Gå til innhold

Prosjekt ned 7kg!


Ripsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er vel kanskje det :)

Kost meg i helgen! Akkurat tømt rester etter gårsdagens desserte vi serverte gjester… Til uke SKAL jeg være flinkere! Har heller ikke trent en eneste gang denne uka...

Skal legge meg tidlig i dag så jeg er uthvilt i morgen og ikke helt død når kvelden kommer, så kanskje jeg får til en økt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det lite… Er inne i en utrolig dårlig periode. MEN i morgen og fredag blir det trening uansett!!!

Og fredag er det veiing igjen… lite troa på stor endring, men håper iallfall 200g… Noe mer tror jeg desverre ikke det er, for har ikke vært så flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold det gående, og ikke mist motet om du skeier ut litt. Heller litt enn mye!

Jeg byttet ut min gamle vekt med en digital så jeg kan se om det er noen gram-forskjell :P

På den andre kunne jeg nesten bare se en kilo av gangen.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold det gående, og ikke mist motet om du skeier ut litt. Heller litt enn mye!

Jeg byttet ut min gamle vekt med en digital så jeg kan se om det er noen gram-forskjell :P

På den andre kunne jeg nesten bare se en kilo av gangen.. :/

Takk for oppmuntringen brl!!

Men nå er det nok, nå har jeg latt det gå flere uker med et håp om at et mirakel skal skje… nemlig at vekta skal gå nedover av seg selv…. NÅ ER DET NOK!

Jeg SKAL ned de 7kiloene, så jeg gikk nå til det drastiske steget og meldte meg inn i vektklubb.no… Jeg har betalt for tre måneder og da MÅ jeg jo skjerpe meg. Nå logger jeg maten en periode for å bevisstgjøre antall kalorier jeg dytter i meg. Jeg ønsker ikke å fortsette med det, men jeg trenger tydeligvis en kickstart.

Kommer her til å raportere helt kort til dere. Forhåpentligvis blir det mer å skrive om trening også, jeg er jo egentlig veldig glad i å trene!

Forrige uke ble det bare én trening, men den ble iallfall veldig god! Jeg dro nemlig på en kettlebelltime på Elixia på søndag. Helt super trening!

I morgen blir denne ukas første trening! Håper på å få til en spinningtime.

Dagens kaloriinttak 1831kcal. Målet er å holde seg under 1900kcal. Så får vi se om det nå vil skje noe med vekta :)

Heier litt på meg selv :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort oppsummert hva de 1830 kaloriene innebærer:

Frokost: 3 ryvita knekkebrød m/kyllingleverpostei + paprika + 1 kaffe latte

Lunsj: 2 skiver grovbrød + 1 kokt egg + salat + tomat + appelsin

MM: 10 mandler + 6 hasselnøtter + 1 eple

Middag: Fullkornspenne + tomater + løk+ olivenolje+ hvitløk + 1 cappucino

Kveldsmat: 1 youghurt + 2ss havregryn + 1 liten banan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er! :)

Jeg er også dårlig på treningen for tiden. Gikk en lengre tur i går, men har ellers ikke hatt ukas første trening enda. Skal prøve å finne motivasjonen i morgen. ;) Veldig irriterende da, når jeg har trent mellom tre og fem ganger i uken siden januar. Motivasjonen har virkelig vært på topp, men ikke forrige uke eller denne uka.

Jaja, du får stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :)

Jeg er også dårlig på treningen for tiden. Gikk en lengre tur i går, men har ellers ikke hatt ukas første trening enda. Skal prøve å finne motivasjonen i morgen. ;) Veldig irriterende da, når jeg har trent mellom tre og fem ganger i uken siden januar. Motivasjonen har virkelig vært på topp, men ikke forrige uke eller denne uka.

Jaja, du får stå på! :)

Vi får bare fokusere på fremtiden ikke dvele med det vi ikke har fått gjort!

Jeg skal også ha ukas første trening i morgen! Så skal jeg innom og sjekke hva du har gjort etterpå :jepp:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe uplanlagt oppstod i går, så trening ble ikke mulig 😢. Og jeg som var så motivert og gledet meg til spinning. Litt usikker på hva jeg rekker i dag.

I går spise jeg litt over 1700kcal. Skal holde meg under 1900 ifølge vektklubben, men synes det høres veldig mye ut. Men jeg skal gi det en sjanse. Forbedringspotensialet nå er: drikke mer vann!!

Ha en fin dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1700 kcal er jo flott! Lurer på hvor mye jeg selv spiser, men siden jeg i januar ble så opphengt i kosthold, trening og kropp st jeg nesten havnet i faresonen for at ting ble usunt, så gidder jeg ikke sette meg inn i det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1700 kcal er jo flott! Lurer på hvor mye jeg selv spiser, men siden jeg i januar ble så opphengt i kosthold, trening og kropp st jeg nesten havnet i faresonen for at ting ble usunt, så gidder jeg ikke sette meg inn i det. :P

Det er lurt å holde seg unna kaloritelling hvis man da blir for opphengt i det ja!

Jeg har IKKE telt kalorier i helga og har kanskje kost meg litt for mye…. :sjenert: Vi har vært bortreist, vært på hotel og fått altfor mye god mat og vin…

Men, får ta det igjen til uka og være flink igjen da :)

Den gode nyheten er at jeg gikk ned 700g forrige uke og var da nede i 71,2kg. Tror ikke jeg klarer å holde meg unna vekta i morgen… spent på hvor mye jeg har gått opp igjen.

Men jeg er positiv siden jeg de første fem dagene i forrige uke var veldig bra! :)

Treningen derimot har jeg ikke fått til så mye mer… Målet er å komme i gang med trening hjemme på gulvet i stua en eller to ganger neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med vekttapet forrige uke! :)

Takk, men tror nok jeg har gått like mye opp i helga om ikke mer… Bestemte meg for å holde meg unna vekta frem til fredag.

Middagen i dag ble nok litt for stor, men ellers har jeg vært flink i dag. Og det skal jeg være resten av kvelden også! :) Dette SKAL jeg klare! Blir ikke trening i dag, men i morgen skal jeg trene og gleder meg til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yohoooo! Nå ser det ut til å løsne! Dagens vekt viste: 70,2kg :)

Og 1kg nedgang fra forrige fredag! Dette til tross for en veldig usunn helg. Nå er jeg glad :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever fortsatt på resultatet den siste uka :hoppendeglad:

Men ikke vært like flink i dag. Ble pølser til middag i dag og pasta med kjøttsaus til lunsj… resten av kvelden skal bli bra da, med en stor mango som kveldskos!

Også har jeg trent! Bare 30min, men bedre enn ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

-200g denne uka. Ikke så veldig bra, men rett vei og veldig forventet. Treningen går det fortsatt dårlig med :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre enn meg i alle fall. Hvis det er noen trøst :)

Litt trøst :fnise:

Neida, men jeg er fornøyd med at det beveger seg den veien altså! Gikk jo ned veldig mye uka før, så må jo regne med at det går litt i rykk og napp. Dessuten er TR på besøk og da føler jeg meg iallfall enda litt tyngre.

Nå skal jeg ta en tur innom deg, Teriyaki!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...