Gå til innhold

Du vet du er gravid når.....


Orchideae

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du sender sinte, og totalt usammenhengende sms til mannen din. Det er tross alt hans skyld at man er gravid, og alt som går galt mens man er gravid er dermed automatisk hans feil... :sjenert:

Dette burde egentlig stå på en kontrakt (med liten skrift, selvfølgelig)!

Når du ser deg i speilet hver morgen for å se om det er noe antydning til mage :fnise::rodmer:

Eller når du sjekker toalettpapiret hver eneste gang du er på do i første og halve andre trimester for å sjekke etter blod - og igjen når du er halvveis i tredje trimester, kanskje er det litt slimpropp eller blod der da?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du begynner å grine på jobb fordi et av barnehagebarna har klart å dra over dressen selv!

Endret av Orchideae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du forspiser deg på reker...som du ikke liker.

Litt OT men hva er vitsen med reker når du alikevel ikke kan spise majones??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller når du sjekker toalettpapiret hver eneste gang du er på do i første og halve andre trimester for å sjekke etter blod - og igjen når du er halvveis i tredje trimester, kanskje er det litt slimpropp eller blod der da?

Åh, kjenner meg absolutt igjen!

Også bruker jeg bare lyse truser sånn at jeg skal se det, tilfelle det kommer noe blod :fnise::klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er på butikken og bryter ut i gråt fordi du har glemy handlelisten hjemme. Og deretter må få en pose i kassen fordi du må spy pga. kyllinglukten da du gikk forbi kjøttdisken :sjenert::ler:

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Når du oppdager at du ikke har mer grønne epler igjen, butikken er stengt å du omtrent flyr i taket av sinne for du må ha epler å det NÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT men hva er vitsen med reker når du alikevel ikke kan spise majones??

Hvem sier at man ikke kan spise majones???

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sier at man ikke kan spise majones???

Pga egget i den. Jeg fikk hvertfall beskjed av legen. Om det var noe eget for meg vet jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kjøper VG å ender opp med å spise avispapiret før du får lest den.

Hahaha :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pga egget i den. Jeg fikk hvertfall beskjed av legen. Om det var noe eget for meg vet jeg ikke...

egg i majones er da vanligvis pasteurisert og ikke noe problem å spise?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

egg i majones er da vanligvis pasteurisert og ikke noe problem å spise?

Som sagt så vet jeg ikke om det var noe spesielt for meg eller ikke. Men om det er pasteurisert så skal det ikke være noe problem for "vanlige" nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

når du går i kjøleskapet på kvelden for og planlegge morgendagens måltider :sjenert:

Og begynner og grine over at det ikke er mere melk :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT men hva er vitsen med reker når du alikevel ikke kan spise majones??

Majones kan man spise. Det er en myte at man ikke kan spise noe med rå egg i.

Man vet man er gravid når man allerede har fylt opp godt med klær fra størrelse 56 og opp til 74 fordi den kommende mormoren har gått amokk i barnebutikkene (og det før man er halvveis i svangerskapet). :sjenert:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT men hva er vitsen med reker når du alikevel ikke kan spise majones??

So what? Poenget er at jeg ikke kan fordra reker men hver eneste gang jeg er gravid har jeg hatt fullstendig dilla og forspist meg gang på gang på netopp reker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majones kan man spise. Det er en myte at man ikke kan spise noe med rå egg i.

Man vet man er gravid når man allerede har fylt opp godt med klær fra størrelse 56 og opp til 74 fordi den kommende mormoren har gått amokk i barnebutikkene (og det før man er halvveis i svangerskapet). :sjenert:

:fnise: Dette kjenner jeg meg igjen i! Min mor kjøpte sprinkelseng (til å ha hjemme hos seg selv!) når jeg var i uke 17... :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...