Gå til innhold

Hadde sex med en fyr som har dame!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vær stolt av deg selv! Du er så deilig at selv mannfolk med dame flyr etter deg! :)

Anonymous poster hash: 1aa93...a1b

Ja, det var sånn det var..

Anonymous poster hash: c9d67...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke si noe, så slipper du drama

For noen som kaller seg smartjente så virker du ikke så smart.

Anonymous poster hash: 45939...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell det til henne. Det dummeste jeg ser i slike saker er at man skal holde seg for god for og dette har du ikke noe med. Jeg ble selv bedratt av en eks og fant det ut via rykter på byen som bevisst ble satt ut for å nå meg siden vedkommende ikke turte å gå direkte til meg. Jeg ble ufattelig lei meg over måten jeg fikk informasjonen, men fy faen så glad jeg er for at jeg tross alt fant det ut og kunne avslutte samboerskapet med tufsen for han hadde tydeligvis ingen planer om å fortelle meg hva han hadde gjort. Han hadde blitt konfrontert av venninna til hun han pløyde over som desverre også er en venninne av meg og hun ble fortalt at dette hadde hun ingenting med. Godt mulig hun i manges øyne ikke hadde det, men JEG som kjæresten hans hadde det i høyest mulige grad. Fortell det til kjæresten hans og la henne få ta valget selv om hvorvidt dette er en type hun vil tilbringe resten av livet med.



Anonymous poster hash: 9d167...e83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær stolt av deg selv! Du er så deilig at selv mannfolk med dame flyr etter deg! :)

Anonymous poster hash: 1aa93...a1b

Med andre ord så tiltrekker hun seg drittsekkene som bedrar damene sine? Mye å være stolt av...

Anonymous poster hash: 9d167...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en uke siden møtte jeg en fyr på en fest som det klikket skikkelig bra med. Når vi sa hadet så byttet vi telefonnummer og begynte å tekste og ringe hverandre.

Så møtte vi hverandre på flere fester (vi er unge, og begge har sommerferie, så det er mye fester overalt nå) den neste uken, og begynte å rote litt. Natt til i dag så kom han til meg og vi hadde sex. Han dro for kanskje 1 time siden og nå har jeg funnet noe sjokkerende!!

Han sa at han ikke brukte facebook fordi mobilen hans var på reprasjon og han ikke hadde pc tilgjengelig så han hadde deaktivert den. Han gikk rundt med en gammel telefon så jeg antok han ikke hadde noe grunn til å lyve om dette. Men så nå så jeg noen bilder som ble lagt ut fra denne festen hvor fyren er tagget, så jeg gikk inn på profilen hans, og han har kjæreste!! Som for senest 2 dager siden skrev en hyggelig veggmelding, så jeg gikk for å snoke på henne og hun er på ferie nå, så derfor har hun ikke vært med.

Jeg er så sur!! Har kjempe dårlig samvittighet, men hva gjør jeg? Sier jeg fra til henne? Til han? Ingenting? Hva ville dere gjort???

Anonymous poster hash: 69e58...f35

Jeg havnet også i en slik situasjon for et par år siden. Jeg møtte en hyggelig og søt gutt på ferie, og vi ble enige om å møtes når vi begge var kommet hjem. Til meg sa han at han var singel, og var den som tok initiativ til å møtes igjen. Vi møttes, begynte å holde på, men jeg hadde liksom en rar magefølelse. Etter litt "graving" via-via her hjemme fant jeg ut at han hadde kjæreste. Jeg sa til han hva jeg hadde funnet ut og kuttet all kontakt med vedkommende umiddelbart.

Jeg mener du bør gjøre det samme. Bare kutt vedkommende ut, ikke svar på meldinger, telefon etc. Da unngår du en haug med problemer for deg selv. Flere vil nok si at denne jenta fortjener å vite hvordan kjæresten hennes er, det er jeg for så vidt enig i. Men, du har ingen garantier for at hun tror på deg, og deretter er dramaet i gang.

Styr unna og gå videre !

Anonymous poster hash: 36101...3b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær stolt av deg selv! Du er så deilig at selv mannfolk med dame flyr etter deg! :)

Anonymous poster hash: 1aa93...a1b

For et idiotisk og fordomsfullt svar.

Anonymous poster hash: 4edea...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send dama en melding og fortell hva som har skjedd. Hadde du sendt denne meldingen til meg, hadde jeg takket deg for ærligheten og hadde absolutt ikke klandret deg for dette. Du visste som sagt ikke om kjæresten, og du viser at du ikke støtter denne oppførselen når du tar mot til deg og forteller dama om det. Å kreve at han sier det, er sikkert en bra ting i teorien, men det vil aldri ha noe praktisk betydning. Folk som lyver på den måten til nye mennesker de kjenner, gir inntrykk av at de er single, og går bak ryggen på dama si på den måten mens hun er på ferie, vil alltid klare å lyve og snu seg unna en slik situasjon. Med andre ord - fortell dette direkte til dama selv.

Hva ville du ønsket dersom det var du som var dama i denne situasjonen? :)



Anonymous poster hash: 365d6...9a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen som kaller seg smartjente så virker du ikke så smart.

Anonymous poster hash: 45939...650

Jo, det er nettopp smart hun er. Hva vil Ts tjene på å si noe? Ingenting. Hun risikerer bare trøbbel. Legg sladrementaliteten til side, og det er åpenbart at det beste er bare å glemme hele fyren.

Anonymous poster hash: 86ee9...093

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send dama en melding og fortell hva som har skjedd. Hadde du sendt denne meldingen til meg, hadde jeg takket deg for ærligheten og hadde absolutt ikke klandret deg for dette.

Anonymous poster hash: 365d6...9a5

Hvilken garanti har du for at denne dama vil reagere på samme måten som deg? Riktig. Ingen garanti.

Det beste er selvsagt å ikke si noe og bare glemme det, Ts. Det beste for deg. Du må tenke på deg selv oppi dette.

Anonymous poster hash: 86ee9...093

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Makemeloveit

Jeg ville helt klart fortalt det, hun fortjener å vite det. Selv om det er kjipt å høre så hadde jeg ville visst det. Du har ingenting å ha dårlig samvittighet for ettersom du ikke visste det. Han derimot... Blir kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er nettopp smart hun er. Hva vil Ts tjene på å si noe? Ingenting. Hun risikerer bare trøbbel. Legg sladrementaliteten til side, og det er åpenbart at det beste er bare å glemme hele fyren.

Anonymous poster hash: 86ee9...093

Ok smartjente. Fælt blir det uansett. Men det er noe som heter å gjøre det rette og da setter man gjerne andre sitt velvære fremfor sitt eget. Sett deg selv i "damen sine sko".

Anonymous poster hash: 45939...650

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skl tenke så mye på det. Dette viste jo ikke du noe om! Men det var skikkelig dust gjort av han!

Stopp kontakten. Hvis du vil kan du jo si at du vet han har kjæreste og derfor stopper du kontakten. Men jeg ville ikke blandet meg mer inn enn det. For alt du vet kan de jo ha et åpent forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke si noe.

Kjenner selv til en som var utro for 15 år siden og er nå lykkelig gift og har barn med hun som han var utro mot.

Hadde noen sagt noe ville disse søte barna aldri blitt født.



Anonymous poster hash: c543d...466
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si noe. Kjenner selv til en som var utro for 15 år siden og er nå lykkelig gift og har barn med hun som han var utro mot. Hadde noen sagt noe ville disse søte barna aldri blitt født. Anonymous poster hash: c543d...466

Det argumentet var virkelig lavmål og simpelt. Det slik fanatiske abortmotstandere argumenterer.

Fyren må være en total drittsekk og hun fortjener å vite det, men jeg ville ha sagt det direkte

til henne. Ikke advart han først, slik at han ikke rekker å forberede div løgner.

Endret av Tba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Jeg hadde sendt melding til kjæresten hennes og spurt henne om de var sammen, for å være helt sikker. Dersom hun svarer ja, hadde jeg sagt det rett ut at dere har hatt sex og at han påstod han var singel.

Hvorfor ikke hjelpe en medsøster? Vi ville vel alle visst det om det var våres kjæreste som var utro?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville helt klart satt pris på å vite det, om kjæresten min hadde gjort noe slikt.

MEN, hva er sjangsen for at denne jenten vil tro på deg om kjæresten nekter? Da må du kunne bevise noen fakta, og kjøre dette mannebeine skikkelig på ræv.

Tenk ut noe genialt (uten å lyve, og ikke unnlate og fortelle noen detaljer om hun lurer).

DU skal ikke ha dårlig samvittighet, så sant som at du ikke visste om det før dere hadde sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedra

Enkelte er så opptatt av at du ikke må si noe til dama og jeg undrer hvorfor.

Kan det være fordi de selv har vært utro og kjenner på redselen på at andre skal sladre til partneren ?

Du har ikke gjort noe galt og det riktige er å fortelle henne det. Så får hun ta valget hva hun gjør med den infoen hun får.

Hva ville du selv ha ønsket ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte er så opptatt av at du ikke må si noe til dama og jeg undrer hvorfor.

Kan det være fordi de selv har vært utro og kjenner på redselen på at andre skal sladre til partneren ?

Du har ikke gjort noe galt og det riktige er å fortelle henne det. Så får hun ta valget hva hun gjør med den infoen hun får.

Hva ville du selv ha ønsket ?

Jeg tenker det samme, de som er så opptatt av at ingen skal fortelle har nok vikariende motiver.

Lavmålet jeg har sett må være personen litt ovenfor her trekker inn fremtidige barn som ikke er

unnfanget. Nr 34 i denne diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent i 2 mnd. si du er gravid ;)

Anonymous poster hash: 7f00a...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...