Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Vet du hva jeg irriterer meg over? Mangel på avsnitt! Jeg avslutter på samme måte som deg: FAEN!!! :rasende:

Det var egentlig avsnitt med, men de forsvant visst.. Måtte lese gjennom det jeg hadde skrevet og sensurere meg selv en skvett, og så endra jeg på et par ting som ikke hørte hjemme noen steder fordi det var en eksplosjon.. Og vips, så ble avsnittene spist opp. Skulle hatt en egen tråd; "Ting som får deg til å eksplodere"

Anonymous poster hash: e9161...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som skriver litt med tusj og så har de en laaang pause og så setter de ikke på korken!! Eller de setter nesten på korken, men jeg hører ikke det lille klikket. Grøss!! Er jeg i gripeavstand, fikser jeg det.

Endret av sofie777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver litt med tusj og så har de en laaang pause og så setter de ikke på korken!! Eller de setter nesten på korken, men jeg hører ikke det lille klikket. Grøss!! Er jeg i gripeavstand, fikser jeg det.

Hahahahaha ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver litt med tusj og så har de en laaang pause og så setter de ikke på korken!! Eller de setter nesten på korken, men jeg hører ikke det lille klikket. Grøss!! Er jeg i gripeavstand, fikser jeg det.

Tusj og bruskork? Måtte lese flere ganger for å forstå :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over:

-Irriterende, gjentagende lyder som lages av andre (kanskje uvitende av de) som feks: klirring med fingrene på bordet, sparking i stolen, klirring på glass ol.

-"Kinosparkere", de som sparker i seteryggen foran de

-Køsnikere

-De som lar handlevognene sine stå midt i "kryssene" i butikken, slik at andre med vogner må flytte på de forå komme forbi

-De som ikke hører flere høye "unnskyld, kan jeg få komme forbi"?

-Når jobben ringer 15min før neste skift for å høre om jeg kan komme (selv om de vet dagen FØR at de trenger ekstravakt)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden om at de gifter seg på hemmelig. Det er jo faen en tråd oppe hele tiden...det er jo så lett å finne ut hvem de er... Og så er det ikke hemmelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusj og bruskork? Måtte lese flere ganger for å forstå :0)

Det heter da kork, sa ingenting om bruskork :) Kan forsåvidt også hete hette, men det har også andre assosiasjoner. Hva kaller du/dere andre det? (Brukte faktisk et par tenkerunder på å finne ut hvilket ord jeg skulle bruke).

Endret av sofie777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter da kork, sa ingenting om bruskork :) Kan forsåvidt også hete hette, men det har også andre assosiasjoner. Hva kaller du/dere andre det? (Brukte faktisk et par tenkerunder på å finne ut hvilket ord jeg skulle bruke).

Var bare at jeg synes det var litt morsomt hvordan jeg leste det, trodde du skjønte at jeg synes det var litt gøy. Var ikke vondt ment, er bare morsomt når man leser ord feil eller et ord som har flere,eninger som blir oppfattet annerledes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Irriterer meg veldig når noen trenger hjelp og ikke spør om jeg eller andre kan hjelpe de.

Så blir de sur eller "demonstrerer" på en aggressiv måte at de ikke klarer det selv.

Spør da vel!

Endret av The damned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som snyter seg offentlig, særlig på buss og fly. Gjerne lenge og med ekle lommetørkler de bruker flere ganger, brekker meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Folk som sier "Jasså" når du snakker om noe som interesserer deg, eller om du svarer på noe de sier. "jasså" høres ut som at de sier "Se hvor mye jeg bryr meg".

Blir irritert når jeg får det som svar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som snyter seg offentlig, særlig på buss og fly. Gjerne lenge og med ekle lommetørkler de bruker flere ganger, brekker meg.

Eller ved middagsbordet/på resturant :grine:

Mistenker at enkelte mennesker ble oppdratt av en gjeng bavianer midt i jungelen. Du sitter ikke ved siden av noen som spiser og snyter deg! Og du drar det ikke enda lengre ved å sjekke papiret etterpå :bond:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det irriterer meg at folk synes PEGIDA er rasister, derfor ble jeg skremt og valgte ikke å demonstrere sammen med dem. Har heller ikke likt dem på facebook pga folk som kaller absolutt alt for rasisme (rødgrønne).

De er jo det...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte KGbrukere som bruker ordet "bitter"

Det er vist noe man automatisk blir etter fylte 25 (I enkelte tilfeller 20) på jenter under 20 år.

Jeg er 36 og har enda ikke kommet "dit".

Barnløse er vistnok bitre på de med barn og motsatt.

De med småbarn/babyer er vist nok spesielt bitre på barnløse.

And the list goes on and on...

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte KGbrukere som bruker ordet "bitter"

Det er vist noe man automatisk blir etter fylte 25 (I enkelte tilfeller 20) på jenter under 20 år.

Jeg er 36 og har enda ikke kommet "dit".

Barnløse er vistnok bitre på de med barn og motsatt.

De med småbarn/babyer er vist nok spesielt bitre på barnløse.

And the list goes on and on...

:roll:

Merkelig hvordan menn uteble på den lista.....

Men skal prøve å holde meg til tema.

Jeg blir irritert over ekskluderende mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig jeg har nevnt dette før, men nå har våren kommet og det har blitt synlig igjen: alle snørrklysene folk føler for å legge igjen på fortauene. Gjerne trekke skikkelig ned, for så å harke opp en god kladd snørr og spytte ut for meg å tråkke i der jeg kommer bak.

Folk er kvalme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn som står ved bagasjebåndet på flyplassen når det er så stappfullt allerede. Og alle som tråkker over linja mens de venter på bagasjen sin når man heller kan stå litt unna og heller gå frem når man ser den komme...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som snyter seg offentlig, særlig på buss og fly. Gjerne lenge og med ekle lommetørkler de bruker flere ganger, brekker meg.

Eller ved middagsbordet/på resturant :grine:

Mistenker at enkelte mennesker ble oppdratt av en gjeng bavianer midt i jungelen. Du sitter ikke ved siden av noen som spiser og snyter deg! Og du drar det ikke enda lengre ved å sjekke papiret etterpå :bond:

Har en kollega som snyter seg som en trompet ved lunchbordet HVER JÆVLA DAG. Jeg blir så kvalm. Har ikke turt å be ham slutte, men har kommentert at han alltid virker syk og burde ta seg en tur til legen.. tror ikke han tok hintet... :bond::bond::bond:

Anonymous poster hash: 51c33...bd3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kollega som snyter seg som en trompet ved lunchbordet HVER JÆVLA DAG. Jeg blir så kvalm. Har ikke turt å be ham slutte, men har kommentert at han alltid virker syk og burde ta seg en tur til legen.. tror ikke han tok hintet... :bond::bond::bond:

Anonymous poster hash: 51c33...bd3

Ved matbordet??! Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...