Gå til innhold

Beat for Beat, NRK2 lørdag


Mrs. K

Anbefalte innlegg

Hvem var den søte gutten i "Beat for Beat" på NRK2 igår kveld (reprise)? Så bare slutten og fikk ikke med meg navnene på deltagerne. Han var altså kjempesøt.

Hilsen Trille, som ellers ikke snur seg etter unge lår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå så ikke jeg mer enn 20 sekunder av "Beat for Beat" igår, men jeg regner med at du mener Alfie....Alf Gunnar.....øh....et eller annet som var med i "Cape" i sin tid? Han har visst "Pepsi Live" på TVNorge på fredager tror jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte jeg også - trodde først av det var han som spiller Jens August i hotel cæcar   :oops:   men de minnet litt on hverandre .. :wink:

NEI!!!!!!!!! Alfie er da mye søtere, Jens August er jo bare :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som synes han er jålete??????

Jeg fikk faktisk sjokk da jeg så ham i går - han var jo skikkelig femi! Jeg liker ellers litt sånne "pusegutter", men ikke når de danser som en jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker overhodet ikke pusegutter heller, derfor ble jeg så overrasket over meg selv og derfor ville jeg gjerne vite hvem han er.

Kanskje jeg ikke bør se andre programmer med ham, men hellere huske magien mellom ham og meg :blunke:

Hilsen Trille, som liker voksne maskuline menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ganske skjønn synes jeg også ! Dessuten var hans versjon av "Halleluja " ( Leonard Cohen ) helt nydelig ! Han kunne utrolig mye sangtekster ihvertfall .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...