Gå til innhold

bestilling av varer på dør fra posten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt noen varer fra nettet og de kommer på døren. Men problemet er at posten kun kjører ut på klokkeslett jeg ikke er hjemme. Går det bra hvis jeg skriver en lapp utenfor døren til posten om å ligge varene utenfor døren min. Altså godtar posten det? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 2600b...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pakke På Døren

Når du skal levere pakker til privatpersoner på kveldstid

  • Hjemlevering mellom kl 17.00 og 21.00
  • Mottaker varsles to ganger på sms når pakken er underveis og ringes 30-60 min før levering
  • Kan sendes til byer og større tettsteder
Utvid din avtale
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke På Døren

Når du skal levere pakker til privatpersoner på kveldstid

  • Hjemlevering mellom kl 17.00 og 21.00
  • Mottaker varsles to ganger på sms når pakken er underveis og ringes 30-60 min før levering
  • Kan sendes til byer og større tettsteder
Utvid din avtale

Trådstarter: Jeg har ike mulighet pga jobb å være hjemme på disse tidspunktene, men hengte lapp på døren om at de kunne plassere den utenfor. Men det som skjedde var at de ikke plasserte den utenfor, og så fikk jeg melding om at den ville bli sendt tilbake til det lokale postkontoret mitt.

Jeg håper ikke at de forsøker ny oppkjøring i kveld, og at de lar den ligge på postkontoret. Så tar jeg en tur opp på postkontoret når jeg har sjans.

Det som er synd med sånn levering, er at det er veldig vanskelig for meg som jobber senvakter, og være hjemme når pakken kommer. Jeg blir varslet en dag i forveien, og prøvde å få noen i familien min til å ta imot den for meg, men de kunne ikke, derfor trodde jeg at det ikke gjorde noe med en lapp på døren om å plassere pakken utenfor. Men tydeligvis så går ikke det....

Anonymous poster hash: 2600b...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Jeg har ike mulighet pga jobb å være hjemme på disse tidspunktene, men hengte lapp på døren om at de kunne plassere den utenfor. Men det som skjedde var at de ikke plasserte den utenfor, og så fikk jeg melding om at den ville bli sendt tilbake til det lokale postkontoret mitt.

Jeg håper ikke at de forsøker ny oppkjøring i kveld, og at de lar den ligge på postkontoret. Så tar jeg en tur opp på postkontoret når jeg har sjans.

Det som er synd med sånn levering, er at det er veldig vanskelig for meg som jobber senvakter, og være hjemme når pakken kommer. Jeg blir varslet en dag i forveien, og prøvde å få noen i familien min til å ta imot den for meg, men de kunne ikke, derfor trodde jeg at det ikke gjorde noe med en lapp på døren om å plassere pakken utenfor. Men tydeligvis så går ikke det....

Anonymous poster hash: 2600b...4a7

Det går ikke fordi de trenger underskrift på at du mottok varen. Ellers er det jo bare å ta den og si du aldri fikk den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de må ha underskrift. ellers kommer pakkene til det lokale postkontoret ditt.



Anonymous poster hash: 66ec4...aeb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på landsbygda. Har avtale med postmannen min om levering av rekommandert post ved dør/i postkasse. Fullmakten er muntlig. Han er så kul at han trykker posten i hendene på meg når han ser bilen min utenfor nærbutikken.

Anonymous poster hash: 70d51...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...