Gå til innhold

Buddy!


Frk Doodad

Anbefalte innlegg

Har dere sett den? Hva synes dere?

Jeg nøt filmen i fulle drag, var nesten lei meg da den var ferdig....ville se mere :sur:

Noen som vet hvor man kan lese om skuespillerene, spes. han som hadde hovedrollen, ble litt sjarmert av smilet hans.... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg så buddy to ganger i løpet av en uke jeg (litt tilfeldig akkurat det da) og var like fornøyd begge gangene! Skikkelig sånn film som jeg ble glad inni meg av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått sett Buddy enda. Får ta en kinotur til uken tenker jeg.

Noen som vet hvor man kan lese om skuespillerene, spes. han som hadde hovedrollen, ble litt sjarmert av smilet hans.... :Nikke:

Nicolai Cleve Brock ja. Herlig type, for ikke å snakke om råsexy! *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle egentlig sett den forrige søndag, men så kom det noe i veien. Alle jeg kjenner som har sett den, har rost den opp i skyene. Så nå må jeg ta meg tid til å se den ja - er bare redd for at jeg kommer til å bli skuffet, ingen har jo sagt et eneste lite vondt ord om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

buddy var knallbra!! beste filmen jeg har sett på veldig lenge. anbefaler alle å se den. å nikolai er bare best!! fy flate, han er bare drømmegutten! for en sjarm!! å du finner ikke noe mer sexy enn han.. er han singel?? ;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh, isåfall hadde han vært min :blunke:

Tror dette brygger opp mot en skikkelig cat-fight! Han er bare s-i-k-l-e utrolig sjarmerende, sexy.....i det hele tatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette brygger opp mot en skikkelig cat-fight! Han er bare s-i-k-l-e utrolig sjarmerende, sexy.....i det hele tatt!!

Jeah, cat-fight skal bli- uten tvil! Flere som tørr til å henge seg på?

Tusseline- selvsikker og kampklar :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så filmen i går og syns det var en fin fillm. Men at den har fått terningkast 6 syns jeg kanskje er litt i overkant... :roll:

Denne filmen har vært enormt hype'et opp har skapt store forventninger, kanskje derfor jeg er litt mer reservert enn noen av dere andre. Men absolutt en film som bør sees! :lol:

Men er enig i at Nicolai Cleve Brock er skjønn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

buddy var knallbra!! beste filmen jeg har sett på veldig lenge. anbefaler alle å se den. å nikolai er bare best!! fy flate, han er bare drømmegutten! for en sjarm!! å du finner ikke noe mer sexy enn han.. er han singel?? ;) haha

Han har hatt kjæreste de siste seks årene, leste om han i spirit i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vet jeg er sent ute og svare her, men så ikke tråden før nå...

Buddy er den beste norske filmen jeg noen gang har sett!

Og Nicholay må vere den hotteste norske skuespilleren!tror jeg til og med skrev navnet han feil..hihi..men uansett SIKLE!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...