Gå til innhold

Flere her som sjekker "vennskap" først...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På facebook, er det flere enn meg som sjekker vennskap før man gidder å gratulere noen med dagen? Flere som sjekker om bursdagsbarnet har gratulert deg tidligere? Spesielt hvis du nylig har hatt bursdag.

Tenker da på mere perifere venner.



Anonymous poster hash: 7d8a6...6ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise::fnise::fnise: Jeg gjorde det alltid før. Hvis ikke de hadde skrevet tiil meg, skrev jeg ikke tilbake.

Nå skriver jeg omtrent ikke til folk lenger :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Oppfatter meg som ganske raus. Gratulerer folk i hytt og pine, tar jo ikke akkurat så mye tid og ressurser. 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei. Jeg skriver gratulerer med dagen på veggen til de folka jeg ville sagt det til i virkeligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på dagshumør til meg, har jeg en god dag gratulerer jeg, har jeg en dårlig da driter jeg i det. Men er enkelte jeg ikke gratulerer for det blir litt teit, siden vi ikke har noe som helst kontakt og ja..



Anonymous poster hash: ce344...ce7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir fullstending blanke i om de gratulerte meg eller ikke. Jeg bryr meg om familie og de som faktisk er mine venner, om noen fjern ikke gjør det så er det helt care.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Evans

Hehe, nei det har jet aldri gjort, og håper aldri jeg begynner med det heller. Jeg gratulerer få folk på Facebook. Sender heller tekstmelding eller ringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, jeg gratulerer når jeg husker det. (Er ikke alltid jeg får med meg FB påminnelsen før dagen etter). OM vedkommende har gratulert meg eller ei bryr meg ikke. Alle mine FB venner er folk jeg har eller har hatt vennskapsforhold med i det virkelige liv så gratulasjoner er på sin plass uansett.

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...