Gå til innhold

Outkast : Hey ya


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Denne sangen er så kul!! Skikkelig til å bli i godt humør av.

(Afro-amerikanere som står i grønne dresser og synger slik de gjorde på 50-tallet, men litt mer funky)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

... sambo har digget Outkast i mange år, og er nesten litt sur for at "alle digger dem jo!"... ;)

Sangen er dritkul - blir kjempebra humør og får virkelig lyst til å "shake it like a Polaroid-picture"....

Sjekk ut noen av de litt eldre platene deres - stilen er veldig lik!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanksje jeg har hørt noe av de før, men alltid tenkt at de er sånn hip-hoppere, og det synes jeg er så kjedelig.

Poirot-veldig kommers og lettpåvirkelig mht musikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt en sang som kvikker opp humøret ja... Men så virker medlemmene av Outkast som noen ganske festlige typer også.

Jennifer - skap hip-hopper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare jeg som synes den er grusomm?

Synes ikke den er grusom, men har ikke helt sansen. Liker egentlig ikke outkast noe særlig. Sambo er fan sp må bite det i meg i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare digger den sangen og ikke minst videoen. Snakk om å ikke være selvhøytidelig - er nok ikke mange andre enn outkast som tør å gå ut av sitt "tøffe" skall og lage en slik video :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er bra :) Både sangen og videoen! Jeg hørte også om Outcast gjennom mannen min for noen år siden :wink: Synes de har så bra glad-hiphop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare jeg som synes den er grusomm?

JA :-?

Jeg blir så glad av den sangen! Hopper i stolen her... Datteren min digger den også og når den er på bil-radioen danser vi i hvert vårt sete :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du tipse om noen gode outkast sanger' date=' som er i samme kategori av hey ya. Da blir jeg gla'[/quote']

ms jackson

so fresh and so clean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...