Gå til innhold

Bekymret for venninne - hissig kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier er jeg bekymret for en venninne. Hun har fått seg kjæreste og er stormende forelsket. Så forelsket at hun er blind for han ekstreme temperament.

Hun har fortalt at han blir veldig lett hissig, og da kaster han ting, slår i vegger og skriker. Han har ikke gjort noe fysisk mot henne men jeg er redd det bare er et spørsmål om tid.

Burde jeg roe meg ned? Eller er det forståelig at jeg uroer meg?

Anonymous poster hash: 4503f...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det fra ei dame som nylig har kommet ut av et voldelig forhold, sannsynligheten er stor for at det etterhvert går utover henne. Eksen min startet med å slå hull i døra og knuse en tv. Ett år senere gikk det utover meg,og har havnet på sykehus to ganger pga.han.. Håper ikke venninna di opplever det samme!

Anonymous poster hash: 74ccc...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Skjønner godt at du bekymrer deg, men hva kan man egentlig gjøre i situasjoner som dette? Forelskelse gjør dessverre mange kvinner ufattelig naive, og jeg tviler på at hun vil høre på deg om du tar dette opp med henne. I verste fall risikerer du å miste hene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at du er urolig. Jeg hadde prøvd å ta det opp med henne på en fin måte, og prøvd å få henne til å innse at han gjerne ikke er den beste typen for henne. Om hun velger å ikke høre på deg, så har du i det minste prøvd, og vist at du bryr deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har knust mobiler og diverse, men aldri rørt meg. Har vært bestevenn med han i 6 år og kjærester i snart 5. Slutt å døm folk!!!



Anonymous poster hash: 65e63...7fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har knust mobiler og diverse, men aldri rørt meg. Har vært bestevenn med han i 6 år og kjærester i snart 5. Slutt å døm folk!!!

Anonymous poster hash: 65e63...7fa

Det er ikke alle som er like. Håper han har skjerpet seg og ikke gjør det fortsatt?

Anonymous poster hash: 74ccc...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La henne forstå at hun kan ringe deg når som helst på døgnet. At gjestesengen alltid er tilgjengelig, selv om det skulle være midt på natta. Selv om det er flere måneder siden dere har snakket sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen. Jeg har bare så vidt hilst på kjæresten hennes, så har ikke fått dannet meg et skikkelig inntrykk av ham. Eneste jeg har å gå etter er hva hun har fortsalt meg.

Hun har også sagt at når hun prøver å ta opp ting med ham, så blir han sur og angriper henne med en gang.

Anonymous poster hash: 4503f...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt til henne, på en så pen måte som jeg klarer, at hun ikke trenger å godta at han oppfører seg sånn. Jeg ville også sagt at hvis hun blir redd eller vil ha hjelp så må hun bare ta kontakt med deg, og at du har en gjesteseng og en telefon som fungerer utmerket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at ingen grunn er for "dårlig" til å dumpe en fyr/dame. Man trenger ikke bli i et forhold fordi han "har jo tross alt ikke slått meg". Det høres jo ikke ut som om hun har det så veldig bra sammen med han, så hvorfor skulle hun gidde å kaste bort tid på han? Burde hun ikke nyte livet og hvis hun skal være sammen med noen, være sammen med noen som gjør henne glad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...