Gå til innhold

kunne du tenke deg å smake menneskekjøtt?


AnonymBruker

  

92 stemmer

  1. 1. kunne du tenke deg å smake menneske kjøtt?

    • ja
      11
    • nei
      68
    • kanskje
      12


Anbefalte innlegg

Nei egentlig ikke...
men om jeg på ett eller annet tidspunkt endte opp i en ulykke og folk rundt meg hadde dødd pga null mat, så er det mye mulig at jeg hadde gjort det om vi ble sittende fast i flere uker..(som f.eks ALIVE....)
Men det frister meg ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri. Syns det er sykt å bare tenke tanken. Folk som ønsker å spise drepte mennesker kan ikke være riktig vel bevart!

Trenger ikke være pga mord, kan være naturlig død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på god vei til å bli veganer, og kunne godt tenkt meg å smake menneskekjøtt, bare for å vite hvordan det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på det som samme type nysgjerrighet som jeg har til seriemordere, eller til tyngre stoffer. Så lenge det forblir en nysgjerrighet og ikke noe jeg agerer på så ser jeg ikke noe galt med det.

Det er nok best du lar det bli med nysgjerrigheten, er ikke helt ufarlig.

Kannibaler er ekstra utsatt for Creutzfeldt-Jakobs pga. Prioner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så mye rart kjøtt det finnes, hvordan vet man at man ikke spiser det?

Anonymous poster hash: 793dc...0c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis denne personen hadde donert kroppen sin til dette formålet, så ville jeg nok smakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk ass, hatt en runde med meg selv nå. I utgangspunktet; aldri i livet. Bare tanken på å spise menneskekjøtt (om det så er en liten fettbit slik i YT-klippet over) gjør meg faktisk direkte uvel, og helt ærlig tror jeg at jeg hadde slitt alvorlig psykisk med det i etterkant.

Men altså, hva vet man om eget reaksjonsmønster i krisesituasjoner som f.eks. filmen ALIVE? Hadde mine holdninger vært like sterke da, eller hadde den generelle traumen fra styrten og døden rundt overveiet overlevelsesinstinktet, og jeg hadde spist i desperasjon? Gudene vet, og ikke er jeg veldig ivrig på å finne det ut heller.



Anonymous poster hash: ceb46...106
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Blir kvalm av tanken.

Anonymous poster hash: f1a48...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt rykter om at det smaker noe ala kylling - kalkun aktig, om det er tilfellet så ja, da kunne jeg nok smakt.. Sånn for science :P Men de skulle ikke sagt hva det var før ETTER at jeg hadde smakt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isåfall måtte det blitt indrefilet av jøde. Man kan jo bare anta at jøder er det møreste slaget menneskekjøtt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, godt spørsmål.

Altså; ville kuer spist kuer? Kylling spist kylling? Kanin spist kanin?

Dette går nok mer på det etiske spørsmålet om det er "greit" å spise sitt eget folkeslag, rase osv. Selvfølgelig er jeg nysgjerrig på hva et menneske smaker, men jeg tror ikke jeg er så nysgjerrig at jeg hadde gjort det. Hadde nok sittet med kvalmende følelser etterpå...

Anonymous poster hash: dea7a...b34

Ingen av de dyrene du nevner har mulighet til å spise hverandre.De som har muligheten (kjøttetere) kan finne på å gjøre det om de er sultne nok eller av andre årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... Lurer på om mennesker smaker forskjellig.... Om det er forskjell på en velfødd afroamerikaner, og en tynn, senete kineser....

Anonymous poster hash: 6479e...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri.

Husker jeg slet med å spise hvitost en lang periode etter at jeg leste boka Alive som ungdom (der ble det beskrevet at menneskekjøtt hadde litt lik smak som hvitost, men mye seigere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...