Gå til innhold

Den norske mannen er ikke lenger mann!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest oleoh

Jeg tror det er flere kvinner enn menn i Oslo sentrum. De fleste driver med konstruksjonsarbeid, snekkering, rørlegging, elektrikeryrket, ingerniør, industri osv. Som regel vandrer ikke de rundt omkring i Oslos gater i morgenrushet. De befinner seg utenfor Oslo eller starter klokka 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier mer om deg, at en av de første tingene du tenkte, var at det burde ha vært menn som dyttet.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier mer om deg, at en av de første tingene du tenkte, var at det burde ha vært menn som dyttet.

I disse likestilingstider, bør kvinner dytte og vi men kan motivere dere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel flest kvinner der på det tidspunktet, da :P Det er nok ikke verre enn det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Kvinner og menn tenker annerledes.

Mens en kvinne tenker at løsningen i denne situasjonen må være å dytte på bussen, er det godt mulig at mannen tenker at en god, raskere, mer hensiktsmessig og logisk løsning kan være noe helt annet. Derfor er din konklusjon at mannen ikke lenger er en mann på bakgrunn av et bilde absurd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner og menn tenker annerledes.

Mens en kvinne tenker at løsningen i denne situasjonen må være å dytte på bussen, er det godt mulig at mannen tenker at en god, raskere, mer hensiktsmessig og logisk løsning kan være noe helt annet. Derfor er din konklusjon at mannen ikke lenger er en mann på bakgrunn av et bilde absurd.

Kvinner og menn tenker annerledes.

Mens en kvinne tenker at løsningen i denne situasjonen må være å dytte på bussen, er det godt mulig at mannen tenker at en god, raskere, mer hensiktsmessig og logisk løsning kan være noe helt annet. Derfor er din konklusjon at mannen ikke lenger er en mann på bakgrunn av et bilde absurd.

Det fremgår jo klart av bildet at mennene trakk seg unna, late som menn gjerne er. Mennene ville vel helst opptrådt som sjefer som bestemte hvordan kvinnene skulle dytte. Kvinnene tok initiativ til å løse problemet. Dette illustrerer godt en av forskjellene på menns og kvinners adferd.

Anonymous poster hash: 8446b...77c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Det fremgår jo klart av bildet at mennene trakk seg unna, late som menn gjerne er. Mennene ville vel helst opptrådt som sjefer som bestemte hvordan kvinnene skulle dytte. Kvinnene tok initiativ til å løse problemet. Dette illustrerer godt en av forskjellene på menns og kvinners adferd.

Anonymous poster hash: 8446b...77c

Jeg forundrer meg ofte over visse kvinners holdninger hva gjelder menn her. Man skulle nesten tro de var i en slags kamp mot det motsatte kjønn med deres nesten hatefulle ytringer: " Late som de gjerne er. De ville helst opptrådt som sjefer ".

Mulig du har hatt noen uheldige erfaringer med et par menn, men det gir deg ingen rett til å generalisere, og forsøke å ta fra en mann hans verdi.

Feil: Dette illustrerer ikke forskjellen mellom mann og kvinne. Dette illustrerer forskjellen mellom deg og en annen kvinne.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mannen bruker hodet? Det er ikke noe klokt å dytte på en buss som veier sykt mye. Et få antall kvinner har ikke noe styrke i forhold til en buss til å kunne gjøre noe særlig forskjell. Og bussen kan videre plutselig kjøre bakover når bussjåføren prøver å kjøre forover og gir gass og kjøre på dem alle. Jeg vil tippe bussjåføren har neppe visst om at disse har vært og dyttet. Ellers så hadde han bedt dem ligge unna av sikkerhetsmessige årsaker.



Anonymous poster hash: 0d70b...d36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forundrer meg ofte over visse kvinners holdninger hva gjelder menn her. Man skulle nesten tro de var i en slags kamp mot det motsatte kjønn med deres nesten hatefulle ytringer: " Late som de gjerne er. De ville helst opptrådt som sjefer ".

Mulig du har hatt noen uheldige erfaringer med et par menn, men det gir deg ingen rett til å generalisere, og forsøke å ta fra en mann hans verdi.

Feil: Dette illustrerer ikke forskjellen mellom mann og kvinne. Dette illustrerer forskjellen mellom deg og en annen kvinne.

Enig i at utsagnet du siterte var håpløst. Men husk at det sitter en del menn her med meninger om "fascistfeminister" og mannehat og lignende svada. Tipper at en god del av kommentarene som fremstiller kvinner/feminister som mannehatere er konstruert av disse for å understøtte egne poenger.

Anonymous poster hash: b131d...b55

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Enig i at utsagnet du siterte var håpløst. Men husk at det sitter en del menn her med meninger om "fascistfeminister" og mannehat og lignende svada. Tipper at en god del av kommentarene som fremstiller kvinner/feminister som mannehatere er konstruert av disse for å understøtte egne poenger.

Anonymous poster hash: b131d...b55

Jeg behøver ikke å huske noe som helst: Jeg har tidligere skrevet et innlegg om hvordan jeg, i løpet av de tre månedene jeg har vært her, har lagt merke til en slags kamp mellom mannen og kvinnen her på KG. Jeg har videre skrevet, i samme innlegget, om begge partenes standpunkt, hvordan jeg har observert ting: Jeg er flink til å sette meg i andres situasjoner.

Jeg ser fra innlegget ditt at du også er i denne såkalte kampen: Innlegget ditt inneholder et slags "Et øye for et øye" mentalitet. Eller hevn, om du vil.

En god debattant behøver ikke å rakke ned på en annen for å understreke egen poeng. Da har h*n ikke hatt noen poeng til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg behøver ikke å huske noe som helst: Jeg har tidligere skrevet et innlegg om hvordan jeg, i løpet av de tre månedene jeg har vært her, har lagt merke til en slags kamp mellom mannen og kvinnen her på KG. Jeg har videre skrevet, i samme innlegget, om begge partenes standpunkt, hvordan jeg har observert ting: Jeg er flink til å sette meg i andres situasjoner.

Jeg ser fra innlegget ditt at du også er i denne såkalte kampen: Innlegget ditt inneholder et slags "Et øye for et øye" mentalitet. Eller hevn, om du vil.

En god debattant behøver ikke å rakke ned på en annen for å understreke egen poeng. Da har h*n ikke hatt noen poeng til å begynne med.

Snakk om å legge (urettmessig mye) i en kort kommentar. Poenget mitt var at folk her har en tendens til å hause seg opp over kommentarer som går på det som er en tilsynelatende kvinnes nedrakking på menn, og at det da gjerne er lite fruktbart/nødvendig å svare på slike, fordi det ikke representerer noe reell debatt, men heller er trolling.

Vil du overse dette eller mener noe annet, så vær så god.

Jeg bryr meg for øvrig ikke om hva du har skrevet før, og ser ikke at det du nevner her har noen relevans for kommentaren min. God dag mann økseskaft.

Anonymous poster hash: b131d...b55

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Snakk om å legge (urettmessig mye) i en kort kommentar. Poenget mitt var at folk her har en tendens til å hause seg opp over kommentarer som går på det som er en tilsynelatende kvinnes nedrakking på menn, og at det da gjerne er lite fruktbart/nødvendig å svare på slike, fordi det ikke representerer noe reell debatt, men heller er trolling.

Vil du overse dette eller mener noe annet, så vær så god.

Jeg bryr meg for øvrig ikke om hva du har skrevet før, og ser ikke at det du nevner her har noen relevans for kommentaren min. God dag mann økseskaft.

Anonymous poster hash: b131d...b55

Hva debattanter ønsker å debattere, hva som er fruktbart og ikke styrer forøvrig ikke du. Du leste tydeligvis ikke det jeg skrev: Jeg skrev at det går begge veier. Men det faktum at du velger å tolke det som: Mann økseskaft bekrefter derimot det jeg skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del menn er dessverre påvirket av feministene, og har blitt feminisert.

Og logikken er at uten feminister, ville menn alltid vært i nærheten av en buss de kunne dytte?

Jeg tenker at det nok var flest kvinner i nærheten, på dette tidspunktet.

Anonymous poster hash: e3b01...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo fler kvinner i Oslo uansett. :)
Så der har du svaret ditt på hvor mennene er, noen er i Oslo, men det er helt normalt at det er mange kvinner i en slik film. :)



Anonymous poster hash: 2fb09...634
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er flere kvinner enn menn i Oslo sentrum. De fleste driver med konstruksjonsarbeid, snekkering, rørlegging, elektrikeryrket, ingerniør, industri osv. Som regel vandrer ikke de rundt omkring i Oslos gater i morgenrushet. De befinner seg utenfor Oslo eller starter klokka 7.

Tror jeg og. Skal man fokusere på noe likestillingsorientert her må det jo bli det positive i at kvinnene faktisk gjør "mannfolkarbeid" uten å grine på nesa. Er ikke lenge siden ganske mange ville blånekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ser 0:30 ut i videoen så er det jo en mann som dytter, han prøver dytte ei dame ut i trafikken. Hva faen? Haha. Hadde det vært meg som hadde vært offer for et slikt dytt så hadde jeg gått fra 0 til 100 på et knips.

Er det virkelig slike friheter menn tør ta seg i forhold til det motsatte kjønn?

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre fantastiske nye landsmenn som kjører de fleste bussene her i landet vet overhode ikke hva kjettinger er for noe eller hva det brukes til.

Ikke har det sett de store hvite fillene som plutselig kommer ned fra himmelen når det er kaldt heller.



Anonymous poster hash: e9b88...416
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...