Gå til innhold

Den norske mannen er ikke lenger mann!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke de i østlandet hørt om snø eller? Herregud, i resten av landet klarer vi oss helt fint, mens der er det selvfølgelig kaos med fly, buss, veier og alt. Aldri dyttet en buss før pga. snøvær, og her er det vinter ca. 70 % av året, og mye nedbør (snø).



Anonymous poster hash: 1410a...b5e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våre fantastiske nye landsmenn som kjører de fleste bussene her i landet vet overhode ikke hva kjettinger er for noe eller hva det brukes til. Ikke har det sett de store hvite fillene som plutselig kommer ned fra himmelen når det er kaldt heller. Anonymous poster hash: [acronym =Full hash: e9b880e1de9e347c2fe91fb84fb78416] e9b88...416

Akkurat som de fantastiske østlendingene som tror at vinteren er over før påske og legger om til sommerdekk, for så å bli sjokka over at det kommer snø.

Anonymous poster hash: e3b01...004

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fremgår jo klart av bildet at mennene trakk seg unna, late som menn gjerne er. Mennene ville vel helst opptrådt som sjefer som bestemte hvordan kvinnene skulle dytte. Kvinnene tok initiativ til å løse problemet. Dette illustrerer godt en av forskjellene på menns og kvinners adferd.

Anonymous poster hash: 8446b...77c

Det som hadde løst problemet i denne situasjonen var å legge på kjettinger. Dytting av en svær tung buss er mest en symbolhandling.

Anonymous poster hash: a21e7...aae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva debattanter ønsker å debattere, hva som er fruktbart og ikke styrer forøvrig ikke du. Du leste tydeligvis ikke det jeg skrev: Jeg skrev at det går begge veier. Men det faktum at du velger å tolke det som: Mann økseskaft bekrefter derimot det jeg skrev.

Take a chillpill

Anonymous poster hash: f4d0c...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...