Gå til innhold

pus med tissefanten på tur


treningsjenta

Anbefalte innlegg

hihi... det var også en måte å si det på:)

vel det jeg lurer litt på, jeg er ikke vant til katter så jeg er takknemlig for å ha kg :) lille pus er ikke kasterert enda da han ikke oppfyller alderskravet. men nå sleiker han mye, har heller ikke studert nøyaktig hvor han sleiker, men han skrever med bena hvertfall. satt å koste med han istad, og plutselig strakk han ut bena og jammen meg, lille tissefanten var ute på tur. altså veldig synlig:) hmmmmmmm hva er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, det var jo og en fin måte å formulere seg på. :ler: Men uansett, min pus er kastrert og dette har nok ingenting med saken å gjøre i forhold til "tissefant på tur". Legger merke til at det kan skje enkelte gang når han sover og maler. Helt normalt.

Edit : Må bare legge til at hvis han slikker unormalt mye på tisseluren, kan det ev. være noe galt der. Uvi eller lignende.

Endret av Teng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uvi kan det ikke være for han har vært inne hos veterinær til total sjekk av hele hann, og da og uvi

men han er vel gutt som alle andre gutter, så den kommer kanskje ut på luftetur til tid og stunder den som alle andre gutters :ler: ja det var når han lå og koste seg og malte happeningen skjedde :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt. Både kastrerte og ukastrerte katter pleier å lufte snoppen når de koser seg eller tar storvasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi... det var også en måte å si det på:)

vel det jeg lurer litt på, jeg er ikke vant til katter så jeg er takknemlig for å ha kg :) lille pus er ikke kasterert enda da han ikke oppfyller alderskravet. men nå sleiker han mye, har heller ikke studert nøyaktig hvor han sleiker, men han skrever med bena hvertfall. satt å koste med han istad, og plutselig strakk han ut bena og jammen meg, lille tissefanten var ute på tur. altså veldig synlig:) hmmmmmmm hva er dette?

Når oppfyller han alderskravet i følge vetrinæren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kitten

Pusefanten min ga seg med den luftinga da han ble kastrert hvertfall, men det er nok helt vanlig at de forsetter med det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...