Gå til innhold

Lille pus har rømt :(


Noldus

Anbefalte innlegg

I dag var mine to puser hjemme alene i et par timer, og når jeg kom tilbake så fant jeg bare storepus... De har tilgang til veranda og vi bor i 2 etasje... Så mest sansynlig så har han vel hoppet ved... Kan vel egentli ikke se noen andre muligheter...

Han har bodd hos oss i ca 3 mnd... Noen mulighet for at han kam klare å finne vegen tilbake?? Han er ca 6 mnd gammel....

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var mine to puser hjemme alene i et par timer, og når jeg kom tilbake så fant jeg bare storepus... De har tilgang til veranda og vi bor i 2 etasje... Så mest sansynlig så har han vel hoppet ved... Kan vel egentli ikke se noen andre muligheter...

Han har bodd hos oss i ca 3 mnd... Noen mulighet for at han kam klare å finne vegen tilbake?? Han er ca 6 mnd gammel....

:grine:

jeg har en merkelig erfaring med små puser som stadig forsvant! jeg kontaktet et senter for forsvunnede dyr(husker ikke helt hva jeg ringte eller hvem jeg snakket med, men det var noe slikt)

og veit du hva slags rar beskjed jeg fikk: at hvis katter stadig forsvant fra hjemmet deres, så var det et symptom på at paret eller familien hadde problemer!! vel, i mitt/vårt tilfelle, så stemte det nøyaktig...

men jeg synes fremdeles at det er noe av det rareste jeg har hørt!! hvorvidt du vil ta dette seriøst, er opp til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt da!! Rart hvor mye dyr egentli kan oppfatte....

Har heldigvis ikka hat problemer med dette før! Så tar det som et godt tegn ;)

Ellers så er det en liten guttepus, så muligheten for at han kjente lukten av jenter er vel til stede, i og med at det er høy sesong for det nå...

Håper hvertfall på det beste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pus kom tilbake!!!

Han sto og ulte veldi utforbi verandaen... Men var ganske redd da jeg prøvde å fange han... Men spraya hele reiseburet hans med puse godlukt å da klarte han ikke å motså å gå inn i det :)

:):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Så kjekt at lillepus kom tilbake. De har en tendens til å sjarmere seg inn i hjertene våre de søte små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at pus kom tilbake :)

Jeg har selv to puser på 4 mnd som har begynt å være litt ute om dagen nå, jeg er livredd for at de ikke skal komme inn igjen. De er så glad i å være ute, de går ut og inn mange ganger i løpet av dagen, jeg synes ikke jeg kan nekte de å være ute men etter at vi har vært uheldig med at ei katte har blitt på kjørt og ei har blitt borte så er jeg litt engstelig :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke har kastrert han er det nok på tide nå.

Godt han kom tilbake da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...