Gå til innhold

Du vet du er gravid når.....


Orchideae

Anbefalte innlegg

...du må legge deg på stuegulvet fordi det er for varmt å sitte i skinnsofaen, og når du først har lagt deg ned på gulvet så sovner du tvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når kollegaene dine har spist opp nøtteposen (den var uåpnet) uten å si ifra og det påvirker resten av arbeidsdagen. Gjett hvem som ble sulten!

Sulten??!! Tror jeg hadde blitt morder hvis dette hadde skjedd meg på "riktig" tidspunkt! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du stønner høyt fordi du må reise deg fra den fantastisk snille og deilige sofaen for å slippe inn katten som i tillegg er klisjvåt... :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten??!! Tror jeg hadde blitt morder hvis dette hadde skjedd meg på "riktig" tidspunkt! :fnise:

Jeg sa klart ifra om hva jeg syns om det. Da kollegaen min klarte å lire av seg "jammen, da burde du ikke legge igjen sånt bak disken da" visste jeg ikke lenger hvilket ben jeg skulle stå på.

DU SA HVA?!?! :rasende:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Når du starter og hylgrine fordi typen sitter i sofaen og ser så fin ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...når folk har sluttet å se deg i øynene når de snakker med deg, de bare glor på magen.

...når magen er full av små skrubbsår/risp akkurat i samme høyde som alle dørhåndtakene og bordhjørnene i leiligheten. :P

...når svigermor sender deg et olmt blikk om du prøver å løfte noe som er tyngre enn en melkekartong.

...når folk BARE prater om magen og babyen. Hyggelig at de viser interesse altså, men JEG er fortsatt her, og er fortsatt interessert i de samme tingene som før. Og jeg liker å prate om dem. Ikke bare om utstyrsinnkjøp, barnevogner og bleier. :sukk:

...når du må ta fart for å snu deg i senga.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når du har med deg spypose fra flyet i veska. Fikk tre-fire stykker av en snill flyvertinne da jeg var på ferie, nå har jeg en i hver veske, haha. Kult å sitte på t-bane/buss med posen foran seg, ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når du har med deg spypose fra flyet i veska. Fikk tre-fire stykker av en snill flyvertinne da jeg var på ferie, nå har jeg en i hver veske, haha. Kult å sitte på t-bane/buss med posen foran seg, ja..

Uff! :kose: Det er sånne situasjoner hvor man gjerne skulle hatt en t-skjorte hvor det står noe sånt som "Jeg er GRAVID! Ikke gal eller syk! Altså!"

...men spypose er vel ihvertfall MYE bedre enn alternativet; muligheten til å spy ut både seg selv og medpassasjerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når folk har sluttet å se deg i øynene når de snakker med deg, de bare glor

...når folk BARE prater om magen og babyen. Hyggelig at de viser interesse altså, men JEG er fortsatt her, og er fortsatt interessert i de samme tingene som før. Og jeg liker å prate om dem. Ikke bare om utstyrsinnkjøp, barnevogner og bleier. :sukk:

Amen Pingting

Jeg peiler raskt inn på noen andre samtaleemner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Når du må løfte magen i tillegg til å holde bena samlet (pga bekkenløsning) når du skal snu deg fra den ene til den andre siden i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et vennepar som fikk en liten en i går og da vi fikk meldingen om at den lille hadde kommet, gråt jeg litt. Når jeg så statusen på facebook gråt jeg litt og hvor gang jeg tenker på det så kommer tårene jammen meg da også. Er så glad på deres vegne ... gjett hvem som gråter nå også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

... Når det eneste som smaker godt er posetomatsuppe!

Å, det hadde jeg også! Frokost, lunsj og middag i en hel uke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

...Når du er overlykkelig over å ha fått sovet mer enn to timer i strekk! Bekkenløsning, sprengt blære, sure oppstøt og leggkramper gir fort lite søvn :P

...og når du begynner å grine fordi typen sier du har dårlig humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har grått de siste 3 kveldene, fordi du ikke syns gubben sier godnatt på en god nok måte, og det gjør at du føler deg ensom.. :P Så må han komme inn og pjuske på deg lenge før du greier å slutte og sippe :P

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...