Gå til innhold

Slette eksen på sosiale medier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjorde dere etter bruddet?

Jeg har ikke klart å se eksen min få nye damevenner, legge ut bilder av sitt nye liv etc. og har måttet fjerne/blokkere ham fra alle sosiale medier. Føler meg litt barnslig, men det er den eneste måten jeg klarer å beskytte meg selv på! Det er kun gått noen få uker siden bruddet.

Er dette ok?

Føles så merkelig siden jeg er glad i ham og overhodet ikke over ham i det hele tatt.. (jeg ble dumpet), nå har jeg ingen kontroll på hva som skjer. :(



Anonymous poster hash: 8fe92...72d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kunne jo ha fjernet han fra feeden isteden. Men gjort er gjort...



Anonymous poster hash: 201fc...b48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre enn at du sitter og stirrer på profilen hans hele dagen. Jeg synes du er flink som har klart å slette/blokke han!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne jo ha fjernet han fra feeden isteden. Men gjort er gjort...

Anonymous poster hash: 201fc...b48

Jeg prøvde det, men det hindret meg ikke i å gå inn på siden hans.. Dårlig selvkontroll :(

Anonymous poster hash: 8fe92...72d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde det, men det hindret meg ikke i å gå inn på siden hans.. Dårlig selvkontroll :(

Anonymous poster hash: 8fe92...72d

Da så :) Du må jo gå videre med livet ditt, så om det er dette som skal til så. :)

Anonymous poster hash: 201fc...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg beholdt han der jeg. Relativt kjipt akkurat når det står på som verst men ganske morro nå 5 år etter når han fremdeles lever et noe ufrivillig singelliv fordi han ikke finner noen og ser bildene jeg poster av den kjekke mannen min og det søte barnet vårt. Med andre ord det han ville ha men som han skulset bort på å knulle en annen :lur:



Anonymous poster hash: 6fff9...a81
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT ok! Du gjør det du føler er best for DEG :) jeg kjenner meg mer igjen i det enn i dem som fortsetter å snoke og "være venner" på facebook!

Anonymous poster hash: cf66d...0fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det samme som deg TS, det er nå seks uker siden bruddet og jeg er veldig glad for at jeg gjorde det.

Vi ble enige om å gjøre det slutt men jeg er fortsatt veldig glad i han, så jeg ville ikke utsette meg for å se hver gang han fikk nye jentevenner eller det blir lagt ut bilder med han og en dame feks. Han har funnet seg en ny å flørte med allerede så jeg er glad jeg ikke kan se noe der hvis det skulle bli lagt ut noe.

Så tenker jeg at jeg legger han til igjen når jeg er over det verste, det må da være fullt lovlig :)



Anonymous poster hash: a8d46...b08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det hvis det er det du må for å komme deg videre. Er i litt samme situasjon. Litt.
Min store kjærlighet som er en kompis som jeg har hatt et uavklart forhold til lenge har nå gått hen og fått seg dame.

Det gjør ganske vondt, men jeg er ved godt mot, men skjulte han fra feeden på fb umiddelbart. Har han fortsatt på snap. Han dabbet riktignok av med den mest intense kontakten der og det jeg anså som flørting for en liten tid tibake da han sikkert var på vei til å bli sammen med dette vesenet, men jeg får fortsatt vanlige snaps, og det plager meg såpass at jeg vurderer å blokkere han. Men føler det er alt for slemt å bare gjøre. Svarer han ikke da og sender han minimalt. En vanlig en innimellom for å ikke virke helt ute.
Kan ikke ta det opp me han heller, men jeg føler jeg må beskytte meg selv og faktisk holde meg helt borte fra han. Det er kjipt fordi jeg har jo så lyst å ha han i livet mitt på et vis og vil jo være en venn for han (slik han tydeligvis ser på meg som da). Men akkurat nå går det ikke. På tide å tenke på seg selv.


Dette sosialemedielivet gjør ting vanskeligere altså.



Anonymous poster hash: 67ea8...497
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt at eksene mine slettet meg, syns det var litt kjipt der og da men i det hele vet jeg det ikke har vært noe personlig. Begge har forklart hvorfor når jeg har truffet dem i ettertid. Det har vært som "jeg orker få slengt i ansiktet hvor du er og hvem du er med" og "jeg liker ikke å se guttene som kommenterer/liker bildene" selv om det bare var kompiser tenkte de sine ting. Det har med begge vært harde brudd, han ene var utro men strevde lenge for å få meg tilbake, han andre var bare ikke klar for å ta hensyn til at nå var han i forhold (ble det et år etter bruddet men da var jeg lei av å bli såret).

Jeg er derimot glad for det nå, for selv om jeg syns det er trist at ungdomskjærligjeten gjennom 4 år (2 av de som samboer, ble kjent som 15 åringer er idag 26) ikke er en del av livet. Ikke engang på facebook så er jeg glad for det også. Slipper å se på at han har skjerpet seg for en annen! :)

Hadde vist mye på hjerter, beklager. Hovedpoenget her var at det var greit, og oppleves som regel greit for den som blir slettet også;)

Anonymous poster hash: eae84...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slettet han fra absolutt alt. Vondt der og da, men ekstremt befriende etterhvert som den umiddelbare sorgen har lagt seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slettet han fra absolutt alt. Vondt der og da, men ekstremt befriende etterhvert som den umiddelbare sorgen har lagt seg.

Godt å høre at vi er flere!

Endret av Ixus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt at eksene mine slettet meg, syns det var litt kjipt der og da men i det hele vet jeg det ikke har vært noe personlig. Begge har forklart hvorfor når jeg har truffet dem i ettertid. Det har vært som "jeg orker få slengt i ansiktet hvor du er og hvem du er med" og "jeg liker ikke å se guttene som kommenterer/liker bildene" selv om det bare var kompiser tenkte de sine ting. Det har med begge vært harde brudd, han ene var utro men strevde lenge for å få meg tilbake, han andre var bare ikke klar for å ta hensyn til at nå var han i forhold (ble det et år etter bruddet men da var jeg lei av å bli såret).

Jeg er derimot glad for det nå, for selv om jeg syns det er trist at ungdomskjærligjeten gjennom 4 år (2 av de som samboer, ble kjent som 15 åringer er idag 26) ikke er en del av livet. Ikke engang på facebook så er jeg glad for det også. Slipper å se på at han har skjerpet seg for en annen! :)

Hadde vist mye på hjerter, beklager. Hovedpoenget her var at det var greit, og oppleves som regel greit for den som blir slettet også ;)

Anonymous poster hash: eae84...d60

Jeg håper du har rett i at han også synes det er greit. Har sett for meg at han kanskje kan bli litt snurt av det, men det var jo han som valgte meg ut av livet sitt i utgangspunktet. Kanskje han ikke merker det engang!?

TS

Anonymous poster hash: 8fe92...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at vi er flere!

enig! :)

TS

Anonymous poster hash: 8fe92...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg måtte gjøre dette rett og slett fordi jeg ikke klarte gå inn på facebook uten å være bekymret for at det skulle dukke opp noe fra ham der. Han oppdaget det og, og virket ikke som at han synes det var så unaturlig. Synes det er kjipt å måtte ty til det selv, men jeg beskytter mer selv først og fremst, og det gir meg muligheten til å unngå å tenke på ham med mindre jeg selv velger det. Han er inneforstått med at det kan være jeg adder ham igjen på et senere tidspunkt, og det kan være jeg ikke gjør det. Alt etter hva som føles rett der og da. ( han sa til og med, kan være jeg godtar requesten, kanskje ikke.. ( dust... ) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg slettet ham fra alle sosiale medier. Synes det er unaturlig å forsette å holde kontakten når jeg ikke ønsker at han skal være en del av livet mitt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på situasjonen. Har slettet om det endte dårlig mellom oss, men om det ble slutt med en god tone har jeg latt de være der.



Anonymous poster hash: 87fb1...618
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt å vurderte det sammen, men jeg klarer rett og slett ikke å slette han. Da er han jo virkelig ute av livet mitt, og det vil jeg jo ikke.

Jeg har derimot skjult feeden hans på facebook, så jeg slipper å få med meg hva som skjer. Men jeg er så nysgjerrig at noen ganger må jeg jo bare inn å sjekke. Heldigvis ikke skjedd noe "farlig" enda :ninja:

Jeg vet at han blokkerte meg en stund på facebook, men så plutselig ublokkerte han meg igjen. Akuratt det skjønner jeg veldig lite av men.

Det var et stygt brudd, men jeg vil ikke ikke ha han i livet mitt :tristbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...