Gå til innhold

Har du blitt overfalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjente du han? Hvor godt kjente du evt. Han?

Hvor skjedde dette?

var han norsk? Eller kom han fra et annet land? Evt. Hvilke sånn ca?

Anonymous poster hash: b4edb...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Ble overfalt av 3 ukjente menn på vei hjem fra kino en fredags kveld. De ble ikke tatt (funnet) og det var to norske og en fra utlandet. Håper jeg aldri opplever noe sånt igjen :(.. Var 19 år da.

Anonymous poster hash: 6d49c...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble overfalt og truet med kniv og voldtatt på en offentlig plass midt på sommeren. Han var norsk. Kjente ikke han.



Anonymous poster hash: 42d94...71e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ble forsøkt ranet og holdt fast , men det endte med to klynkende og redde ranere! Ble eitrende forbannet og mørnet de litt! ( ja jeg driver med en type kampsport) Det var utlendinger!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble ranet en gang når jeg var ung. Jeg ga han et ballespark og la han ned i bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gruppe på 3 prøvde å tvinge meg midt i skoletid på ungdomsskolen, men klarte å avverge det. De ble ikke tatt, selv om jeg visste hvem de var(omsorgssvikt, dårlig skoleledelse osv...).

En venninne ble også overfalt, søndags ettermiddag. Men heldigvis hørte noen skrikene hennes og fikk avverget det. Han ble tatt, ble fanget på kamera + at hun som avverget det vitnet. Fikk 6mnd i fengsel.

Alle etnisk noske.



Anonymous poster hash: 12613...0a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplevd overfallsvoldtekt av 3 utenlandske menn for noen år siden. De ble dessverre ikke tatt.

Anonymous poster hash: 4fc60...33d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blei overfalt av 2 gutar. Dei stakk av med veska mi. Men diverre for han eine, så høyrde folk skrika mine og ilte til. Han fekk så mykje juling at han ikkje kunne gå, og politiet lot han gå sian han alt var banka opp. Men dei tok ikkje vitnemål frå ham for å ta dei som banka ham.



Anonymous poster hash: be92f...201
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble banket opp daglig av gutter på skolen. Har i tillegg blitt utsatt for sexuelle overgrep som 5-åring, voldtekt, voldtektsforsøk, overfall i Norge og utlandet, ran på jobb. Alle bortsett fra 2 tilfeller var menn. Rart jeg er redd for menn?



Anonymous poster hash: 6866f...527
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Vi skulle hatt mye strengere straffer for dette. :(

Selv er jeg mann og har aldri opplevd noe seksuellt overfall men har blitt forsøkt anngrepet et par ganger.

Det hele blir så mye mer forferdelig når man involverer den seksuelle biten. Bare tanken på at noen skulle forsøke å voldta meg gir meg grøssninger. Synes synd på dere kvinner på den fronten.

Og til den patetiske ekle dritten som stilte ekle sprm over. Du er rapport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for støtende innlegg, personangrep og svar til dette. Tråden flyttes til skråblikk.

Frk.K, mod.

Endret av Frk.K
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg luftet hunden på kvelden så fulgte en pratsom fyr etter meg. Han presset seg inn i oppgangen der jeg bodde når jeg høflig prøvde å si hade. Da jeg vegret meg for kyss og beføling så ble jeg tatt kvelertak på.

Det ble et basketak som begge nok ble gule og blå av og plutselig så ga han seg og unskylte seg... så han ikke siden heldigvis.

Vi begge var innvandrere faktisk da dette skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble forsøkt overfalt av en norsk, ukjent mann for et par år siden. Han fikk seg en overraskelse, og det endte med at noen måtte dra meg vekk fra ham. Tror han tenker seg godt om før han prøver noe slikt igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...