Gå til innhold

Wallet's treningsdagbok


Gjest Wallet

Anbefalte innlegg

Gjest Wallet

Hei alle sammen.
Ble en treningsfri dag i går. Gikk en tur på butikken, men det var det. Tenkte jeg skulle få til en økt i dag om jeg kommer meg opp av sofaen. Har lyst å få mer mer muskler på kroppen, og da blir det nok armer/rygg som får gjennom gå i dag. Oppdaterer når jeg har fått trent.

Ellers har jeg vært i begravelse i dag. Utrolig trist, men samtidig veldig flott. :)

Hadde vært gøy å lagt ut før/etter bilder når den tid kommer. Har ikke trent så veldig lenge enda, men tiden går, og da skal det bli gøy å se om det har skjedd noen endringer. Hva vekta viser skal jeg prøve å ikke bry meg så mye om. Det er trossalt muskler jeg vil bygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wallet

Dagen i dag:

Planken 40 sek x 3
Bicycle crunch med manual - 10 x 4
Benkpress med vektstang 12 x 2
Triceps extension 10 x 3
Biceps curl med manual 10 x 4
En arms hantelroing 12 x 3

Trente litt mage i dag og! Merker selv hvor høyt humøret stiger bare av en treningsøkt. Nå har jeg nettopp spist en skive med skinke, men kommer nok til å finne mer mat øyeblikk. :) Dagens middag ble foresten Chili con carne med ris. (Bilde under) Veldig godt og proteinrikt!

NEZvMHVJ.jpeg?ts=1395169399

Nå står boligjakten på tv, og jeg skal nyte kvelden videre. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wallet

I dag er det lille-lørdag, og halvveis til helg. :) Begynte på jobb kl 07:30 og var ferdig 14:30. Å stå opp er det verste jeg vet, men når jeg først er komt på jobb, så er det ikke så ille alikevell. Måtte ta meg en blund etter jobb i dag, og sov ca en time før jeg var klar for trening. :sove:

Dagen i dag:
Hip thrust med manual - 12 x 5 (Sviiir) :surprised:
Quadruped hip extension - 10 x 2
Hoftespark ut til siden - 10 x 3
Planke - 30 sek x 3
Bicycle crunch med manual - 15 x 3
Knebøy med manual 10 x 2

Nå skal jeg snart se enten 4 stjernes middag, eller boligjakten på tv. (Klarer aldri bestemme meg) :blink: Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wallet

Btw: Hovedmålet mitt er å få en kropp jeg liker og føler meg vel med. Helst større muskler, strammere rumpe/lår og en fit kropp. Men det er altså ikke alt.

Jeg ønsker selvsagt å få en sunn og sprek kropp, som ikke knekker sammen hver gang jeg fullfører et tungt løft. (Jobber i helsevesenet, og da er det gjerne tunge løft hver eneste dag.) :) Jeg ønsker å få bedre kondis, der jeg slipper å få blodsmak i kjeften hver gang jeg løper opp en trapp. I tillegg ønsker jeg å bli sterk!

Dagens motivasjonsbilde.

workout1-6593.jpg?q=65&sharp=15&vib=10&f


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wallet

Da er det freeeedag og helg! Hadde fri i dag, så for meg så begynte helga da jeg sto opp. :P Reiste på butikken med en gang jeg våknet, og fikk handlet inn epler, brød, tyggis/drops og sukkerfritt syltetøy (en med jordbær, og en med aprikos). Synes de er døds gode, og inneholder bare 10-11 kcal pr porsjon. Et tips til dere som elsker syltetøy. ;)

Spiste taco når jeg kom hjem fra butikken. Blei en liten lefse med kjøttdeig, salat og kalorifri dressing. Veldig godt! :)


Dagens treningssøkt foregikk slik:
Planken 40 sek x 3
Bicycle crunch med manual - 15 x 3
Benkpress med vektstang 12 x 3
Triceps extension 12 x 2
Biceps curl med manual 12 x 3
En arms hantelroing 12 x 3

Nå sitter jeg her med oppskjærte epler, gulrøtter, saltstenger, superchips, mørk sjokolade og et glass med pepsi max. (Min store svakhet). Ha en fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wallet

Lørdag i dag! Har ikke blitt noe trening enda, og vet heller ikke om det kommer til å bli. Har mest lyst til å bare kose meg med sjokolade, pepsi max, og hver gang vi møtes på tven. (Begynner om 10 min!)

Skal på jobb i morgen, så da blir det hvertfall full fart fra kl. 07:00 - 15:00. Å jobbe i helsevesenet er tyngre enn folk tror. Lurer på hvor mange kalorier jeg forbrenner på den tida. Ikke godt å vite. Men skal iallefall prøve å få til en styrkeøkt i morgen.

Her er før/etter-bilder av magen min etter 10 dager med trening. Kan jeg skimte noen magemuskler der mon tro?! :sjokkert::) *Liker* Btw: Føflekkene mine er på forskjellige sider, pga et av bildene er tatt i speilet.


MCtCWFVh.jpeg?ts=1395513820 amZhMDRG.jpeg?ts=1395513891

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wallet

Hei og hopp. :)

Gående utfall 5 x 3
Knebøy 10 x 1
Glute bridge med manual på magen/hofta - 12 x 5
Quadruped hip extension - 12 x 3
Hoftespark ut til siden - 12 x 3
Planke - 40 sek x 3 sek
Bicycle crunch med manual - 12 x 5

Fikk kjeeeempelyst på sjokoladekake i dag. Sendte melding til søstra mi i jobbpausen, om vi ikke kunne innom Sunkost for å kjøpe funksjonell sjokoladekakemix. Den kaka der er døds god, og inneholder ca 1000 kalorier i hele kaka + en god del med proteiner. (Bytter ut oljen med kesam osv). Husker en gang vi klarte å spise en halv kake hver. Nam! :fnise:

Kom plutselig på at det var søndag etter at meldingen var sendt. Blææh. Jaja får kjøpe den en annen dag. Er iallefall fornøyd med dagens treningsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wallet

Keep on going! Ser jo allerede resultater her! Herlig :)

Takk! :) Fikk kjøpt sjokoladekake på sunkost i dag, og nå er den nettopp komt ut av stekeovnen. Lukter herlig! Holdt på å spise opp hele kakedeigen før den var komt opp i formen. :P Skal straks kose meg med et kakestykke, og et glass pepsi max. Nam! Proteinrik er den også. Blir nok trening om en halvvtime/time tenker jeg.

Var en tur innom fretex i dag, kjøpte meg en genser til 49 kr. Helt utrolig hvor mye billig man kan finne.

:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wallet

I dag;

Planken 40 sek x 3
Bicycle crunch med manual - 12 x 4
Benkpress med vektstang 12 x 2
Triceps extension 10 x 3
Biceps curl med manual 12 x 3
En arms hantelroing 12 x 3


Nå glor jeg på boligjakten. Fjernkontrollen i den ene handa, og et kakestykke i den andre. :fnise: Viktig med proteiner etter trening! Hele kaka inneholder ca 80 g proteiner. Ikke ille det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wallet

Dagen i dag:

Knebøy med manual 12 x 2
Gående utfall 5 x 2
Hip thrust med manual - 12 x 5
Quadruped hip extension - 12 x 3
Hoftespark ut til siden - 12 x 3

Ikke sånn kjempelang økt, menmen. Hadde en tung dag på jobb i dag, så måtte legge meg med en gang jeg kom hjem. Håper på en bedre dag i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wallet

Planken 45 sek x 3
Bicycle crunch med manual - 12 x 3
Triceps extension 12 x 2
Benkpress med vektstang 12 x 2
En arms hantelroing 12 x 3
Biceps curl med manual 12 x 4

Føler selv at jeg har blitt sterkere. For en herlig følelse. :) Har hatt fri fra jobb i dag, så reiste på butikken med søstra mi med en gang hun kom fra jobb. Fikk handlet inn skyr, skinke, frukt, grønnsaker, og andre sunne matvarer. :sjarmor:Her skal det spises!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...