Gå til innhold

Konfrontere elskerinnen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har gjort det? Hva var utfallet? Følte dere dere bedre etterpå?

Jeg har så utrolig lyst til å konfrontere henne. Det er over mellom dem for lengst, men jeg har ikke kommet over det.

Jeg vil hun skal se hvor jævlig jeg har det, og jeg vil vite hva det betydde for henne. Hva som fikk henne til å gjøre det, om hun ikke skjønte at han bare løy til henne, eller om hun bare ikke brydde seg, om hun trodde hun var spesiell.

Erfaringer?

Anonym poster: b0d174899a07363dbee78c5aee2b3e68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

ja , har gjort det. Hun sa ingenting. Hørte på det jeg sa og ønsket meg lykke til. Senere fant jeg mail hvor hun skrev til min samboer at hun ikke ønsket slike telefoner og anså meg som en bitch...

Helst vil jeg se henne knust, ødelagt, like mye som hun var med på å ødelegge med (hun visste om meg).

Men hun gikk bare videre til neste mann...og dreit det hele fult. Sjokk for samboer at hun gav så f*** i han også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja , har gjort det. Hun sa ingenting. Hørte på det jeg sa og ønsket meg lykke til. Senere fant jeg mail hvor hun skrev til min samboer at hun ikke ønsket slike telefoner og anså meg som en bitch...

Helst vil jeg se henne knust, ødelagt, like mye som hun var med på å ødelegge med (hun visste om meg).

Men hun gikk bare videre til neste mann...og dreit det hele fult. Sjokk for samboer at hun gav så f*** i han også..

Hvordan virket du på henne da, tror du? Sint og anklagende, eller såret? Jeg har lyst til å ta det ansikt til ansikt. Vil hun skal se tårene mine.

Anonym poster: 383942f1367e382e3947ab6ed20290de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skjelt ut av kona noe så grådig,var vel fortjent,var også det som gjorde at jeg fikk opp øyna og skjønte rekkevidden av det jeg hadde gjort.Så mitt svar blir,for all del gi henne inn så det holder.

Anonym poster: 37464501ef4da9d54ba5c6a8987d45b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du fortsatt sammen med mannen din?

Jeg er alt for opprørt til å kunne ta en fornuftig beslutning. Er fremdeles der at jeg vil forsette den ene dagen, og hater han den neste.

Anonym poster: 383942f1367e382e3947ab6ed20290de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker som en dårlig idé.

Jeg vil helst høre fra de som har gjort det.

Anonym poster: 383942f1367e382e3947ab6ed20290de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skjelt ut av kona noe så grådig,var vel fortjent,var også det som gjorde at jeg fikk opp øyna og skjønte rekkevidden av det jeg hadde gjort.Så mitt svar blir,for all del gi henne inn så det holder.

Anonym poster: 37464501ef4da9d54ba5c6a8987d45b3

Vet ikke hva godt som skal komme ut av kjeftbruk. Da går hun sikkert bare i forsvar. Hvordan ble det gjort i din situasjon da? Kom hun på døra di eller ringte hun?

Anonym poster: 383942f1367e382e3947ab6ed20290de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Hvordan virket du på henne da, tror du? Sint og anklagende, eller såret? Jeg har lyst til å ta det ansikt til ansikt. Vil hun skal se tårene mine.

Anonym poster: 383942f1367e382e3947ab6ed20290de

Hva gjør du om hun er likegyldig til tårene dine?

Jeg tror det er viss sjanse for at du bare ender opp med å gjøre det verre for deg selv. Så, enig med Raindrops, det er en dårlig ide.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det to ganger (samme mann.... nå eks)

Første dama/jenta var 19. Jeg ville vite hva hun ville med mannen, og barnet vi hadde. Hun svarte at hun ikke brydde seg om barnet vårt/hans, hun ville bare ha det gøy før hun skulle vider på skole. Hun brydde seg ikke om meg i det hele tatt. Følte meg ikke bedre etterpå.

Hun andre ringte jeg rette etter at jeg visste han hadde vært utro for å spørre om hvor lenge de hadde holdt på, det klarte hun ikke å svare på så da fikk jeg bekreftet at de holdt på før eksen flyttet fra meg. Var greit å få bekreftet mistanken min men ellers absolutt ingen sympati fra henne.

Jeg anbefaler deg å IKKE konfrontere elskerinnen. Hun bryr seg ikke om deg. Det at hun har vært elskerinnen til mannen din sier jo sitt.

Gå med hevet hodet og gå videre og gjør ditt beste for å ha det bra. Du kan risikere å få det værre.

Dette er en del år siden og jeg er nå så glad for at jeg ikke er gift med den mannen mer. Det tok litt tid å komme over men har ingen problemer med å omgås siste elskerinne, som nå er eksens samboer.

Anonym poster: 194e1c9b6bef6989fd4343f5542a21d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg vil helst høre fra de som har gjort det.

Anonym poster: 383942f1367e382e3947ab6ed20290de

Whatevs. Fortsatt en dårlig idé i mine øyne.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil at hun skal se tårene dine? Hvorfor? Hun har jo med all tydelighet vist at hun ikke bryr seg om deg og dine følelser, så hvorfor skulle hun bry seg om noen tårer? Hva med litt stolthet, oppfør deg som om hun ikke eksisterer, det sender et mye sterkere signal etter min mening. Og ja jeg har vært i din situasjon;)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg ble skjelt ut av kona noe så grådig,var vel fortjent,var også det som gjorde at jeg fikk opp øyna og skjønte rekkevidden av det jeg hadde gjort.Så mitt svar blir,for all del gi henne inn så det holder.

Anonym poster: 37464501ef4da9d54ba5c6a8987d45b3

Enig, noen trenger å høre det!

Synes du skal si det face to face ts, hvis du føler det er rett! Det viktigste er at DU føler deg bedre av å gjøre det. Kanskje hun får en vekker og ikke ødelegger flere ekteskap/parforhold. Men mannen din har og et ansvar her!

Var forholdet til mannen din bra før han fikk seg elskerinne, og skjedde dette helt plutselig som et sjokk, eller hadde dere det dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Har gjort det to ganger (samme mann.... nå eks)

Første dama/jenta var 19. Jeg ville vite hva hun ville med mannen, og barnet vi hadde. Hun svarte at hun ikke brydde seg om barnet vårt/hans, hun ville bare ha det gøy før hun skulle vider på skole. Hun brydde seg ikke om meg i det hele tatt. Følte meg ikke bedre etterpå.

Hun andre ringte jeg rette etter at jeg visste han hadde vært utro for å spørre om hvor lenge de hadde holdt på, det klarte hun ikke å svare på så da fikk jeg bekreftet at de holdt på før eksen flyttet fra meg. Var greit å få bekreftet mistanken min men ellers absolutt ingen sympati fra henne.

Jeg anbefaler deg å IKKE konfrontere elskerinnen. Hun bryr seg ikke om deg. Det at hun har vært elskerinnen til mannen din sier jo sitt.

Gå med hevet hodet og gå videre og gjør ditt beste for å ha det bra. Du kan risikere å få det værre.

Dette er en del år siden og jeg er nå så glad for at jeg ikke er gift med den mannen mer. Det tok litt tid å komme over men har ingen problemer med å omgås siste elskerinne, som nå er eksens samboer.

Anonym poster: 194e1c9b6bef6989fd4343f5542a21d1

Kan du si litt om hvordan du oppdaget det? Har vanskelig for å stole på menn..Var ekteskapet bra, og kom det frem som lyn fra klar himmel, eller hadde dere mange problemer, og hadde du mistanke lenge?

Tror du han er trofast med sin nåværende samboer, eller at han er notorisk utro?

Hvilke trekk har han i tilfelle som gjør han sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva godt som skal komme ut av kjeftbruk. Da går hun sikkert bare i forsvar. Hvordan ble det gjort i din situasjon da? Kom hun på døra di eller ringte hun?

Anonym poster: 383942f1367e382e3947ab6ed20290de

Ringte.

Anonym poster: 37464501ef4da9d54ba5c6a8987d45b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest O___o

Er det noen som har gjort det? Hva var utfallet? Følte dere dere bedre etterpå?

Jeg har så utrolig lyst til å konfrontere henne. Det er over mellom dem for lengst, men jeg har ikke kommet over det.

Jeg vil hun skal se hvor jævlig jeg har det, og jeg vil vite hva det betydde for henne. Hva som fikk henne til å gjøre det, om hun ikke skjønte at han bare løy til henne, eller om hun bare ikke brydde seg, om hun trodde hun var spesiell.

Erfaringer?

Anonym poster: b0d174899a07363dbee78c5aee2b3e68

Jeg har vært elskerinnen og blitt konfrontert.

Du har alt å tape på det og du vil uansett utfall, bli idioten.

Du kommer ikke til å få sympati / medfølelse fra henne,

og omverdenen vil ikke akkurat gi deg tomlene opp.

Mitt beste råd;

La være og hold kjeft.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært elskerinnen og blitt konfrontert.

Du har alt å tape på det og du vil uansett utfall, bli idioten.

Du kommer ikke til å få sympati / medfølelse fra henne,

og omverdenen vil ikke akkurat gi deg tomlene opp.

Mitt beste råd;

La være og hold kjeft.

Spør du meg,så har hun alt og vinne,uansett hvordan du vrir og vrenger på det,så er det elskerinnen som er og blir idioten.

Anonym poster: 37464501ef4da9d54ba5c6a8987d45b3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det. Hvis du har en forventning om at hun skal bli berørt av tårene dine så er du rimelig naiv. Hun er ikke interessert i deg, det ligger i sakens natur. Hun var interessert i mannen din.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si litt om hvordan du oppdaget det? Har vanskelig for å stole på menn..Var ekteskapet bra, og kom det frem som lyn fra klar himmel, eller hadde dere mange problemer, og hadde du mistanke lenge?

Tror du han er trofast med sin nåværende samboer, eller at han er notorisk utro?

Hvilke trekk har han i tilfelle som gjør han sånn?

Det var 12 år i mellom hendelsene. Han sa han ville flytte begge gangene og at det ikke var en annen dame. Første gang var han nok lei av livet med kone og småbarn. Han var ung, noen år yngre enn meg og ville vel ha det moro. Det varte et par måeneder så var han tilbake. Jeg angrer på det i dag men........Jeg valgte å stole på han ellers hadde det ikke gått å være gift. Var ikke det beste ekteskapet men jeg gjorde det jeg kunne, mener jeg men det var ikke bra nok....

Andre gangen hadde han flyttet men jeg visste at han hadde en ny, noe han ikke ville innrømme. Fant det ut ved en tilfeldighet. Jeg skjønte ikke noe begge gangene men burde gjort det så jeg i ettertid. Men det er vanskelig å tolke signaler for man vil ikke tro det.

Eksen er en narssisist og egoist og ser kun seg selv og ingenting er hans feil.(kortversjonen)

Det var min feil at han var utro fikk jeg beskjed om.

Tror han er trofast mot samboeren sin, men om han blir lei så går han ikke før han har en annen.

Igjen, jeg ville ikke ha kontaktet elskerinnen. Velger du å ikke ta han tilbake, om du ikke er sterk og kommer over det så lett, så lat som. Ikke la han og henne se deg lei deg og "svak". Beste hevn er å ha det bra :)

Anonym poster: 194e1c9b6bef6989fd4343f5542a21d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...