Gå til innhold

Hva tenker dere om et bryllup litt uten om det vanlige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Vi skal også gi gjestene drikke og kaker :) Så tar de med en smårett hver, så blir det en deilig internasjonal tapas. Jeg tror dette blir BRA :) Vi har også skrevet brev til hver og en av de, der vi nevner en historie som vi koste oss sammen med de, og hvorfor vi er akkurat glad i den personen. Så har jeg tegnet et bilde til de, av en personlig ting/person som jeg vet betyr mye for de. Dette har vi har rammet inn i små rammer :)

Anonymous poster hash: fdf91...877

 

Men hvorfor legge du ikke heller all denne innsatsen i å lage mat? 

Anonymous poster hash: 1b603...2d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvorfor legge du ikke heller all denne innsatsen i å lage mat?

Anonymous poster hash: 1b603...2d4

Samme tenkte jeg! Istedet for penger på rammer - lag mat!

Anonymous poster hash: eff60...de0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tenkte jeg! Istedet for penger på rammer - lag mat!

Anonymous poster hash: eff60...de0

Jepp. Mat er viktig og essensielt både for en god fest og som vertskap. Rammer og dilldall i en innbydelse, derimot er bare med på å bygge opp søppelbergene... Send gjerne innbydelsen på mail. Der sparder du både penger og arbeid. Og miljøet...

Anonymous poster hash: 1b603...2d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Dere er søte da :) Takk for innspill  :blomst:

1. Jeg har ikke sagt noe om innbydelse

2. Innrammet brev i rammer vil vi gi gjestene, for vi vil fortelle hver og en av de hvor spesielle de er for oss. 3. Rammene har jeg laget selv.

4. Jeg skal gjøre en innsats i å lage mat

 

Litt morsomt hvordan folk i begynnelsen av tråden var positive og glade, til en bruker begynte å være veldig negativ i tonen. Så slang flere seg på :P Vende og vri på ting, være kritisk til alt.

 

Jeg tror dette blir en kjempekoselig fest for alle som kommer og vi gleder oss veldig.

Morsomt hvor mange som engasjerer seg!  :fnise:



Anonymous poster hash: fdf91...877
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hahaha! Dere er søte da :) Takk for innspill  :blomst:

1. Jeg har ikke sagt noe om innbydelse

2. Innrammet brev i rammer vil vi gi gjestene, for vi vil fortelle hver og en av de hvor spesielle de er for oss. 3. Rammene har jeg laget selv.

4. Jeg skal gjøre en innsats i å lage mat

 

Litt morsomt hvordan folk i begynnelsen av tråden var positive og glade, til en bruker begynte å være veldig negativ i tonen. Så slang flere seg på :P Vende og vri på ting, være kritisk til alt.

 

Jeg tror dette blir en kjempekoselig fest for alle som kommer og vi gleder oss veldig.

Morsomt hvor mange som engasjerer seg!  :fnise:

Anonymous poster hash: fdf91...877

 

 

Smilybruken din irriterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne at å poengtere at det å tilby mat (uten medbetaling eller spleiselag) er punkt nummer en om man skal arrangere et bryllup. Jeg vrir ikke på ting eller er kritisk til alt. Jeg har full forståelse for at man ønsker å begrense budsjetter og gifte seg uten å sprenge økonomien. Og jeg har ikke "hengt meg på" noen som helst. Dette er grunnleggende god folkeskikk og ikke noe jeg mener på grunnlag av andres uttalelser.

 

Mitt hovedbudskap til deg er å prioritere mat og drikke. Å legge innsats i rammer og dilldall er ikke høyt på prioriteringslisten i en slik sammenheng. Om du ETTER å ha skaffet mat og drikke, likevel ønsker å gjøre noe slik, er det selvfølgelig ok. Men å prioriterer slike unødvendigheter over det å lage ALL maten til gjestene blir helt feil. 

 

Jeg lover deg at gjestene dine vil sette mye mer pris på å slippe å lage med seg en matrett, enn på å få en gjemmelaget nipsesak av deg. 



Anonymous poster hash: 1b603...2d4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha! Dere er søte da :) Takk for innspill :blomst:

1. Jeg har ikke sagt noe om innbydelse

2. Innrammet brev i rammer vil vi gi gjestene, for vi vil fortelle hver og en av de hvor spesielle de er for oss. 3. Rammene har jeg laget selv.

4. Jeg skal gjøre en innsats i å lage mat

Litt morsomt hvordan folk i begynnelsen av tråden var positive og glade, til en bruker begynte å være veldig negativ i tonen. Så slang flere seg på :P Vende og vri på ting, være kritisk til alt.

Jeg tror dette blir en kjempekoselig fest for alle som kommer og vi gleder oss veldig.

Morsomt hvor mange som engasjerer seg! :fnise:

Anonymous poster hash: fdf91...877

Det har da ikke noe med å hive seg på! Det er at flere forskjellige brukere har lest.

Syns det blir for dumt å ikke kunne bruke noen få kroner på en gryte fordi det "ikke er dere". Mens å tigge etter tapasmat fra andre er mer dere, og da må andre ta jobben og utgiftene.

Dummeste jeg har hørt.

Regner også med at du har saget ned trær i egen hage for å lage rammer siden du ikke har noen utgift til å lage nips.

Nå høres jeg veldig negativ ut ( og det er keg forsåvidt ;) ), men å arrangere bryllup når dere ikke har råd blir for dumt. Særlig når dere ikke lager billig mat fordi det ikke er dere!! Herregud.

Anonymous poster hash: eff60...de0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har da ikke noe med å hive seg på! Det er at flere forskjellige brukere har lest.

Syns det blir for dumt å ikke kunne bruke noen få kroner på en gryte fordi det "ikke er dere". Mens å tigge etter tapasmat fra andre er mer dere, og da må andre ta jobben og utgiftene.

Dummeste jeg har hørt.

Regner også med at du har saget ned trær i egen hage for å lage rammer siden du ikke har noen utgift til å lage nips.

Nå høres jeg veldig negativ ut ( og det er keg forsåvidt ;) ), men å arrangere bryllup når dere ikke har råd blir for dumt. Særlig når dere ikke lager billig mat fordi det ikke er dere!! Herregud.

Anonymous poster hash: eff60...de0

Ok :) "herregud"  :fnise:

Anonymous poster hash: fdf91...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) "herregud" :fnise:

Anonymous poster hash: fdf91...877

Hva "herregud"-er du for?

Det er synlig at du uansett har bestemt deg, og syns alle som er imot (og det er mange) er slemme og teite..

På tide å vokse opp og forstå hva det innebærer å være vertskap.

Anonymous poster hash: eff60...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg kan jo kanskje driste meg til å legge ut bilde? Den er ikke heeelt ferdig enda da

Anonymous poster hash: fdf91...877

Kan du? Vil veldig gjerne se den,så romantisk: -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du oversette?

 

Å sterre = Enable. Trønderuttrykk. Å sterre opp noen er å få dem til å gjøre noe de ellers ikke ville tenkt på å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Å sterre = Enable. Trønderuttrykk. Å sterre opp noen er å få dem til å gjøre noe de ellers ikke ville tenkt på å gjøre.

Javel,og da skjønte jeg veldig mye mer.Nei,jeg forstår ikke: -)

Du skriver sjeldent mer enn to setninger,og du bør kanskje begrunne litt mer? Skjønner overhodet ikke hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel,og da skjønte jeg veldig mye mer.Nei,jeg forstår ikke: -)

Du skriver sjeldent mer enn to setninger,og du bør kanskje begrunne litt mer? Skjønner overhodet ikke hva du mener.

 

Du skjønner ikke konteksten nå som du fikk ordet sterre forklart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Du skjønner ikke konteksten nå som du fikk ordet sterre forklart?

Herregud,du er så utrolig rar!

Har ledd mye av dine korte kommentarer,men iblant blir du bare latterlig,og ikke særlig morsom.Har jeg bedt noen gjøre noe de ikke vil??

Skjerp deg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud,du er så utrolig rar!

Har ledd mye av dine korte kommentarer,men iblant blir du bare latterlig,og ikke særlig morsom.Har jeg bedt noen gjøre noe de ikke vil??

Skjerp deg litt.

 

:daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

 

 

Skjønner at vi to er på virkelig ulike planeter,og det er helt ok,for å si det sånn.

 

Det var ment som en spøk, trodde du kjente til Sterreordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...