Gå til innhold

Hvilke tråder el. innlegg på KG blir du provosert av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir så eitrende sint når noen skriver at de har vært utro lenge uten at mannen eller kona vet om det!! :rasende: Eller at de har lurt mannen til å være pappa! :rasende:

Anonymous poster hash: c9ae0...f10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir provosert når noen bare skriver for å syte uten å ta til seg noen råd.



Anonymous poster hash: 4091f...9a9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir svært oppgitt og ikke minst sint, når jeg leser innlegg der ts har bedt om et råd, men nekter å ta til seg disse rådene, selv etter maaaange sider.

(Ble visst en veldig lang setning dette...)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er jeg en verdens verste mamma?" og tilsvarende. Det er voksenlivets versjon av når jenter på fjorten legger ut bilder av seg selv med teksten "Jeg er stygg....." for å få "Nei du er vakrest jenta mi <3 <3" som svar.



Anonymous poster hash: 3bd51...564
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er jeg en verdens verste mamma?" og tilsvarende. Det er voksenlivets versjon av når jenter på fjorten legger ut bilder av seg selv med teksten "Jeg er stygg....." for å få "Nei du er vakrest jenta mi <3 <3" som svar.

Anonymous poster hash: 3bd51...564

Blir sånn sett ikke provosert, bare oppgitt. Ellers irriterer jeg meg over en hel del i religionsforumet.

Anonymous poster hash: 3bd51...564

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme folk

Dumme kommentarer

Folk som ikke aner hva de snakker om når de svarer på tråder

Folk som gir farlige "råd"



Anonymous poster hash: 8b840...248
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir eitrande sinna over folk som må krangle om ting som ikke hører hjemme innenfor trådens tema! Eller med åpenbare tulletråder, som at noen får innbruddsalarm direkte knyttet til politiet.

Anonymous poster hash: 1901f...67d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke spesielt lett provosert, men jeg leste nettopp en tråd hvor noen anbefalte meditasjon og riktig kosthold for å kurere kreft. I stedet for, ikke i tillegg til, medisinsk behandling.

Det er helt greit å være alternativ, men jeg fikk lyst til å gå løs på vedkommende med et kilo røkelse, en panfløyte og en glutenfri bolle.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir provosert når noen bare skriver for å syte uten å ta til seg noen råd. Anonymous poster hash: 4091f...9a9

Jaaaa! Særlig når de har flere tråder om samme problem!

Anonymous poster hash: c9ae0...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke spesielt lett provosert, men jeg leste nettopp en tråd hvor noen anbefalte meditasjon og riktig kosthold for å kurere kreft. I stedet for, ikke i tillegg til, medisinsk behandling.

Det er helt greit å være alternativ, men jeg fikk lyst til å gå løs på vedkommende med et kilo røkelse, en panfløyte og en glutenfri bolle.

Hvilken tråd var det? Kunne godt tenkt meg å svare vedkommende som kommer med slike råd fra den alternative tåkeheimen. Jeg ble behandlet for brystkreft i fjor og er blitt ganske så allergisk mot folk som skal prakke på meg gurkemeje, sjelelige kurs, auramassasje og broccolikurer.

Endret av Havbris
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir aldri provosert.

Du er feit.

Men jeg blir heller ikke provosert, jeg styrer unna trådene som virker dumme ( som jeg synes er dumme )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Horatio Hornblower

Du er feit.

Men jeg blir heller ikke provosert, jeg styrer unna trådene som virker dumme ( som jeg synes er dumme )

Jeg vet at det ikke stemmer. Så jeg ser ikke noe grunn til at jeg skal bli provosert av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det ikke stemmer. Så jeg ser ikke noe grunn til at jeg skal bli provosert av det.

Det var ment som en vits da :roll:

Men siden du tok deg tid til å svare så tror jeg du ble provosert. Mission accomplished

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Jeg blir provosert av feminister som ikke klarer å svare for seg.

..Provosert, og litt lykkelig. :nigo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Provosert og provosert. Men jeg syns det er uendelig trist med menn som oppriktig tror at de har rett til å "abortere" et barn.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Folk som spør "kan jeg være gravid". Da himler jeg med øynene og tenker mitt.
Synes det er en blåst tråd, hvordan i svarte granskauen kan VI vite om du har spredd bena dine på det rette tidspunktet eller ikke?
Får en sterk trang til å finne de og kaste en haug med kondomer i trynet på de.
Spesielt små fjortiser som ikke vet hvor eller hva klitoris er en gang.

De som ikke har et bilde av graviditetstest så klart, de som spør "er denne positiv?" er et reelt spørsmål som vi faktisk kan svare på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken tråd var det? Kunne godt tenkt meg å svare vedkommende som kommer med slike råd fra den alternative tåkeheimen. Jeg ble behandlet for brystkreft i fjor og er blitt ganske så allergisk mot folk som skal prakke på meg gurkemeje, sjelelige kurs, auramassasje og broccolikurer.

Ja, det forstår jeg veldig godt. Det er helt utrolig at noen har samvittighet til å komme med slike råd til fortvilte mennesker som kanskje er villige til å prøve hva som helst.

Det var i denne tråden, men en flink moderator har fjernet innlegget.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Tråder som omhandler voldtekt må jeg bare unngå så godt jeg kan. Bagatellisering og victim blaming er stikkord om hvorfor.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...