Gå til innhold

Hadde sex med en fyr som har dame!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enkelte er så opptatt av at du ikke må si noe til dama og jeg undrer hvorfor.

Kan det være fordi de selv har vært utro og kjenner på redselen på at andre skal sladre til partneren ?

Du har ikke gjort noe galt og det riktige er å fortelle henne det. Så får hun ta valget hva hun gjør med den infoen hun får.

Hva ville du selv ha ønsket ?

Nei, det er hva som er best for Ts som er poenget. Det har vært tråder her tidligere med damer som har 'sagt fra', og som har opplevd et helvete i etterkant. Det sikreste er å ikke gjøre noe.

Anonymous poster hash: 86ee9...093

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, hvor gamle er dere, egentlig?

Anonymous poster hash: 49aa1...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk damer, skal ligge med alt og alle. Ludder.



Anonymous poster hash: 08669...717
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det samme, de som er så opptatt av at ingen skal fortelle har nok vikariende motiver.

Lavmålet jeg har sett må være personen litt ovenfor her trekker inn fremtidige barn som ikke er

unnfanget. Nr 34 i denne diskusjonen.

Men hva er motivet med å si noe? Det man ikke vet har man ikke vondt av.

Anonymous poster hash: c543d...466

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk damer, skal ligge med alt og alle. Ludder.

Anonymous poster hash: 08669...717

Typisk mannfolk, skal ligge med alt og alle. Horebukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedra

Men hva er motivet med å si noe? Det man ikke vet har man ikke vondt av.

Anonymous poster hash: c543d...466

Motivet for å si noe er ærlighet. Vet du hva det er. Løftet om troskap er brutt og det har partneren rett til å få vite.

Livet er ikke pose og sekk.

Livet er ikke Jeg-Meg-Mitt og Mine behov

Livet er ikke enkelt og uten problemer

Livet er ikke uten ansvar og konsekvenser.

Jeg river meg i håret mange ganger her inne av mangel på respekt og omtanke for andre. "Jeg vil være i et forhold men jeg vil også knulle andre fordi kona blir så kjedelig i lengden og dessuten ligger det i min natur"

Newsflash : som voksen og en del av et forhold handler det om å gi og ta.

Holdningene til mange her inne forklares jo i "alder på brukere" tråden.

Nytter ikke å diskutere livet med de som er helt i startgropa.

Men trøsten er at livet lærer dere en ting eller to også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motivet for å si noe er ærlighet. Vet du hva det er. Løftet om troskap er brutt og det har partneren rett til å få vite.

Livet er ikke pose og sekk.

Livet er ikke Jeg-Meg-Mitt og Mine behov

Livet er ikke enkelt og uten problemer

Livet er ikke uten ansvar og konsekvenser.

Livet er hvordan du posisjonerer deg for å få

- dine behov dekket

- dine behov akseptert av en større flokk

- unngå utstøtelse av flokken

- unngå å ta ansvar for ting

- ting til å gå så enkelt som mulig.

Ser at damene som svarer her, har politi-tendenser. Det virker som om de ser på det som sin oppgave å oppdra andre, passe på at de følger de normene som har størst oppslutning per i dag i samfunnet. Kanskje dette i størst grad skyldes de normene som kvinnene har egeninteresse av å opprettholde. I vårt sosiale samfunn har kanskje kvinnene størst egeninteresse av å holde på mannen, da deres seksuelle og partnermessige markedsverdi synker mer enn mennnenes med alderen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivet for å si noe er ærlighet. Vet du hva det er. Løftet om troskap er brutt og det har partneren rett til å få vite.

Livet er ikke pose og sekk.

Livet er ikke Jeg-Meg-Mitt og Mine behov

Livet er ikke enkelt og uten problemer

Livet er ikke uten ansvar og konsekvenser.

Jeg river meg i håret mange ganger her inne av mangel på respekt og omtanke for andre. "Jeg vil være i et forhold men jeg vil også knulle andre fordi kona blir så kjedelig i lengden og dessuten ligger det i min natur"

Newsflash : som voksen og en del av et forhold handler det om å gi og ta.

Holdningene til mange her inne forklares jo i "alder på brukere" tråden.

Nytter ikke å diskutere livet med de som er helt i startgropa.

Men trøsten er at livet lærer dere en ting eller to også.

Men hvorfor skal utenforstående bry seg?

Gir du andre fremmede tips om at de må slanke seg for å holde på typen?

Snakker du med fremmede om at de må stelle hagen bedre?

osv osv.

Personlig nærmer har jeg hatt samme samboer i over 15 år uten å være utro. Jeg har ingen selvinterresse at folk holder kjeft annet enn at hvis samboer hadde vært utro så ville jeg ikke hørt noe om det hvis hun ikke selv ville si det. Livet er en konkurranse og hvis noen er utro mot noen så er det som regel på grunn av noe. Andre skal ikke blande seg så lenge det ikke går ut over liv og helse på folk. (og i dette tilfellet vil man gjøre livet kjipere for andre)

Anonymous poster hash: c543d...466

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det samme for en måned siden. Han sa derimot at han "holdt på med ei" så han satte pris på om jeg ikke fortalte det til noen, men likevel ga han meg tlf.nr sitt.. Dagen etter så jeg jo at han var i ett forhold, og har vært det i hvertfall to år.. Vurderte å fortelle dama om det, men synes det er vanskelig. De er begge godt etablerte og virker å ha det bra ellers, så jeg sliter med å evt. skulle ødelegge "idyllen"..

Det kan jeg skjønne. Det er vanskelig å være den som forteller. Når det er sagt så mener jeg at hun må få vite det. I alle fall siden dere er unge. Bedre å få vite det nå da enn etter evt. giftemål og barn. En mann eller kvinne som er utro på dette stadiet kommer GARANTERT til å være det siden også, når de store utfordringene kommer i voksenlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er motivet med å si noe? Det man ikke vet har man ikke vondt av. Anonymous poster hash: c543d...466

Empati, det er ikke noe bra å være i et forhold med en utrodrittsekk.

Når det gjelder klisjen "Det man ikke vet har man ikke vondt av" så blir det bare for dumt og kynisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...