Gå til innhold

Mars/april 2012


Klematis

Anbefalte innlegg

Velkommen inn hit, Lucky! Har fulgt deg litt til og fra i mange år, og blir helt rørt av å lese at dere har sett hjerteslag i dag! :klemmer: Denne gangen SKAL det gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Klematis :klemmer: Har blitt noen år her inne ja, men nå håper jeg det blir mange fine år med graviditets og babysnakk her inne i stedet for den prøvingen :) Var helt herlig å se :hjerte: Var så forberedt på at det ikke var noe der, så ble stor glede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE LUCKY!!!!!! :jepp::klemmer::rodmer:

Krysser alt jeg har av fingre og tær for at det går bra for deg denne gangen :) Hva sier legene? Blir du fulgt opp ekstra mtp bakgrunnen din?

Klematis: Jeg tolket ikke innlegget ditt dithen i det hele tatt, bare jeg som er litt kort i svarene mine når kvalmen stormer som værst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Agurk :klemmer: Jeg får god oppfølging ja :) Går på crinone, metformin og albyl-e og hadde første ul i dag og skal tilbake igjen neste onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tør jeg å snike meg inn her også :vinke:

Etter over fire år som prøvere, mange pergokurer, en ma og to sa er jeg endelig gravid igjen :) Denne syklusen var uten pergo, men med vitex og fotsone :)

I dag har jeg vært på ul og sett et bankende :hjerte: Vakkert :rodmer: Så da får vi håpe hjertet fortsetter å banke og at spiren vokser seg stor og fin :)

Gratulerer til dere andre også :)

GRATULERER!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Først gratulerer til alle sammen, og spesielt til Lucky! Jeg fikk regelrett frysninger da jeg så du endelig har blitt gravid, jeg ble bare så glad på dine vegne! Du kjenner ikke meg og jeg kjenner ikke deg, men jeg har hengt her på forumet i noen år og har jo lagt merke til navnet ditt og historien din. :)

Jeg ble også gravid denne måneden. Jeg er 5+6 i dag, runder 6 uker i morra. Formen er veldig bra så langt, jeg er ikke kvalm eller uvel på andre måter. De eneste symptomene er ømme pupper og at jeg er TRØTT!

Ellers er jeg 32 år og jeg har en sønn fra før. Han er tre år og er verdens skjønneste (selvfølgelig ;)).

Da jeg gikk gravid med ham hadde jeg et problemløst første trimester, og håper jeg får det denne gangen også. Men selvsagt; jeg tar i mot alle plager som finnes, så lenge knøttet klorer seg fast der inne.

Jeg skal til første kontroll (skal ha alle kontroller hos gynekolog, ikke fastlege) den 16.august. Jeg har PCOS, og får trolig litt ekstra oppfølging i forbindelse med det. Denne diagnosen innebærer en økt risiko for både SA/MA og andre komplikasjoner.

Jeg håper virkelig at jeg får en tidlig UL på første kontroll, og at jeg da får se et bankende hjerte. Kjenner jeg bekymrer meg litt for om det er liv. Jeg har så mange andre bekymringer i livet mitt akkurat nå, at jeg ikke trenger enda en. Så jeg håper det beste! Denne babyen er ønsket! :hjerte:

Endret av Catus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Catus :klemmer: Har ikke sett navet ditt, men du har kanskje skiftet nick :lur:

Helt utrolig at det har klaffet nå, etter så mange år, så nå håper jeg bare spiren sitter :pls:

Har også pcos, så vet jo sjansen for sa er litt større :( Men håper jeg har hatt min dose med uflaks nå :)

Gratulerer til deg også, moro :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 uker i dag :rodmer:

Har ringt Volvat i dag og bestilt time til tidlig ultralyd, skal dit 17 august, weeeeee gleder meg :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Melder meg inn her jeg også!

Jeg er 35 år (i dag, faktisk ;) ) og har ei tulle som blir 1,5 år i morgen, fra før.

Jeg har bare fått svake streker på testene mine så det har gått sent før det har gått opp for meg at vi har en liten spire i magen igjen. Men jeg har ømme pupper så det holder og TR har ikke kommet, så det må bare være sant! :rodmer:

Jeg er 5+6 i følge menstermin, men er ganske sikker på at jeg er kortere på vei pga sen eggløsning. Har tilfeldigvis legetime på mandag og tror jeg skal spørre om blodprøve fordi symptomene denne gangen er ingenting mot forrige. Kjenner jeg er ørbittelitt bekymret... :sjenert:

Grattis til alle gravide! Det skal bli gøy å skravle med dere!

Tenk at jeg havnet i samme terminklubb som deg da Lucky! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du kom også Missiw :klemmer: Håper alt går fint for oss begge og at vi kan skravles her i mange måneder :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå er jeg spent på hvordan det går med de fleste. hvordan er formen? noen nyheter?

her i gården går alt fint. noe (les:mye) trøtt, men ellers god. legetime på tirsdag *glede* håååååper å høre hjertet slå, men vet ikke om det bare er hos jordmor :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er formen så som så. Ikke elendig, altså, men konstant litt svimmel og kvalm. Koser oss på ferie, selv om jeg må innrømme at bilferie ikke helt er hva jeg ville valgt om jeg skulle bestemt meg for hva vi skulle nå ;) Spesielt ikke siden mannens idé av hva som er den perfekte bilferien er mye kjøring og helst på så svingete og bratte veier som mulig... Men kryss i taket, hverken jeg eller Vesla har kasta opp enda!

Og de som mener det ikke går an å se gravid ut i uke 9 kan kysse meg bak! :fnise: Glad jeg var forutseende nok til å pakke med masse gravidvennlige klær.

Begynner å komme over den værste frykten etter sykehusinnleggelsen for litt over en uke siden (hadde et drypp eller et anfall av en sjelden form for migrene). Men liker fremdeles ikke å være alene uten telefonen i umiddelbar nærhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å begynte med mammabukser i uke 10 forrige gang, så jeg tror gjerne at du kan se gravid ut i uke 9, Klematis! ;)

Godt dere begge tåler mannens ferieopplegg! Forsatt god ferie! :klemmer:

Her er formen topp egentlig. Litt kvalm hvis det går for lenge mellom måltidene. Det er ingenting mot forrige gang, så jeg går på en måte å venter på at stor-kvalmen skal slå inn... :sjenert: Ikke er jeg trett heller, men har faktisk problemer med å sove.

Jeg har litt ømme pupper og litt murringer i magen. Magen er sikkelig oppblåst og jeg føler meg veldig gravid pga den. :fnise: Men knappe 6 uker på vei er det vel tidlig å begynne å strutte gravidmagen!

Hjertet har nettopp begynt å slå og tankene om hvem jeg har i magen har begynt å svirre. :rodmer:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen her er også fin :) Litt ømme pupper, litt trøtt, små stikkinger og oppblåst i magen så det holder :)

Har også en del mageknip, men tror det er fordi jeg ikke kommer meg på do hver dag :sjenert:

Blir spennende å se om formen forandrer seg nå som jeg skal begynne å jobbe igjen etter ferien. De siste fire ukene har jeg jo gjort akkurat det som har passet meg og sovet lenge og sovet når jeg har hatt behov, så vi får se hvordan denne uken går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynner formen endelig å bli bedre igjen, etter 3 uker som jeg har vært sengeliggende omtrent hele tiden.

Gleder meg til tiden fremover :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...