Gå til innhold

Outkast : Hey ya


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte den nye plata til Outkast p.g.a. en fyr jeg traff ute en kveld. Skikkelig kul fyr, hadde mye til felles osv. Så da han sa at den nye plata til Outkast var bra, stolte jeg selvfølgelig på at det ville være et bra valg om jeg kjøpte den. Dum som jeg var føyk jeg til Platekompaniet,kjøpte cdeen..kom hjem.... og hata den... Det er noen OK sanger, men æsj. Skulle heller brukt de på Counting Crows eller Morten Abel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outkast er fantastiske! Og André 3000 er bare best. Liker det tidligere stoffet deres godt også, også liker jeg måten de har delt inn siste skiva på, en CD med Andrés musikk og en CD med Big Bois musikk.

Og Hey Ya er skikkelig god gammaldags Mo'town med moderne vri. Genialt fengende spør du meg... her jeg sitter og danser i stolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får begge CDene.

Big Boi er mer rein hiphop, André 3000 er ganske eksperimentellt. Ikke mye ligner på Hey Ya, for å si det sånn.

Men jeg syns det er ett fantastisk album, som viser hvor mye interesse og kunnskap Outkast har om musikk og musikkhistorie. Og samtidig så er det utrolig fengende, og ikke bare ett "flinkis-album".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Den sangen, og ikke minst musikkvideoen er så utrolig artig.

Og han som spiller gitar er så sjarmerende...liker det smilet hans :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger Outkast, og har gjort det i flere år!

Det er bare fint at de begynner å bli mer populære!

Kan anbefale de gamle albumene "Aquemini" og "Stankonia" også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fuglehue

Ja det er søtt men det ser allikevel ut som han tenker "øy ice-cold se på alle de fine amene, du skulle likt å vite hva jeg tenker om DEM" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...