Gå til innhold

Baby sovner med ansikt ned i madrass :S


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men hvorfor må du uansett ha en nattpose?

Ganske uvanlig i min krets i allefall

:ler:

I din krets, faktisk? :P

I min fasjonable krets så gjør man det man kan for at ungene sover greit uten å være for kalde eller varme.

Dersom du kontanter noen utenfor din krets så skal du ikke bli så overrasket over å finne litt av hvert oppi sengene. Dun, fiber, ull, og tilogmed.......pose.

Noen er tilogmed så kreative at de veksler mellom ullpysjer og bomullspysjer. Enkelte sover og bare i bleia.

Tenke seg til ;)

Anonymous poster hash: ad284...320

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattpose er da helt normalt? Jenta mi skal bruke det når høsten kommer - dersom hun ikke slutter å sparke av seg dyna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange bruker nattpose på babyen sin, kjenner flere. Kjekt så de ikke fryser! De dyneklypene funket ikke her.

Anonymous poster hash: 3a50b...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattpose er kjempe fint når barna begynner å reise seg. Så er lurt å starte tidlig så de blir vant til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de posene het babysafe da mine søsken var små :-)

jeg og alle mine barn har vært magebarn - nektet å sove i det hele tatt uten at vi fikk ligge på magen, og da helst med dyna over hodet og vi gjør det enda , barna mine er i 20 årene og jeg i 40 årene

og ja det var mye snakk om krybbedød da de yngste ble født på begynnelsen av 1990tallet, men de sov ikke et sekund og bare bæljet til de ble lagt på magen - selv på barselavdelingen, og alle hadde en koseklut over ansiktet som baby/småunge, en gasbleie, til de ble gamle nok til å klare å kontrollere dyna over hodet,

så sovestillig hos småtasser kan være noe de finner ut av selv og det kan være noe arvelig betinga, spør forldrene deres hvordan dere sov som småtass



Anonymous poster hash: 5939c...76e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...