Gå til innhold

Singel-psyko-fase


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anna.S

Nei, det er ikke noe usunt i å ha lykkefølelse, det høres jo bare kjekt ut det! Men om dette er lykke tror jeg nesten jeg tar heisen opp til taket og ser hva som skjer om jeg hopper utfor. Jeg svever hvertfall ikke her nå, i leiligheten min..

Følelsen du har er bittersøt. For hadde han gjengeldt følelsene dine hadde du vært overlykkelig. Nå er du bare høy på spenning og håp.

Jeg hadde tatt meg en tur ut hvis jeg var dere. Å sitte hjemme å vente på en telefon eller sms er bortkastet tid. Tenk hvis drømme mannen er ute på byen å leter etter dere akkuratt nå?

Å være forelsket i illusjoner som ikke føler det samme som meg har jeg sluttet med, og det anbefaler jeg dere å slutte med også. Hvis noen er forelsket i dere har dere lov til å la dere rive med, men å være forelsket i menn som dere ikke vet om liker dere eller vil noe mer? Det får dere ikke lov til.. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper dette var Ironi? Hvis ikke så synes jeg det var trist lesning. Forelskelsen er jo i ditt hodet og det er ikke denne mannen sin skyld hvis han ikke kan leve opp til dine forventinger. Det finnes mange menn der ute som kan gi deg den samme følelsen og som kan gjengi den også. :rodmer:

Det var både ironi og litt sannhet. For jeg er så lei av å gå rundt i denne boblen. Føler jeg lever da i det minste, men jeg orker ikke dette en gang til, på en laaaaaaang stund.

Følelsen du har er bittersøt. For hadde han gjengeldt følelsene dine hadde du vært overlykkelig. Nå er du bare høy på spenning og håp.

Jeg hadde tatt meg en tur ut hvis jeg var dere. Å sitte hjemme å vente på en telefon eller sms er bortkastet tid. Tenk hvis drømme mannen er ute på byen å leter etter dere akkuratt nå?

Å være forelsket i illusjoner som ikke føler det samme som meg har jeg sluttet med, og det anbefaler jeg dere å slutte med også. Hvis noen er forelsket i dere har dere lov til å la dere rive med, men å være forelsket i menn som dere ikke vet om liker dere eller vil noe mer? Det får dere ikke lov til.. :fnise:

Ja, jeg kunne dratt på byn, men jeg "vil" ikke finne meg en ny mann, når jeg er såpass betatt av han her . Og ikke er jeg i form til å tenke på noe annet heller.

Har fortsatt ikke hørt noe da....... Men om han sier hopp, så hopper jeg.

-Regnbue

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kunne dratt på byn, men jeg "vil" ikke finne meg en ny mann, når jeg er såpass betatt av han her . Og ikke er jeg i form til å tenke på noe annet heller.

Har fortsatt ikke hørt noe da....... Men om han sier hopp, så hopper jeg.

-Regnbue

Kjenner meg igjen. Har hengt litt på sukker etter at ting ble smårart mellom meg og min.. men jeg finnes ikke interessert! Vil ikke ha meg med tidligere fuckfriend en gang. Alt med andre gutter føles bare helt feil. Vil bare ha han :sukk:

Klart du hopper om han sier hopp. Jeg spør ikke hvor høyt en gang, bare hopper det høyeste jeg kan og håper det er bra nok! :fnise:

-Trønderpie

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I knoooow the feeling! Helt forferdelig fase.. Synd at den dukker opp når man minst venter det. Har hatt det sånn med samme fyren av og på i 2 år snart! Psycho fase, så forsvinner han, og da glemmer jeg han, så dukker han opp igjen og da er man back to scratch. Føffan for et slit! Neste så jeg har blitt vant til det :fnise:

Jeg har hatt det sånn i minst 6 år. De siste par årene har vi hatt lite kontakt, så da har jeg hatt det greit :P

Men nå de siste ukene... herregud. Jeg blir sprøøø! Men jeg vet han liker meg også på den måten. Det er bare andre hindringer.

Nå prøver jeg bare å la være å tenke så mye. Ikke lett i det hele tatt. Tenker på jo han døgnet rundt. Bråvåkner midt på natta bare for å sjekke om jeg har fått mld. For de hører jeg sjelden om jeg sover... Det er ikke sunt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. Har hengt litt på sukker etter at ting ble smårart mellom meg og min.. men jeg finnes ikke interessert! Vil ikke ha meg med tidligere fuckfriend en gang. Alt med andre gutter føles bare helt feil. Vil bare ha han :sukk:

Klart du hopper om han sier hopp. Jeg spør ikke hvor høyt en gang, bare hopper det høyeste jeg kan og håper det er bra nok! :fnise:

-Trønderpie

Jeg hopper nok like høyt :fnise: Jeg traff ham her på sukker, så jeg er ofte innom og "sjekker" opp på hva han gjør. Han har faktisk ikke vært der siden vi møttes :klo: Ikke i følge det jeg har fått med meg hvertfall. Han har tom mistet profilbildet........

skål folkens :) Nå skal jeg drukne mine sorger for å unngå å klikke i vinkel, fordi jeg fortsatt ikke har fått svar. Jævla mannfolk.

-Regnbue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå jeg har så lyst å sende mld.............. :( :(

Jeg skal ikke! Kan ikke! bør ikke! aaaaargggggh

-Regnbue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt det sånn i minst 6 år. De siste par årene har vi hatt lite kontakt, så da har jeg hatt det greit :P

Men nå de siste ukene... herregud. Jeg blir sprøøø! Men jeg vet han liker meg også på den måten. Det er bare andre hindringer.

Nå prøver jeg bare å la være å tenke så mye. Ikke lett i det hele tatt. Tenker på jo han døgnet rundt. Bråvåkner midt på natta bare for å sjekke om jeg har fått mld. For de hører jeg sjelden om jeg sover... Det er ikke sunt i det hele tatt.

6år???!!!!! Nei vettu hva. Stooooor :klemmer: til deg.

-Regnbue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg løg forresten, jeg er ikke 26, jeg er 29. Var redd for å bli avslørt :fnise:

-Regnbue

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg løg forresten, jeg er ikke 26, jeg er 29. Var redd for å bli avslørt :fnise:

-Regnbue

Hahah! Jeg er også 29. Det er vi begge. Jeg er da denne 6-årskrisen. Får kanskje signere med det heretter.

Det har vært så mye fram og tilbake at jeg vet ikke hva jeg håper på. Eller jo, jeg vet jo kanskje det. Men så lurer jeg på om det egentlig er noe smart. Vil vi egentlig funke sammen? Vi har hatt massevis av sex, så vi vet jo at det funker :P

Jeg skal heller ikke sende noe mld i kveld. Han er i utdrikningslag. De siste dagene har han vært litt sånn tilbakeholden. Han svarer når jeg skriver, men er likevel vanskelig å få på gli. Tidligere har han vært den mest ivrige. Helt til onsdag. Så jeg har jo egentlig et par dager nå prøvd å ikke skrive noe, men det er ikke lett. Og jeg sendte mld i morges og ønsket han lykke til med noe han skulle. Svarte gjorde han da. Men nå blir det stille fra meg en stund.

Jeg kan ikke dra ut heller siden jeg er alene med barn. Da kan jeg ikke sitte her å drikke heller, så jeg vet ikke hva jeg skal slukke mine sorger med.

Håper dere andre hører noe fra mannfolka i kveld/natt :)

Jeg tviler for at jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 :ler: jaja, da var den kommet frem i lyset :fnise: Han "typen" min her, han er 35...

Men jeg skjønner ikke hva faen som feiler dem. Er ikke jeg interressert, nei da tar jeg ikke kontakt heller, svarer heller ikke !!! Her er det jo slik av vi føler oss lurt :kjefte: Hvorfor kan de ikke bare si hvor landet ligger da??!!

Ja og PSSS, har ikke hørt en dritt fortsatt. Men jeg er ikke på gråten enda, bare veldig irritert og snurt :snurt: Foreløpig......

-Regnbue

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, siden ingen var noe særlig på samtalen idag, jeg vurderer å ringe en pulevenn jeg hadde for 1 år siden. Og så bare glemme hele typen. Han var pålogget på face isted, i hele 2 timer... Hørte jeg noe? NEIDA. så løpet er kjørt er jeg redd. Faen og.

-Regnbue

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt: velkommen til dere "nye"! Jeg har vært med noen venninner i ettermiddag og kveld! Bra å få tankene over på noe annet? Eh, joda! Men man rekker faktisk å tenke på menn selv om man gjør noe annet. Det "fine" med å kunne gjøre to ting samtidig. Nei, nå må jeg skjerpe meg! Jeg er jo fullt klar over at dette bare er tull! Jeg kjenner jo ikke fyren egentlig en gang! Helvete.

Håper ikke jeg blir skuffa når jeg (hvis hvis hvis, håpe håpe håpe!) treffer han igjen.

Herregud, kan noen slap me In the face litt, eller? Jeg er jo ikke en gang på utkikk etter kjæreste. Men faen. Hvorfor ser jeg for meg oss to når jeg ser et par med barnevogn, og hvorfor tenker jeg på hvordan det ville vær å være hans kone? Wtf? Jeg føler meg så jævlig tragisk at det er ikke mulig.

Ok, siden ingen var noe særlig på samtalen idag, jeg vurderer å ringe en pulevenn jeg hadde for 1 år siden. Og så bare glemme hele typen. Han var pålogget på face isted, i hele 2 timer... Hørte jeg noe? NEIDA. så løpet er kjørt er jeg redd. Faen og.

-Regnbue

Hvordan går det????

Kan jo hende han var pålogget uten å faktisk være der. Men kjenner til frustrasjon det må ha vært. Vistes du som pålogget hele tiden også?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann... har lest igjennom hele tråden her nå,,

og når det kommer til menn så er jeg minst like manisk

og "gal"...

men jeg har sluttet å gå rundt rundt grøten når det kommer til mannfolk

for hvis jeg liker noen så

sier jeg det,rett ut til den personen. Og det kan godt være at jeg skremmer

bort dem,men det er enten det eller å ikke date i det hele tatt,

for å sitte

å vri hue mitt døgnet rundt å analysere alt orker jeg ikke

for og gå rundt som dere gjøre nå orker jeg ikke,for det ødelegger

meg helt..

-Gårdsjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Fantastisk tråd. Og jeg er like psyko som dere andre. :gjeiper:

Kjenner at jeg er i fare for å bli slik igjen. Og det er egentlig bare galt. For denne gutten er en gutt jeg overhodet ikke bør bli sånn ovenfor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt meg på matta så langt i kveld!

-6årskrisa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har holdt meg på matta så langt i kveld!

-6årskrisa

u go girl!

har du pratet med han idag?

-gardsjenta

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadda,å der glemte man å gjøre seg anonym *donke hodet i borde*

:P:P

jaja

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Etter å ha lest denne tråden er jeg bare så glad for at jeg er ferdig med å være "ha-på-gress-jente"!

Jeg blir ikke forelska lenger før jeg ser at han er forelska og jeg vet hvor jeg har han. Hvorfor skal jeg kaste bort tid ved å gå rundt å være usikker, redd, nervøs, stalker, osv?

Livet er NÅ! Lev, nyt og så tar han kontakt hvis han er intressert. Dere er verdt en fyr som er like gal etter dere som dere er i han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

u go girl!

har du pratet med han idag?

-gardsjenta

Jeg snakket ikke med han i går, nei. Men kl 8 i morges fikk jeg mld. Da kom han hjem etter utdrikningslaget. Var så klart lysten sex, men det blir litt vanskelig med avstanden :)

Jeg var veldig tilbakeholden, hahah :)

Så nå er det bare å venta å se om han tar kontakt i løpet av dagen.

Gress og gress. Jeg har sagt klart ifra om at jeg er ikke bare en dørmatte, og det har han respektert også. Det er følelser begge veier her, han sier til og med at hadde han bodd her, så hadde vi giftet oss. Jeg tar ikke den så seriøst da, men han virker å gjøre det. Meeen når han ikke vil flytte tilbake hit med det første så får han bare sitte der.

Her er nok av kjekke menn i byen her, så jeg skal vel alltids finnen noen andre å få tiden til å gå med :) Og det har jeg også gjort de siste årene altså. Er bare det at han her betyr noe spesielt som det ikke er så lett å bare glemme.

Jeg går ikke rundt og tror at det blir oss til slutt. Får heller bli positivt overrasket :)

6-årskrisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...