Gå til innhold

Om jeg hører "nyyyt det" en gang til


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Matallergi? Hva med å teste ut hos en kiropraktor? Vår første ble erklært frisk av både fysio og manuellterapeut men etter 5 runde rhos kiropraktor fikk hvert fall vi en ny baby...

Anonymous poster hash: 5ce25...ed4

Hva med å bare leve med det til det gir seg av seg selv? Så slipper man å ruinere seg for noe man sannsynligvis ikke får gjort noe med og som er helt normalt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kaster jeg opp. "Tiden går så fort, nyt det" ja, takk. Tiden kan gå fortere for min del. Jeg nyter dager med bare suttring, kamp for å sovne og våkennetter. Babyen er 6mnd og alt er galt, forstår ikke hva det er? Våkner 4-5 ganger på natten med et hyl, et forfedelig hyl og er klar for å starte dagen kl 05. Søvn kommer ikke naturlig for denne babyen vertfall, natt som dag. Anonymous poster hash: 2e16c...041

Har du ingen som kan avlaste deg? Eller hjelpe?

Anonymous poster hash: 233a0...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lege har sagt at det er for tidlig å sjekke for matallergi, så blodprøvene som er tatt er ikke helt sikre..hadde noe med at han ikke har feks. vært eksponert så lenge for feks. gluten. Men så langt er det ikke noe som tilsier allergi. Jeg har skyldt på tenner lenge, men de lar vente på seg. Kommer ikke til å kaste opp nå idag 😜 Men når jeg skrev dette hadde jeg dristet meg på lunch med venner som sa i annehver setning "nyt det" " det må være deilig med fri nå på sommeren" " husker barna mine sov rundt fra de var 6 uker" .

Anonymous poster hash: c1041...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig

Spydde nesten hver gang folk sa det.

Anonymous poster hash: 0ce9c...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at noen syns det er normalt. Men jeg har vertfall sjekket ut om det er en grunn til at han er missfornøyd hele tiden. Så slipper jeg å ha dårlig samvittighet om det hadde vist seg etter et år at ungen feks. har låsninger i nakke ellet noe.

Anonymous poster hash: c1041...23d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt TS, veldig slitsomt det der. Vår første var veldig utålmodig, sov dårlig og det var generelt pyton. Vi prøvde "alt", og endte opp med å slite oss enda mer ut i stedet for å akseptere situasjonen. Noe av et verste var at omgivelsene så ut til å forvente at vi skulle ha det så fint, og jeg orket nesten ikke annet enn det mest nødvendige. Prøv å akseptere at det er slik, og gjør det beste ut av det. Han blir sikkert mer fornøyd når han klarer å bevege seg mer, sitte opp, krabbe osv.

Kan bare trøste deg med at det blir bedre! Nå er vår gutt 2 år, sover 12 timer om natta og er en solstråle om dagen. :)



Anonymous poster hash: f0425...a47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å bare leve med det til det gir seg av seg selv? Så slipper man å ruinere seg for noe man sannsynligvis ikke får gjort noe med og som er helt normalt.

Jeg er hvert fall sjeleglad for at vi gjorde det, slik at babyen vår slapp å leve med smerter og plager. Men om andre heller vil la det skure og gå så er det selvfølgelig helt opp til dem. Høres uansett ut som om TS har sjekket ut det meste.

Anonymous poster hash: 5ce25...ed4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...