Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Jeg håpet det var tull. Men la oss være ærlige det er mange merkelige mennesker her i denne verden som gjør slikt.

Og ja det er langt fler en hva vi tror. Men og sniffe trusa til sin mor, er et avvik. Og lukte på trusa til sin elskede eller en kvinne, er nok ikke så avvikende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Horatio Hornblower

Og lukte på trusa til sin elskede eller en kvinne, er nok ikke så avvikende.

Sant nok. Selv om jeg ikke gjør det. Har aldri sett poenget i og lukte på truser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at kvinner liker å knulle menn som kunne vært faren deres. Men å være med en mann som er to timer yngre er helt bak mål.



Anonymous poster hash: 8ffb4...0cb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok. Selv om jeg ikke gjør det. Har aldri sett poenget i og lukte på truser.

Jeg har lukta på trusa til min kone, gjerne i det øyeblikk jeg tar den av henne. Du forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at kvinner liker å knulle menn som kunne vært faren deres. Men å være med en mann som er to timer yngre er helt bak mål.

Anonymous poster hash: 8ffb4...0cb

Pass deg nå så du ikke vekker hylekoret av kvinnfolkene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært her på KG at enkelte kvinnfolk er helt hysteriske når det kommer til seksuelle spørsmål. Jeg har også lært at mange kvinner på KG støtter uetiske tiltak som å stenge sine barn inne, om de ikke gjør som tyrannen av en mor måtte mene.

Idag har jeg lært at man kan bruke sitater av meg til mye rart. :hoho::klo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pass deg nå så du ikke vekker hylekoret av kvinnfolkene her.

Takk for advarsel. Er smertelig klar over hvordan enkelte kvinnemennesker kan bli. Vi har nok beviser å ta av her inne.

Anonymous poster hash: 8ffb4...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært her på KG at enkelte kvinnfolk er helt hysteriske når det kommer til seksuelle spørsmål. Jeg har også lært at mange kvinner på KG støtter uetiske tiltak som å stenge sine barn inne, om de ikke gjør som tyrannen av en mor måtte mene.

Og hvor hsr du liksom lært det hen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vin:

Om du tror di har lært det av meg så får du lære deg å skille mellom brukere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At om man klarer å skrive et innlegg på KG, er det bombesikkert at man ikke kan ha ME.



Anonymous poster hash: 8a2d7...b12
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at hvis man klager over menn som kommer inn her å lager kvalm så er man singel og ikke blir elsket... :fnise:



Anonymous poster hash: 5cf96...55d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lært et nytt ord, nemlig iqdotter.

Dette skal visstnok primært være kjerringjævler som reagerer på reklamer som retter seg mot den mer passive og mindre interessante naturen til kvinner.

Jeg har også lært at;

- Kvinner på KG bør respektere andres meninger og tilpasse seg dem.

Og;

- Etter fylte 26 begynner damekroppen å forvitre.

Forvitring https://snl.no/forvitring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viss en skriver et svar med mer enn 5 linjer så skriver man en mur av tekst

For de som fremdeles er på stadiet hvor de leser A-B-C bildebøker med store bokstaver dog..

Endret av skreppamedleppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinner er mer voldelige enn menn. :vetikke:



Anonymous poster hash: 12337...63a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

De siste dagene har jeg lært følgende på KG:

Hvis du mot all formodning skulle ha et ordforråd som strekker seg utover det som brukes i en rosablogg OG anvender dette ordforrådet ditt i en diskusjon, så er det bare et forsøk på hersketeknikk fra din side, samt et ønske om å fremstå som mer intelligent enn det du faktisk er.

Og skulle du våge å bruke fremmedord, så har du svekkede sjelsevner. Dessuten vet du helt sikkert ikke hva de betyr uansett.

For det er nemlig fullstendig utenkelig at du muligens leser veldig mye evt. leser noe annet enn rosablogger, er bosatt i utlandet, interesserer deg for språk/ord, arbeider med språk, og/eller synes at har man muligheten til å bruke mer presise ord/beskrivelser, så bør man gjøre det.

Never ever underestimate the possibility of stupidity ... Und was der Mensch nicht versteht, verhöhnt er. (Mennesket håner det det ikke forstår - for å oversette det løst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • at de som forsvarer at indre kjønnslepper i alle størrelser er fint- har automatisk store "biffgardiner"
  • at hvis du ikke liker å ri er du vid og må øve mer..
  • at alle kjenner like mye hvis G-punktet blir stimulert
  • at man skal bare være takknemlig for at vi har NAV, uansett hvilken behandling man får
  • at bare feite/tykke har bollemus , fordi det kommer kun av fett og ikke bein(venusberget)
  • Det er lett for alle å få jobb

med andre ord...jeg har lært mye nytt i det siste

Endret av Mona_Champagne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg nå så du ikke vekker hylekoret av kvinnfolkene her.

Takk for advarsel. Er smertelig klar over hvordan enkelte kvinnemennesker kan bli. Vi har nok beviser å ta av her inne.

Anonymous poster hash: 8ffb4...0cb

Jeg har lært at menn på et KVINNEforum mener at kvinner skal være tause.

Hvis kvinner forsvarer seg, blir det karakterisert som hylekor.

Anonymous poster hash: 8c8c9...86b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...