Gå til innhold

Katt uten hale.


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: Uff, så trist! Det så jo ut til at alt skulle gå så bra nå.. Som du sier selv, så får du trøste deg med at dere ga den et godt liv selv om ikke det ble langt.

:tristbla: Uff, nå begynte jeg nesten å grine jeg. Håper det går bra med dere!  :troest:

:klem:

:troest:

:klem:

Takk for alle :klem: -ene og omtanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Gjest_ann_*
Min gamle pus måtte amputere halen etter et ublidt møte med en rev. Det holdt på å gå veldig gærent, hun klarte å gnage på stompen... Fikk betennelse og måtte amputere resten av den(etter første operasjon var det en liten stutt igjen). Hun hadde bare en bitteliten klump igjen etter andre operasjon, men da gikk det bra.

Pia klarte seg fint uten hale, litt balanseutfordringer i begynnelsen men det gikk seg til.

KATTEN VÅR, CARAMELLA HAR NETTOP VÆRT IGJENNOM EN PERIODE MED HALEPROBLEMER ETTER AT SKADET DEN STYGT OG BRAKK DEN, BLE FEILBEHANDLET OG FIKK EN INFEKSJON SOM GJORDE AT HUN MÅTTE FÅ AMPUTERT HALEN. lURER PÅ OM DET ER FLERE SOM HAR OPPLEVD AT KATTEN FIKK AVFØRING PÅ HALESTUMPEN? DET ER IKKE SÅ LETT Å FÅ LOV TIL Å VASKE KATTEN NÅ NÅR DEN ER NYOPERERT. HUN GÅR PÅ ANTIBIOTIKA, MEN DET KAN VEL BLI INFEKSJON LIKEVEL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...