Gå til innhold

2 år gammel kastrert hannkatt


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

Spør egenltig for noen venner av meg. Hun med jentepus må midlertidig flytte hjem, og da kunne han med guttekatta være barnepasser så lenge.

Men vil det gå greit siden det er han og hun? Han er jo kastrert som sagt så.

Vet ikke om det kommer an på kattenes personlighet heller, men det jeg vet om han, er iallfall at nabopus på ca 5 måneder ofte er innom i stua, hopper på han, spiser maten hans og han lar henne herse. Aldri slossing, nesten. Hun lille som skal passes er litt mer vill og leken, men ikke direkte voldelig.

Så?

Forresten; Ikke noen tips om at Kira bør bli sterilisert osv osv osv, det vet jeg hun bør, men det er faktisk opp til eieren, og ikke meg. Jeg har tipset henne om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det går mest sannsynlig helt fint det!

Prøver den ene pusen å holde beslag på matskåla, så er det bare å mate den andre mens de er i hvert sitt rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Høres flott ut :tommelsmil:

Så lenge guttepus ikke føler seg erstattet, så kommer det til å gå greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det eneste som skjer er at han er hypp og prøver seg natgurli nok, men noe pusebarn blir det ikke!

Det går med andre ord bra :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil nok gå like greit som om begge eller ingen av dem var kastrert. Men pass på dersom hun får sin første løpetid mens de er sammen, da bør de ikke være sammen uten tilsyn i starten. (En del hunnkatter kan bli aggressive og skade kastrerte hanner når de har løpetid.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de er såpass unge så tror jeg ikke det skal bli noe problem. Men uansett så må man nok gi de litt tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...