Gå til innhold

KK nr 51-52 - Kvinneguiden er nevnt!


Tjorven

Anbefalte innlegg

For en stund tilbake hadde KK en flott artikkel med nyttige nettadresser til ulike steder på Internett. Desverre mangler Kvinneguiden i denne oversikten, noe som gjorde at jeg satte meg ned, skrev noen ord og sendte inn til KK.

Dette har kommet på trykk denne uken, så på side 195 i det nyeste KK (nr 51-52, julenummeret og greier), står det noen ord om KG! Moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: Så gøy! Hva står det?

Jeg har bare skrevet at jeg synes den Internett-guiden de hadde i sitt blad for en stund tilbake, manglet en viktig link. Dermed er Kvinneguiden nevnt, med link og det hele + at det står litt om hva Kvinneguiden er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig, det var våkent av deg, Tjorven!

Tusen takk! Synes det var på sin plass at også Kvinneguiden skal nevnes i et oversikt over nyttige linker for kvinner. en hån å utelate den jo... :ler: Men nå fikk den jo på en måte ennå bedre omtale. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes som sagt bare dte var irriterende at en så viktig og flott side som Kvinneguiden ikke var nevnt i en internett-oversikt som var ment for jenter! Sånt liker jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg, Tjorven. :enig_animasjon:

:tommel:

Kvinneguiden synes jeg er den viktigste siden for oss jenter/kvinner. Her finner vi alt, og mere til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk alle sammen! Gøy med god respons her inne også. Og godt dere er enige med meg at Kvinneguiden faktisk er det viktigste nettstedet for oss kvinner! Så det så! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra Tjorven! =) Leste innlegget og det var bra!

Takk igjen, selvom det i grunn ikke var så bra skrevet da...men det var jo heller ikke poenget med innlegget! Heia KG sier jeg bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...