Gå til innhold

Hva i vogna vår og høst i barnehagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva sover babyen deres i i vogna i barnehagen på våren og høsten? Dere som ikke bruker ull. Da tenker jeg ikke på klær, men vårpose eller dyne? Teppe?

Har to vogner, en til hjemme og en til barnehagen. Vi har vårpose i den som skal være hjemme og usikker på hva jeg skal ha i barnehagen for har ikke lyst til å bruke mye kr på en til vårpose. Finner ingen brukt her hvor jeg bor men skal sjekke finn.no litt mer.

Anonymous poster hash: 1888f...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det funker fint med dyne, evt dyne og ullteppe fram til dere kan begynne med vinterpose! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte en litt stor dyne, ikke dun elle noe men fra Ikea. Litt stor slik at den kunne stappes godt rundt lille på litt kjøligere dager. Hadde voksipose liggende i barnehagen og så, men den ble kun brukt midt på kaldeste vinteren. Ellers var det bare dyne året rundt!

Endret av Mayami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at tråden ble flyttet siden jeg ikke spør om noe som har med graviditet el spedbarn å gjøre.

Takk for svar, syns det virker litt nakent med bare dyne.

TS

Anonymous poster hash: 1888f...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte en litt stor dyne, ikke dun elle noe men fra Ikea. Litt stor slik at den kunne stappes godt rundt lille på litt kjøligere dager. Hadde voksipose liggende i barnehagen og så, men den ble kun brukt midt på kaldeste vinteren. Ellers var det bare dyne året rundt!

Har voksipose, er ikke det samme som vårpose. Vårposer er tynne og ikke noe man bruker på vinteren.

Anonymous poster hash: 1888f...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sover babyen deres i i vogna i barnehagen på våren og høsten? Dere som ikke bruker ull. Da tenker jeg ikke på klær, men vårpose eller dyne? Teppe?

Har to vogner, en til hjemme og en til barnehagen. Vi har vårpose i den som skal være hjemme og usikker på hva jeg skal ha i barnehagen for har ikke lyst til å bruke mye kr på en til vårpose. Finner ingen brukt her hvor jeg bor men skal sjekke finn.no litt mer.Anonymous poster hash: 1888f...529

Prøv å sette inn at du ønsker å kjøpe, på finn?

Ellers kan du jo begynne med et stort fleespledd som du bretter i 2 og legger under før du bretter rundt og legger over igjen? Om du skjønner en klønete forklaring?

Anonymous poster hash: 7aae0...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å sette inn at du ønsker å kjøpe, på finn?

Ellers kan du jo begynne med et stort fleespledd som du bretter i 2 og legger under før du bretter rundt og legger over igjen? Om du skjønner en klønete forklaring?Anonymous poster hash: 7aae0...963

Takk har tenkt på det med fleeceteppe men det går ikke pga selene og de må brukes for hvis ikke kan ungen komme seg ut av vogna, og vet at barnehageansatte ikke nistirer på vognene og vil bruke seler. .

Anonymous poster hash: 1888f...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...