Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Neste uke er gubben tilbake i jobb, og jeg har fått streng beskjed fra ham om å ikke bare sitte inne :P Dere som bor i Oslo og omegn må si ifra når dere er klare for å møtes igjen, for jeg skal fylle ridende fram til desember (med unntak av ferier). Har, med andre ord, et hav av tid å fylle! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Er så spent på når dere popper! Det er jo like før vi alle er i mål! (er ikke sikkert dere føler det samme, men jeg føler at tiden flyr samtidig som den står stille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Er så spent på når dere popper! Det er jo like før vi alle er i mål! (er ikke sikkert dere føler det samme, men jeg føler at tiden flyr samtidig som den står stille!

Jeg håper det skjer noe snart nå! Var på sykehuset i går og legen sa hun kunne strippe meg, men av en eller annen grunn sa jeg nei, vil liksom gå til tiden, samtidig som jeg veldig gjerne vil ha han ut..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også rundt og bare kjenner etter. Nå merker jeg at jeg bare går og venter. Har sydd to kjoler, en babynest, babybukser og har planer om å starte på en til. Jeg tror at det verste med denne tiden nå er at jeg blir så rastløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere her inne :)

Kjenner igjen veldig mange av dere fra prøver gruppa. Moro å se at så mange fikk det til :D

Har ikke vært innom på noen mnd. Jeg er 34 +6 så nærmer meg termin med storm skritt ;) venter en liten gutt 24. April så gleder meg veldig ! Har vært utslitt hele svangerskapet så merker at tyngden på magen og ribbeina skal bli deilig å få bort Hehe. Men har vært moro! Flere som skal ha rundt min termin? Moro med flere barn på lik alder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...