Gå til innhold

utvannet kontrollstrek


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tisset på pinnen i morges, og tror det kom litt formye urin på pinnen. Fikk en klar teststrek men kontrollstreken er der som den skal være men utvannet som i en blurrette strek. Hvordan bør jeg tolke den? Streken kom innen tidsfristen. Fikk ikke til bilde så kan ikke vise det heller. Men er det noen som har opplevd det samme?

Anonymous poster hash: 13279...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du er gravid.



Anonymous poster hash: 8448e...c17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er gravid.

Anonymous poster hash: 8448e...c17

beklager men menste motsatt. Teststreken er utvannet.. TS

Anonymous poster hash: 13279...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en test til... får jo kjøpt på butikkene også det nå. Så er du usikker ville jeg kjøpt en til, og tatt den i morgen tidlig om jeg var i din situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en test til... får jo kjøpt på butikkene også det nå. Så er du usikker ville jeg kjøpt en til, og tatt den i morgen tidlig om jeg var i din situasjon.

er i utlande.. men selger de CB i utland?

Anonymous poster hash: 13279...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i utlande.. men selger de CB i utland?

Anonymous poster hash: 13279...488

CB skal være internasjonal

Anonymous poster hash: 71747...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er i utlande.. men selger de CB i utland?

Anonymous poster hash: 13279...488

Clearblue er internasjonalt, så ja du får det andre steder enn i Norge.

Anonymous poster hash: 3cd34...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å tisse i en kopp å dyppe testen i urin på den måten :) Da slipper du at streken/strekene blir utvannet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kjøpt i utlandet. Men om du har mulighet kan du kanskje kjøpe et par forskjellige? Om du tisser i en kopp så får du eventuelt brukt morgen urin på flere tester. Det sies jo at de fleste er pålitelige og like sikre, men om det gjelder utenlandske tester også vet jeg ikke. Kommer kanskje litt an på hvor du er ? 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kjøpt i utlandet. Men om du har mulighet kan du kanskje kjøpe et par forskjellige? Om du tisser i en kopp så får du eventuelt brukt morgen urin på flere tester. Det sies jo at de fleste er pålitelige og like sikre, men om det gjelder utenlandske tester også vet jeg ikke. Kommer kanskje litt an på hvor du er ? 😕

er i Frankrike. Får kjøpe i morgen :)

Anonymous poster hash: 13279...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sikkert tester som er sikre der 😊 og får du tak i cb som er digital er det jo plutselig ikke så mye å tyde heller 😊 Lykke til 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny test som var negativ. Jeg er 18 dager over ikm. Som aldri har skjedd.. lengste jeg har gått over er 2-3 dager. Bør jeg oppsøke lege? Jeg har masse utflod og veldig "hove" men ikke noe menssymptomer...

TS

Anonymous poster hash: 13279...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er gravid vet jeg ikke hva det kan være. Mulig jeg ville ventet et par dager og eventuelt tatt en test til om jeg trodde jeg kunne være gravid. Men ville definitivt reist til legen om det drøyde. Du må nesten vurdere litt selv. Har stress eller noe gjort at den er forsinket f.eks? Er det stor sannsynlighet for sen eggløsning slik at du kan være gravid men det vises ikke på test enda? Hvis ikke er kanskje en legitime lurt. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger ikke dra til legen kun fordi mensen ikke kom en gang, kommer den ikke de neste to gangene så dra til legen. Men om du tror at du kan være gravid allikevel så dra til legen eller ta en ny test om et par dager.

Anonymous poster hash: 80835...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra på et apotek. Der har de nok mest sannsynlig clearblue.

Anonymous poster hash: e6b1d...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...