partner uten at de hadde noe de skulle sagt? Hva hadde du lagt mest vekt på for å slippe "den rette" gjennom nåløyet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

et fjolsete konsept spør du meg. Dette er kunn underholdning, og har ingenting med virkeligheten å gjøre. Jeg skal vedde for at uansett hvem som blir valgt så kommer det ikke til å vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mamma holdt på å dø av latter da vi fant ut at jeg og søsteren min skulle ha et sånt program på lokal-tv. Ser det for meg. 20 halvfeite gubber i 50-åra liggende på et 10 kvadrats stort rom mellom meg og mamma, snorkende og fisende... :D

Også skal hun komme med den røde Honda'n sin i bikini, mens det står 20 gubber utenfor garasjen, mens den bittelille fontena vår med Ørkyter oppi, spruter romantisk i bakgrunnen.

Deretter bærer det opp i det oppblåsbare badebassenget vårt i hagen, med billig hvitvin, og jeg og søs sitter inne i stua og ser mamma kline med alle sammen.

Deretter stemmer vi hjem Per Ottar, for han har bart... Det hadde blitt god, norsk underholdning det! Gled dere til alle reprisene allerede!

(Tror kanskje man bør bo i noe annet i enn en tomannsbolig om man skal få helt den følelsen av glamour, men åkei. Venezia på Skedsmokorset er romantisk nok for en date, altså...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...